Citat:
Ursprungligen postat av
SillMedWiFi
Har lite tankar och funderingar efter att ha sett första avsnittet för denna veckan..
För det första, dem ger ingen förklaring utan när alla ska sova för kvällen så säger man bara ”Saga sover ensam för Alfred har åkt hem och sen klipper man direkt till nästa scen? Ingen förklaring eller minsta antydan till någonting, om det är allvarligt? Varför tystar man ner? Lärde sig tv produktionen ingenting av incidenten med Toby i Paradise Hotel?
Varför har man ens valt att sända programmet ifall Saga hittills ”Tittat på det med en klump i magen”. Jag vill gärna tro på tjejer då jag själv är tjej, men i hennes inlägg säger hon ju INGENTING utan hennes inlägg kommer bara skapa ännu mer spekulationer.
Overall känns allting bara konstigt, har han utsatt henne för något i 4 veckor utan att en enda person eller alla tusentals kameror plockat upp det hela? Näe det känns snarare som han sagt nedsättande saker verbalt. Men vad vet jag. Om någon kan lägga korten på bordet så tar jag ställning därefter 🤷🏽♀️
Håller helt med, kan vara verbalt eller fysiskt, ”att frysa till is inombords” skriver Saga att hon gjorde och förstod vad det innebär. Vad menar hon?
Återigen, inlägget skapar bara spekulationer till Alfreds nackdel.
Polisanmäl om något allvarligt hänt. Går tyvärr inte ta ställning eftersom infon är så diffus och knapphändig. Har också svårt att tro att något grovt hänt i och med att Saga är kvar.
Sen tror jag produktionen, vis av erfarenhet, agerar snabbt för att utesluta minsta risk för katastrof, anmälningar osv.
Säger inte det är fel att Alfred fick lämna, har produktionen ett regelverk att luta sig mot - fine.