2026-02-23, 10:02
Medlem
cola next eller vad den nu heter som lidl säljer är fin.
Gillar även deras freeway cola zero men cola next är ännu bättre.
Citera
2026-02-23, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
cola next eller vad den nu heter som lidl säljer är fin.
Gillar även deras freeway cola zero men cola next är ännu bättre.

Tror att Freeway Cola bytt recept någon gång de senaste två åren. Brukade inte gilla den men testade igen nu (den var på rea) och tyckte att den var riktigt bra.
Citera
2026-02-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktion
Jag gillar vaniljcola. Den smakar som coca-cola med vanilj i ungefär.

Menar du vanliga vanilla Coke? Jag minns när den kom till Sverige och det slogs på stort. Jag minns också jag tyckte den var god men inget speciellt så jag fortsatte köpa mestadels vanliga Coca-Cola.

Nuförtiden köper jag Vanilla Coke zero ibland. Den är helt klart god men inte fantastisk. Jag gillade faktiskt Coca-Cola med lime som var något besk men faktiskt nog en av de bästa smaksatta Coca-Cola sen Cherry Coke.
Citera
2026-02-23, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Tror att Freeway Cola bytt recept någon gång de senaste två åren. Brukade inte gilla den men testade igen nu (den var på rea) och tyckte att den var riktigt bra.

Finns det eller fanns det inte två varianter? En med silverfärgade etiketter och en svart. Den sistnämnda var mer som Coca-Cola zero och god...
Citera
2026-02-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TUK
Freeway från lidl är kanongod!

Denna var god men finns kanske inte längre?

https://lightläsk.se/freeway-cola-sugar-free-yuzu/lidl
Citera
2026-02-23, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Finns det eller fanns det inte två varianter? En med silverfärgade etiketter och en svart. Den sistnämnda var mer som Coca-Cola zero och god...

Nu är den ljusare röd och har vit etikett. Tror de ändrat något- Jag brukade tycka att den smakade lite avslaget. Nu är den riktigt bra. Det är inte zero varianten jag köpt. Vet inte om den finns kvar...
Citera
2026-02-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Nu är den ljusare röd och har vit etikett. Tror de ändrat något- Jag brukade tycka att den smakade lite avslaget. Nu är den riktigt bra. Det är inte zero varianten jag köpt. Vet inte om den finns kvar...

Jag kan kanske testa den igen. Tyvärr verkar den med Yuzu inte finnas men som var riktigt god som smaksatt cola
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in