Citat:
Ursprungligen postat av
jacknicholson
Känner man mycket stolthet när man skriver ett såhär korkat inlägg? Du skriver ”vad menar hon att hon blivit utsatt” och ”VAD kan han ha gjort som är så hemskt som ingen annan märkt av?” - du har sett ett tv-program. Du har inte sett verkligheten. Lite för mycket incel-vibbar här nu.
Sträck på er
Det var en genuin fråga om vad hon menar att hon blivit utsatt för under fyra veckors inspelningstid. Du påstår att jag inte har sett verkligheten, men uppenbarligen verkar ju ingen annan i huset heller lagt märke till något. Alla tjejer har gått till Alfred med minsta lilla problem och anförtrott sig åt honom, så uppenbarligen har hans superhemska predatorbeteende gått helt under radarn. Dessutom blir de filmade av hundratals kameror dygnet runt. Men fyll gärna i luckorna då eftersom du verkar tycka att det är så uppenbart fel att ifrågasätta vad som faktiskt hänt.
I övrigt skrev jag bara att Saga är tråkig som fan och att jag tycker det är komiskt att hon inte bara kan brösta att hon har en skittråkig personlighet, i stället för att säga att det beror på yttre omständigheter.