2026-02-24, 16:23
Medlem
kastabollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytrap
Extremt tråkiga och osnygga människor! Vart finns nutidens Linda Rosing & Karolina Gynning???
Hahaha 😛
Inte så konstigt att Saras föräldrar är skilda - de är säkert lika tråkiga som hon. De har säkert suttit och tråkat ut varandra och sedan skilt sig för att försöka göra livet roligt igen
Citera
2026-02-24, 16:25
Medlem
Malak pratar som en tonåring, är så omogen.
Ger en falskt insmickrande bild i början till killarna. Säger att folk kallar henne psykolog och hon bryr sig om alla... jovisst
Citera
2026-02-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Your-Islander
Okej, men jag undrar hur det kan vara Filiz fel att Malak fortfarande känner något slags dåligt för Sky. Jag tänker att Filiz inte visste det förrän Malak tog upp det, och av allt att döma går det bra för Filiz och Sky, så hon kommer självklart att bli glad och prata om det som Malak säkert skulle ha gjort om det hade gått annorlunda.

Men tycker inte de hela tiden är konstigt att sky säker bekräftelse att malak inte är över honom? De ju konstant frågor om, va?? tror du inte hon är över mig? De tror inte jag heller. Vad tycker du om att hon fortfarande pratar om mig? Tror du att hon fortfarande har intresse för mig. Och sen filiz som hela tiden ska överkompensera att dom är så starkt o stabilt par? Dom är bara fruktansvärt omogna.
Citera
2026-02-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awerut
Tänkte dela med mig lite om Sky här för er som är nyfikna på vem han är då jag känt honom hela livet men tycker ej honom. Sky kommer ifrån en väldigt komplicerad familj han har en mormor som lider utav psykisk ohälsa och är även en ensamvarg så det förklarar ju lite varför Sky är så laidback han har ju att brås på där lite, hans moster har lidit av en sällsynt sjukdom som gjorde att hon blev ett monster och hennes nuvarande sambo lämnade henne en period men gick sedan tillbaka. Skys mamma har problem med sitt humör och det verkar även hans pappa ha, föräldrarna är skilda sedan många år och pappan bor London, pappan slog även mamman. Nu kommer vi till hans morfar han är ju död då men han hade problem med alkoholen. Sist men inte minst Sky vad har jag att säga om honom dels så är han dömd för rattfylla och fick fotboja sen klarade han inte av gymnasiet så han hoppade då av det.

Makes sense, han känns sjukt lost åh bekräftelsesökande
Citera
2026-02-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
... och vad skulle det stå?

Du skrev:

Det blir ju inget vettigt om man ersätter "hamnplats" med "Alfred" rakt av:

Jag kollade bort när jag skrev och sen tryckte skicka. Så hamnplats betyder nada
Citera
2026-02-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyobitchesa
Gud jag avskyr feliz med fucking känsla, och sky är den största jävla tönten, klarar inte ens av se dom på tvn. Hon är så fucking pick men hela tiden ska kasta blickar och prata överlåtet om sky till de andra tjejerna när malak hör, pissar på dom två.

Det är det här jag menar med att prata vulgärt och respektlöst som en tonåring.
Citera
2026-02-24, 21:17
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Hon sa att det pågått från v. 1-4... hon är en äcklig ful attentionwhore
Jag har svårt att tänka mig att Alfred gjord ngt jättedumt i 4 veckor och det isf inte kommit fram tidigare.Dom är ju filmade hela tiden och varför har hon isf inte sagt ngt innan. Hon tisslar och tasslar med tjejerna så ngt borde ha kommit fram. Tror att hon var less på Alfred och ville bli fri från honom. Tror det rör sig om försök till kyssar eller ngt annat jävligt trivialt. Tråkigare brud får man leta efter.Inte snygg heller. Ser ganska korkad ut tycker jag.
Citera
2026-02-24, 21:18
Medlem
Vad är poängen med att Charlie är med i Love island om han ändå mest är intresserad av att dejta tjejer som han redan träffat hemma i Stockholm några månader innan?
Citera
2026-02-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luppilajnen
Vad är poängen med att Charlie är med i Love island om han ändå mest är intresserad av att dejta tjejer som han redan träffat hemma i Stockholm några månader innan?

Han verkar ha knullat runt en hel del som "råkar" träffa ett ex/kompis på Love island.
Citera
2026-02-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Malak pratar som en tonåring, är så omogen.
Ger en falskt insmickrande bild i början till killarna. Säger att folk kallar henne psykolog och hon bryr sig om alla... jovisst

Malak har resting bitch face.
Citera
2026-02-24, 22:16
Medlem
kastabollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han verkar ha knullat runt en hel del som "råkar" träffa ett ex/kompis på Love island.
Är väl castaren som hittat deltagare inom en relativt snäv krets. Konstigt bara att de castade Saga. Känns malplacerat med en person vars föräldrar skilt sig i Love Island.
Citera
2026-02-25, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luppilajnen

Och från samma midsommarfest dessutom… om jag hade varit Elin hade jag blivit riktigt irriterad eftersoom han förmodligen visste att hon Casa tjejen skulle komma in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in