Citat:
Inte så speciellt imponerande innehåll eller kommunikationsförmåga i den där omtalade Chatten som Anjo maler igenom. Rent intellektuellt alltså, ingen av personerna som skriver i chatten verkar förstå vad de andra menar, bara massor av missförstånd hela tiden och de skriver helt osammanhängande. Anjo själv när han går igenom chatten - och han har ändå varit delaktig i den - verkar knappt förstå hälften av det som skrivs där.
Ser nästan ut som den här flashbacktråden ser ut till och från, med konton som skriver saker som inte går att tyda eller förstå.
Men visst, jag köper att man - trots att man är vuxna människor - inte sitter och skriver som en författare till sina vänner i en chatt, men den där chatten verkar vara helt onödig för ingen har bemödat sig att skriva en fullt begriplig mening. Hade nog varit bättre om de istället ringde till varandra så att de förstod varandra.
Kul för Anjo dock att producera snart 20h content på ren skit - som 50.000 - 100.000 tittar på. Enkla pengar, men gud så plågad han ser ut av att behöva jobba varje dag. Han trivs nog bättre med att lägga ett par timmar i veckan, som mest, på sin Youtube-kanal.
Ser nästan ut som den här flashbacktråden ser ut till och från, med konton som skriver saker som inte går att tyda eller förstå.
Men visst, jag köper att man - trots att man är vuxna människor - inte sitter och skriver som en författare till sina vänner i en chatt, men den där chatten verkar vara helt onödig för ingen har bemödat sig att skriva en fullt begriplig mening. Hade nog varit bättre om de istället ringde till varandra så att de förstod varandra.
Kul för Anjo dock att producera snart 20h content på ren skit - som 50.000 - 100.000 tittar på. Enkla pengar, men gud så plågad han ser ut av att behöva jobba varje dag. Han trivs nog bättre med att lägga ett par timmar i veckan, som mest, på sin Youtube-kanal.
Av det lilla jag sett verkar det ju som helt efterblivna dialoger där alla är lika korkade. Skönt att den chatten låg som grund för allt anjo sände ut i början av dramat. Han är så källkritisk, youtubes Janne Josefsson
Att behöva jobba varje dag tär på tjockisen, det syns. Om han behöver fortsätta jobba i det här tempot är det inte länge innan han behöver lägga in sig nån vecka på psyk