2026-02-23, 10:39
Medlem
Abelssuns avatar
Varför valde tyskan Amanda om hon nu tycker så illa om henne? Hon skulle ju lägga sig, varför inte ta någon hon gillar då istället?!?
Citera
2026-02-23, 12:23
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Om någon av Nowaleya, Stephanie eller Amanda åker hem efter kvällens kamp så kommer jag sluta titta på Farmen! fram till nästa avsnitt..

Stephanie borde skaffa ett onlyfanskonto, och videosarna vi får ta del
av för den ringa summan avhandlar älgjakt, prepping & oktoberfest i januari

Vad har hänt med kämpestugorna förresten?
Just det ja...vad hände med kämpestugorna?
Förmodligen fick de inte bygglov att smälla upp 2 trähyddor vid sjökanten. Bara en gissning.
Citera
2026-02-23, 14:18
Medlem
jacknicholsons avatar
Visst måste detta vara den svagaste säsongen på.. väldigt länge? Kan inte komma på någon säsong där jag känt lika mycket "meh" som denna. Men Pim, Nisse och Vanessa satte nivån rätt tidigt tyvärr.
Citera
2026-02-23, 15:38
Medlem
skönt med nån som steff... resten är ju apatiska
Citera
2026-02-23, 15:41
Medlem
Citat:
Vad har hänt med kämpestugorna förresten?
Kämpestugorna, de var minsann bra tv de!
Citera
2026-02-23, 15:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Kämpestugorna, de var minsann bra tv de!
Det var 2 stycken Lusthus med allt vad sådana innehåller, blev inte mycket sömn.

Sedan behövde deltagarna kunna ro för egen maskin för att ta sig dit har jag för mig,
sållade agnarna från vetet
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-23 kl. 15:55.
Citera
2026-02-23, 15:54
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det var 2 stycken Lusthus med allt vad sådana innehåller, blev inte mycket sömn

Sedan behövde deltagarna kunna ro för egen maskin för att ta sig dit har jag för mig,
sållade agnarna från vetet
Kämparna var tvungna att greppa årorna och ro för alldeles egen maskin till andra sidan av sjön.
I den här säsongen behöver de inte greppa något överhuvudtaget. Möjligtvis en ko-tutte emellanåt.
Citera
2026-02-23, 16:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Förmodligen fick de inte bygglov att smälla upp 2 trähyddor vid sjökanten. Bara en gissning.
Kämpestugorna utgjorde en egen underserie precis som "Torpet", programmet "Stugan" gick på torsdagar minns jag,
40 minuters prat om ens förväntningar & förhoppningar & vi fick följa kämpens morgontoalett medels intimrakning från start till mål

Bygglov eller ej, vi har ju allemansrätt så jag tycker nog att budget-underserien "Tältet" borde slås upp av tv4 på torsdagar, en natt med en manlig gigolo som peppar en i ett enmanstält inför kampen, låt kameran gå

Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Kämparna var tvungna att greppa årorna och ro för alldeles egen maskin till andra sidan av sjön.
I den här säsongen behöver de inte greppa något överhuvudtaget. Möjligtvis en ko-tutte emellanåt.
Undra vilka i årets säsong som inte hade kunnat ro? kanske Stephanie paradoxalt nog för hon var ju för stark för att kunna spika, så det blir förmodligen för djupa & därmed tunga årtag,
Angelica & Vanessa skulle förmodligen måsta liftat med katamaranen (undra hur en katamaran ser ut?) som doldes i skogsbrynet
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-23 kl. 16:18.
Citera
2026-02-23, 16:09
Medlem
Bakarettans avatar
Den här säsongen är bedrövlig. Speglar hur samhället ser ut idag. En stolle som Nils, Vanessa...en hbtq idiot som försöker spela ärlig och som fullständigt fallerar genom att snacka skit hela tiden. Alex som visar sej vara en idiot. Aschmed...värsta lögnaren och en jävligt obehaglig typ. Angelika...herregud..är så trött på hennes slääpiga röst. Att hon hänger med Aschmed säjer allt om henne. Amanda är patetisk. Likaså Erik. Vem fan vill ligga med näsan upp i hans stinkande armhåla? Jo Amanda. Amanda som lipar över att hon blev vald. Herreguuud vad patetiska de är de här svaga individerna. Man baxnar!
Bosse & Niklas är rekordeliga snubbar. Jenny börjar bli jobbig. Jörgen är nollställd hos mej.
Citera
2026-02-23, 16:22
Medlem
Bakarettans avatar
Steffi är en frisk fläkt i den här säsongen. Jag säjer inte att jag gillar henne men hon rör verkligen om i den annars så tafatta säsongen av Farmen.
Att hon ifrågasätter mesen Wincent är ju helt underbart.
Wincent är en jävla mes som underordnar sej produktionens riktlinjer.
"Det är klart ni är godkända!".
Fy faen.
Citera
2026-02-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Det väger hon upp genom att ligga och kråma sig med rumpan upp i pyjamas med jämna mellanrum.

Hetast i Farmen utan konkurrens

Hemsk människa! Hur fn har man mage att stjäla mat som hon gör, dessutom skratta på det viset.fy om man hade haft en sådan kompis. Man är som man är o det visar sig i sådana här tider. Hon är likadan hemma
Citera
2026-02-23, 16:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Bevisbördan ligger på dig, det är du som gör påståendet som går emot det Vanessa säger.

Vanessa hävdar att hon är kvinna som vill operera sig till man.
tvärtom det är ni som går på allt vanessa säger som ska bevisa det är sant.

Alla på farmen är ju överens om han ljuger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in