2026-02-24, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Men snälla du.
Ingenting med dig är objektivt.
Du går in i varje tråd om våldtäkt med samma åsikt och har bestämt dig för att mannen är oskyldig, offret är en slampa som vill få skadestånd och alla som är på hennes sida är radikal feminister.
Du är långt ifrån objektiv.

Jo det är precis objektiv jag är, jag skriver bara det i de fallen det är befogat efter en objektiv analys tjejer som blir våldtagna på riktigt har fått mina sympatier i olika trådar, en slampa som är intim efter 20 minuter och sen ångrar sig förtjänar dock inga sympatier
Citera
2026-02-24, 18:37
Medlem
Citat:
Haha så aldrig att du inte får ligga.
Bara att du inte får ligga med samtycke.
Finns inget annat skäl till att hålla på som du gör annars.

Jodå det är en hobby och min KK sa samma som jag om detta fallet uppenbart att horan var intim frivilligt och att hon gjorde det av rädsla är en tydlig efterhandskonstruktion, jag undviker nämligen radikalfeminister så jag har inga problem med mina brudar, då kan lika gärna du vara incel du är också inne i tråden haha så efterbliven du är
Citera
2026-02-24, 18:38
Medlem
Citat:
Suck…. Än en gång så förstår du ju inte hur psykologi kring rädsla osv fungerar öht.
Självklart är hon i en utsatt situation.

Finns ingen anledning för henne att vara rädd, därför är det inte rimligt att utgå ifrån att hon var det bara för hon säger det, ta bägge vittnesmålen med en nypa salt är per definition att vara objektiv
Citera
2026-02-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jo det är precis objektiv jag är, jag skriver bara det i de fallen det är befogat efter en objektiv analys tjejer som blir våldtagna på riktigt har fått mina sympatier i olika trådar, en slampa som är intim efter 20 minuter och sen ångrar sig förtjänar dock inga sympatier

Länka gärna till en dylik tråd.
Citera
2026-02-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Länka gärna till en dylik tråd.

Till exempel tråden med en 15 åring som utnyttjades av en 40 åring hon förtjänade sympati men horan i detta fallet borde lära sig att ta ansvar för sitt beteende
Citera
2026-02-24, 18:58
Medlem
Citat:
Till exempel tråden med en 15 åring som utnyttjades av en 40 åring hon förtjänade sympati men horan i detta fallet borde lära sig att ta ansvar för sitt beteende

Länk tack
Citera
2026-02-24, 19:21
Avstängd
Citat:
Jodå det är en hobby och min KK sa samma som jag om detta fallet uppenbart att horan var intim frivilligt och att hon gjorde det av rädsla är en tydlig efterhandskonstruktion, jag undviker nämligen radikalfeminister så jag har inga problem med mina brudar, då kan lika gärna du vara incel du är också inne i tråden haha så efterbliven du är

Haha alltså va?
Jag har väl inte kallat dig incel för att du är inne i denna tråd?
Jag kallar dig incel för det otroliga kvinnohat du uttrycker samt din uppenbarliga åsikt att du har rätt till kvinnors kroppar oavsett samtycke
Citera
2026-02-24, 19:23
Avstängd
Citat:

Sluta sitta och kasta dessa vidriga ord på henne.
Bara för att du är irriterad på att vi inte håller med dig så behöver du inte kasta såna ord mot henne.

Visa att du är lika kritisk mot båda och sluta då hylla honom och kränka henne.
Citera
2026-02-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Länk tack

Tror du att jag har den? Sök efter tråden om en 15 årig brud från Tyskland som kom hit eftersom hon hade det dåligt hemma, jag är alltid helt objektiv och finns det anledning att ha sympati med offret så har jag det, det är också eftersom jag är objektiv jag tar både de tjejen säger och det Josef säger med en rejäl skopa salt båda har anledning att ljuga, hon för att sätta dit honom och få skadestånd och han för att slippa åka dit för våldtäkt, ni tänker däremot inte kritiskt utan tar allt tjejer säger som en definitiv sanning det däremot är att vara allt annat än objektiv
Citera
2026-02-24, 21:26
Medlem
Citat:
Haha alltså va?
Jag har väl inte kallat dig incel för att du är inne i denna tråd?
Jag kallar dig incel för det otroliga kvinnohat du uttrycker samt din uppenbarliga åsikt att du har rätt till kvinnors kroppar oavsett samtycke

Jag har inget kvinnohat, däremot gillar jag i de som ropar våldtäkt när ingen våldtäkt ägt rum, denna tjejen var helt frivillig men ångra sig efteråt ingen tvingade henne hon kunde bett om hjälp eller helt enkelt inte följt med till toan om hon inte ville ligga, sen tar jag både de Josef säger och det hon säger med en rejäl skopa salt båda har anledning att ljuga, hon för att sätta dit honom och slippa ta ansvar för hon är en slampa och han för att slippa åka dit för våldtäkt
Citera
2026-02-24, 21:26
Medlem
Citat:
Sluta sitta och kasta dessa vidriga ord på henne.
Bara för att du är irriterad på att vi inte håller med dig så behöver du inte kasta såna ord mot henne.

Visa att du är lika kritisk mot båda och sluta då hylla honom och kränka henne.

Jag är lika kritisk mot båda hon är ett luder och han är en skabbig kokainpundare
Citera
2026-02-24, 23:47
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

Vad har GM för skäl till att snorta koks, bjuda en 17åring på alkohol, be tjejen vid minst 3 tillfällen att följa med honom för sex och hon tackar nej och sedan leda in henne på toaletten, klä av henne och knulla henne utan samtycke?

Uteställen har tydliga gränser för att skydda yngre personer. Hon utsätter sig själv för fara genom att bryta dom.

Hon klarade av att tacka nej till att följa med honom bort ifrån stället så hon borde ha kunnat tacka nej till att följa med till toaletten också.

Finns det inte tydliga bevis på att hon inte gav samtycke eller att det fanns tydligt uttalade hot om vad som skulle hända henne ifall hon inte lät sig följa med in på toaletten.

Då är det också svårt att utom rimligt tvivel veta med säkerhet att han våldtog henne där inne på toaletten.

Även om hon ångrade sig i något annat skede.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in