2026-02-23, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invandrar-leffe
Han har väl alltid varit ganska säregen av sig och kombinationen en alkoholskadad hjärna och åldersdemens ger att detta är bara något man kan föränta sig. Han har väl ingen brist på pengar iaf.

Det är nog någon form av personlig marknadsföring som är det egentliga syftet bakom detta
GW är långt ifrån dement, faktiskt rätt imponerande att han som 80-åring fortfarande har skärpan.
Det där med alkis och dement låter mer som att du pratar om dig själv och projicerar det på andra.
Citera
2026-02-23, 10:22
Medlem
TS första påstående om 99 9 % hade det varit spännande att se underlaget för ...

F ö undrar jag som många hur målade äpplen skulle kunna vara ett hot. Uttryck för förakt - absolut, men det är inte brottsligt. Har han en allvarlig äppelallergi? Var han rädd att tuschen på äpplena varvdär för att lömskt och elakt fläcka ner hans nya kostym? Eller vill han bara avleda uppmärksamhet från att han hellre utvisar oskyldiga välartade barn födda i Sverige än ser till att uppfostra sitt eget?
Citera
2026-02-23, 10:27
Medlem
Månsans avatar
En smula patetiskt med proppmätta, svinrika sossar som vill framstå som revolutionära. Detta är ett typfall, GW hade garanterat inte visat någon sympati för en högerextremist som spikat upp ett blodigt avhugget dockhuvud på nån toppsosses ytterdörr. Här är det dock två moderater som drabbats, då känner den lilla revolutionären i GW instinktivt att tilltaget är positivt.

Jag gillar GW i vanliga fall men här är han tyvärr löjeväckande.
Senast redigerad av Månsan 2026-02-23 kl. 10:30.
Citera
2026-02-23, 10:54
Medlem
Valkampanj 2026 är igång och GW är duktig idiot för Socialdemokraterna.
Citera
2026-02-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Men jag fattar inte,
har dessa två politiker stängt sina kommentarsfält.
Som Sveriges tidningar sedan länge stängt/censurerat sina kommentarsfält.
Sen undrar man ju om de/den som ställde dit äpplena fattar att äpplen betyder att man gillar personen, man är snäll.
Äpplen -- Hitler, en rejäl paradox
I kriminella kretsar kallar man handgranater för äpplen.
Citera
2026-02-23, 10:58
Medlem
Åldern börjar ta ut sin rätt. Han är dement
Citera
2026-02-23, 10:58
Medlem
Ja, fast vem är förvånad? Gw är en rödtjutssosse av högsta rang. Stöttar garanterat återinförande av giljotinen också om det används mot oliktänkande. Dags att byta ut svenska kommunistiska tv-"celebs" med normalt folk kanske?
Citera
2026-02-23, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Det var väl någon docka med ett avhugget huvud inblandat också.
Det där med äpplena var inget hot, men detta med dockan var över gränsen.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Han klagade på att SD betalade påföljder (böter) och nu gör han själv det.
Det har han gjort förr med.
Citera
2026-02-23, 11:16
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
GW är långt ifrån dement, faktiskt rätt imponerande att han som 80-åring fortfarande har skärpan.
Det där med alkis och dement låter mer som att du pratar om dig själv och projicerar det på andra.

Mina alkoholvanor och kognitiva hälsa är inte topic för denna diskussion.
Att GW är alkis är allmänt känt och och att han levt ett hårt liv mäks tydligt när han framträder.
Alla 80+ jag känner är klart skarpare än GW men de är förstås inte missbrukare så det blir en orättvis jämförelse.
Citera
2026-02-23, 11:56
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Det är bara det att dessa saker inte ter sig hotfulla.
Att du inte tycker de är hotfulla betyder inget i sammanhanget.
Citera
2026-02-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Det där med äpplena var inget hot, men detta med dockan var över gränsen.

Det måste nog råda en nolltolerans mot alla typer av manifestationer utanför en politikers hem. Jag har svårt att tänka mig något annat utfall än en fällande dom.

Hur skulle det bli om man friade dessa aktivister? Är det okej i så fall att leta reda på politikers adresser för att sprida politisk propaganda som man själv tycker är viktig?

Inte ens Nooshi Dadgostar vill se en sådan ordning.
Senast redigerad av Lasse94 2026-02-23 kl. 12:17.
Citera
2026-02-23, 12:18
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Om du inte förstår skillnaden är du korkad.
Om det fler som är korkade ska jag förklara skillnaden.

Vid biståndsminister Benjamin Dousas (M) bostad stod en docka i naturlig storlek, utformad för att likna en IS-terrorist och hållandes ett avhugget huvud och en kniv. Forsell fick en korg Hitler äpplen utanför sin bostad.
Det är okej enligt GW.

SD hjälper en människa som ser till att män som förgriper sig mot barn åker dit.
Det är inte okej enligt GW.

Knarkar Bodström uttalar sig inte mot GW för båda är S.

Så, nu behöver ingen vara korkad längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in