2026-02-23, 20:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Jag hittar honom, @realrask, dock endast 100 följare?? Har alla fejkkonton tagits bort som följare?

@realbaronen är det väl?
Citera
2026-02-23, 20:15
Medlem
GreenBatterys avatar
Jag bjuder på en fantastisk film med GingerBaronen af Kvinnohöfter:
https://youtu.be/Y0pwJRWTLjg?si=0kLGht4vvFPyPcka

”Allt Gott,!❤️”
Citera
2026-02-23, 20:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Jag hittar honom, @realrask, dock endast 100 följare?? Har alla fejkkonton tagits bort som följare?
Realrask claimades av en hatare när den porrskadade ÄckelBaronen släppte namnet så nu kan han inte återta det.
Citera
2026-02-23, 20:18
Medlem
Citat:
Realbaronen heter han. Någon snodde "realrask" av honom då han höll på att byta namn stup i kvarten. Hysteriskt roligt.
Citera
2026-02-23, 20:20
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Realbaronen heter han. Någon snodde "realrask" av honom då han höll på att byta namn stup i kvarten. Hysteriskt roligt.
Hahahaha så nu tvingas han kalla sig själv "Baronen", efter att ha pratat i evigheter om hur mycket han hatar att kallas för Baronen? HAHAHAHA
Citera
2026-02-23, 20:33
Medlem
Treschows avatar
Skithögens visningar faller som en fura...
Citera
2026-02-23, 20:53
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Skithögens visningar faller som en fura...
När han clickbaitar med någon mer populär, som Jacke, så får han 15-20k. Annars 10k eller mindre. Hur gör man ens för att få 10k? Om jag skapade ett nytt konto och la ut en bild på mitt rövhål så skulle jag få mer än 10k.
Citera
2026-02-23, 20:53
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag bjuder på en fantastisk film med GingerBaronen af Kvinnohöfter:
https://youtu.be/Y0pwJRWTLjg?si=0kLGht4vvFPyPcka

”Allt Gott,!❤️”
Klassiker med fakeskratt-kingen!
Ännu mer höfter för dem som känner sig extra modiga ikväll.

https://www.youtube.com/watch?v=gRgpzvWTlNM

På kanalen finns även några jättedåliga låtar och någon stel introlåt (han glodde på MTV istället för att gå i plugget)
Citera
2026-02-23, 21:14
Medlem
Uslingens sidoprojekt som han tänkt på "så länge" och "diskuterat med sina vänner om, fått tummen upp och feedback, istället för att göra det impulsivt" som han så fint beskriver det är båda in princip avvecklade.

Skulle tippa på en till video på vuxenmys och inga på sunset rip.

Bottenskrapet kan inte bli mer oärlig. Hoppas han sjunker lika fort som Estonia efter medvikts doku.

Ni fattar.
Citera
2026-02-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Min teori är att han försöker rage baita Jacke att verkligen komma hem till honom så att han kan få ett Jacke-år.

Gå inte på det Jacke!

JOCKES MAMMA GENOMSKÅDAS!
https://www.bitchute.com/video/BJHQE3HIXxQa

Om baronen är beredd att ta några knytnävar och en välriktad pungspark för content så vill jag härmed anmäla mitt intresse. På köpet får Jacke med familj lugn och ro och kan fokusera på det som är viktigt. Win-win
Citera
2026-02-23, 21:38
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Givetvis skulle Baronen inte ha någonting med renoveringen att göra, annat än att ta lite av sina ärvda pengar och lägga på renoveringen. Som skulle skötas till 100% av utbildade hantverkare. Då hade de kunnat tjäna mer på lägenheten. Nu såg någon utomstående den möjligheten istället.

Absolut. Men det faller på sin egen orimlighet för hade krävt att Baronen tog vettiga beslut och kunde hantera en budget som andra vuxna.

Helt ärligt hade det kanske bara grävt djupare hål i plånboken om Baronen uppskattat att han hade 150k extra, då hade han spenderat ännu mer och ännu snabbare på skit, eller vad tror du?

Jag tror han hade bränt minst 85k på en bil som rasat. Någon årsmodell där han vaskar 35k på att den är från 2019 istället för 2013 vilket låter bättre på pappret eller betalar för skinnklädsel när allt i motorn är på vippen gå sönder. Han kände sig rik så sket i flyttstädning, bara gud vet vad han hade bränt arvet på för ytterligare dumheter om han trodde han hade mer pengar.
Citera
2026-02-23, 21:44
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Absolut. Men det faller på sin egen orimlighet för hade krävt att Baronen tog vettiga beslut och kunde hantera en budget som andra vuxna.

Helt ärligt hade det kanske bara grävt djupare hål i plånboken om Baronen uppskattat att han hade 150k extra, då hade han spenderat ännu mer och ännu snabbare på skit, eller vad tror du?

Jag tror han hade bränt minst 85k på en bil som rasat. Någon årsmodell där han vaskar 35k på att den är från 2019 istället för 2013 vilket låter bättre på pappret eller betalar för skinnklädsel när allt i motorn är på vippen gå sönder. Han kände sig rik så sket i flyttstädning, bara gud vet vad han hade bränt arvet på för ytterligare dumheter om han trodde han hade mer pengar.
Det må falla på sin egen rimlighet men förtäljer det historien???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in