Citat:
I slutändan sker det alltid någon form av transaktion. Killen köper drinkar, betalar för middag, eller med upplevelsen och komplimanger osv. Det är bara så fult och hemskt när det betalas med pengar. Även om det ofta är det minst vidriga sättet när man tänker igenom det hela.
Att sälja nakenbilder och filmer av sig själv på internet anser jag är värre än att sälja avsugningar. Det finns ingen väg tillbaka. Allt kommer finnas på internet för alltid.
Att låta sig bli knullad för pengar är helt lagligt så länge det spelas in och sprids vidare. Men det är olagligt för köparen om det sker privat och inte spelas in trots att det är helt frivilligt.
Typiskt Sverige. Helt efterbliven lagstiftning.
Och typiskt er förbudsivrare att gå till personlig attack när någon har andra åsikter. Jag är ingen torsk som köper sex av prostituerade. Aldrig varit intresserad av det.
Att sälja nakenbilder och filmer av sig själv på internet anser jag är värre än att sälja avsugningar. Det finns ingen väg tillbaka. Allt kommer finnas på internet för alltid.
Att låta sig bli knullad för pengar är helt lagligt så länge det spelas in och sprids vidare. Men det är olagligt för köparen om det sker privat och inte spelas in trots att det är helt frivilligt.
Typiskt Sverige. Helt efterbliven lagstiftning.
Och typiskt er förbudsivrare att gå till personlig attack när någon har andra åsikter. Jag är ingen torsk som köper sex av prostituerade. Aldrig varit intresserad av det.
Om du behöver köpa drinkar för att en kvinna ska vilja komma i närheten av dig behöver du jobba på dig själv.
Att bjuda varandra på mat, upplevelser och komplimanger är något man av naturliga skäl vill göra när man håller av någon, eller tom börjar lära känna någon (ex dejt).
Det har inget med transaktioner att göra.
Om du gör saker för andra i enbart syfta att få något tillbaka är du inte en genuin person.
Du är bara en parasit som rättfärdigar ditt beteende med “jag betalar ju”, och därefter beklagar du dig över att ingen vill ha dig gratis.
Sånt fick man lära sig redan i skolan “allt som hamnar på nätet finns kvar på nätet”.