2026-02-23, 11:37
Medlem
Jordgubbes avatar
Urgammal, ganska snäll: "Två gossar satt i ett dike och tävlade om vem som kunde ljuga värst. En präst kom förbi och undrade vad de höll på med. 'Vi har en tävling om vem som kan ljuga värst. Den som har värsta historien får en kola'. 'Det är fult att ljuga, det har jag aldrig gjort i hela mitt liv', sade prästen uppfostrande. Pojkarna tittade storögt varandra, och efter ett tag sade den ena, 'Ge gubben kolan' ".
Citera
2026-02-24, 01:03
Moderator
Fear2bes avatar
Diskussioner om humor --> Humor
/Moderator
Citera
2026-02-24, 17:07
Medlem
Svensken och Dansken skulle träffa sin norske polare. När de kom till hans port så såg de en folksamling nedanför norrmannens balkong så de gick dit för att se vad som hade hänt. Norrmannen hade ramlat ned från balkongen från 3e våningen och folket runt omkring honom ville kolla om han var ok. När Svensken och Dansken trängde sig fram i folkmassan till norrmannen så satt han där och skakade på huvudet. Han fick syn på sina två polare och sken upp. Reste sig upp på fötterna och borstade av sig dammet och smutsen från kläderna av fallet och utropade glatt " Vad gör ni här ?" och log med hela ansiktet. Svensken och Dansken var helt chockade och frågade honom "Är du ok, varför är alla dessa människor här?" Norrmannen svarade " Jag vet inte, jag kom nyss hit själv".
Citera
2026-02-24, 23:51
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goggis
Svensken och Dansken skulle träffa sin norske polare. När de kom till hans port så såg de en folksamling nedanför norrmannens balkong så de gick dit för att se vad som hade hänt. Norrmannen hade ramlat ned från balkongen från 3e våningen och folket runt omkring honom ville kolla om han var ok. När Svensken och Dansken trängde sig fram i folkmassan till norrmannen så satt han där och skakade på huvudet. Han fick syn på sina två polare och sken upp. Reste sig upp på fötterna och borstade av sig dammet och smutsen från kläderna av fallet och utropade glatt " Vad gör ni här ?" och log med hela ansiktet. Svensken och Dansken var helt chockade och frågade honom "Är du ok, varför är alla dessa människor här?" Norrmannen svarade " Jag vet inte, jag kom nyss hit själv".

Så dum norrman?
Citera
2026-02-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Så dum norrman?

Vi kan ju kalla norrmannen "oberörd" istället om så föredras
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera