Piteå slår Malmö. Såg mest ett Malmö utan vidare spel, men jag såg inte allt.
Inget av Stockholmslagen imponerar men det är tidigt på säsongen.
Lika tidigt för Kristianstad och ja det var spel i inomhushall, men där såg det riktigt jävla illa ut. Kristianstad måste skaffa spelare.
Norrköping nästan lika usla.
Kommer det här bli ett år där båda nykomlingarna har stor chans att klara sig kvar?
Jag undrar om BP spände bågen för högt när man begärt en transfer på mellan 1,5 och 2 miljoner för Tuva Ölvestad. Hon är en jättetalang men har varit skadad sen i somras.
Känns lite som att hon kan bli kvar i BP och att de hugade klubbarna inväntar sommarfönstret.
Fortfarande över en månad kvar av vinterfönstret så än kan det hända saker. Känns som att MFF och Häcken inte spelat ut alla sina kort ännu.
Problemet är att det länkas till Expressen Allt även i lokaltidningar. AB där man följer Europa Cup är betydligt billigare
Du behöver Abonemanget som heter +Allt
Det verkar som Bonnier nu sett över de lokala sajterna som reade ut det abonemanget ständigt. Tidigare kunde man få det för 10kr eller ibland 0, nu ser jag 149kr överallt.
Det verkar som Bonnier nu sett över de lokala sajterna som reade ut det abonemanget ständigt. Tidigare kunde man få det för 10kr eller ibland 0, nu ser jag 149kr överallt.