2026-02-24, 03:04
Medlem
MBH får i mine ögon en dom for vold og trusler utelukkende.
Sovevoldtektsloven var ikke gyldig för han ble tiltalt: ergo gjelder den ikke for denne case.
Han får dom noe: for vold og trusler om vold. Max 5 år, men i mine ögon max 1,5 år etter straffrabatt etc etc. Stor straffrabatt pga media pressure.
Citera
2026-02-24, 09:10
Medlem
Late to the party, men har fått fortalt at svenske medier rapporterer mer detaljer fra rettssaken. Har noen en oversikt over hva som har kommet frem der som norske medier ikke omtaler? Er det noen svenske medier som rapporterer direkte uten at man betaler for tilgang? Jeg er veldig spent på papp-prinsens vitnemål i dag.
Citera
2026-02-24, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilja
Late to the party, men har fått fortalt at svenske medier rapporterer mer detaljer fra rettssaken. Har noen en oversikt over hva som har kommet frem der som norske medier ikke omtaler? Er det noen svenske medier som rapporterer direkte uten at man betaler for tilgang? Jeg er veldig spent på papp-prinsens vitnemål i dag.

https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/bonusprinsen-marius-borg-hoiby-i-ratten-/
Citera
2026-02-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orten977
MBH får i mine ögon en dom for vold og trusler utelukkende.
Sovevoldtektsloven var ikke gyldig för han ble tiltalt: ergo gjelder den ikke for denne case.
Han får dom noe: for vold og trusler om vold. Max 5 år, men i mine ögon max 1,5 år etter straffrabatt etc etc. Stor straffrabatt pga media pressure.

Vis respekt for ofrene! Hvor interessant er det for folk at du som ikke sitter på hele bildet, sitter å spår om mulig utfall i denne saken? Er du Mette-Marit som sitter å ser i spåkula, kanskje? Eller en annen klovn?
Citera
2026-02-24, 11:32
Medlem
Verken Håkon Magnus eller Mette-Marit må havne på tronen i Norge

Fra VG:

«– Så kommer vi til Skaugum
. Marius går i dusjen og jeg står der med hans mor og Haakon og jeg bare knekker sammen og sier «nå må dere hjelpe ham, ser dere ikke at han trenger hjelp?» og de sa at «dette er ikke ditt ansvar», og jeg sa «men gjør noe da, få ham på rehab, det kommer ikke til å gå bra».
– ​​Og så hadde jeg liksom kontakt med dem i ettertid og de skulle sende ham på rehab og de skulle gjøre de de tingene og så plutselig så var det sånn åh… «men den her rehab, den her er veldig fin, men akkurat den her måneden og neste måned så er det litt sånn gamle folk der og det blir ikke så gøy for Marius å være der», forteller hun.
– Så var jeg sånn... men Marius er jo ikke der for å ha det gøy. Det er jo han er jo der fordi han virkelig trenger hjelp»
Citera
2026-02-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Og damerna hans, va driver disse med, syns du? Böner og blomsterpynt?

Damene forsørger seg selv og de har ikke gjort noe kriminelt. Dette i motsetning til MBH og deler av familien hans
Citera
2026-02-24, 11:42
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKvinna

Fra VG:

. Marius går i dusjen og jeg står der med hans mor og Haakon og jeg bare knekker sammen og sier «nå må dere hjelpe ham, ser dere ikke at han trenger hjelp?» og de sa at «dette er ikke ditt ansvar», og jeg sa «men gjør noe da, få ham på rehab, det kommer ikke til å gå bra».
– ​​Og så hadde jeg liksom kontakt med dem i ettertid og de skulle sende ham på rehab og de skulle gjøre de de tingene og så plutselig så var det sånn åh… «men den her rehab, den her er veldig fin, men akkurat den her måneden og neste måned så er det litt sånn gamle folk der og det blir ikke så gøy for Marius å være der», forteller hun.
– Så var jeg sånn... men Marius er jo ikke der for å ha det gøy. Det er jo han er jo der fordi han virkelig trenger hjelp»

Ja, MM framstår ju som en "klipsk" kvinna. Hennes uppfostringsfilosofi verkar ju ha vart att ge pengar till Marius, och sen har det varit bra med det. Har ju följt med bla idag med samtliga uppdateringar ifrån rättsalen och..Marius..är ett vrak. Mentalt framstår han som helt slut. Humörsvängningar, våldsam...köper porr ifrån only fans..mera snål..etc..

Nora Haukland håller inte igen i vittnesbåset.
Citera
2026-02-24, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja, MM framstår ju som en "klipsk" kvinna. Hennes uppfostringsfilosofi verkar ju ha vart att ge pengar till Marius, och sen har det varit bra med det. Har ju följt med bla idag med samtliga uppdateringar ifrån rättsalen och..Marius..är ett vrak. Mentalt framstår han som helt slut. Humörsvängningar, våldsam...köper porr ifrån only fans..mera snål..etc..

Nora Haukland håller inte igen i vittnesbåset.

Både MM og MBH har levd godt på generøse bidrag fra den norske stat i årevis. Den skattefrie «lønna» på 13 millioner kroner årlig (alt annet betales over statsbudsjettet) går til finansiering av et liv i luksus og narkotika. Lurer på hvor lenge dette får fortsette?
Citera
2026-02-24, 12:01
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Både MM og MBH har levd godt på generøse bidrag fra den norske stat i årevis. Den skattefrie «lønna» på 13 millioner kroner årlig (alt annet betales over statsbudsjettet) går til finansiering av et liv i luksus og narkotika. Lurer på hvor lenge dette får fortsette?

Ptjah..MM är ju helt olämplig som framtida drottning. Där tror jag att Epstein-gate, är droppen som har fått bägaren att rinna över. Efter att Marius har blivit dömd så blir han kriminalvårdens problem, inte längre Haakons.

Så, om inom ett år tror jag på skillsmässa. Jag ser ingen annan utväg.
Citera
2026-02-24, 12:03
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:

Fra VG:

Ok, så Haakon og Mette-Marit viste i vilken alder de andre pasienterne var og hvor lenge de skulle bli der. Hmm... Jeg er nog litt sånn at jeg vet ikke hvis jeg tror på det. Jeg tenker at de må vaere kjent med sekretessen.
Citera
2026-02-24, 12:20
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Damene forsørger seg selv og de har ikke gjort noe kriminelt. Dette i motsetning til MBH og deler av familien hans
Precis. Kvinnorna har inte gjort något fel. Oavsett vilka åsikter folk har om deras klädsel, alkoholvanor eller sexliv. Man behöver inte vara nykterist, leva i celibat och klä sig i nunnedok för att vara trovärdig. Våldtäkter sker, som vi alla vet, även på hästgårdar och inom kyrkans ungdomsverksamhet.
Citera
2026-02-24, 12:24
Medlem
Citat:

Fra VG:

Det är verkligen omtänksamt av Mette Marit att se till att lilla Marius ska ha roligt (gøy). Inte utsätte honom för något som kan vara svårt eller krävande, se bara till att curla ut hans vardag, ta bort alla ojämheter i vägen så att han kan ha så mycket roligt (gøy)som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in