2025-12-05, 13:41
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Spelar/"Spelar" Elon fortfarande eller gav han upp efter alla debakel?

Tror inte han spelat sedan det framkom att någon annan spelade kontot och han bara tog all cred för det. Säger ju sig självt, att vara i toppen på HC laddern kräver att du spelar typ 18 timmar per dag. Inte fan har han tid för det. Även om han hade det är han ju värdelös på spelet.

Det roligaste var när han streamade när han startade en ny karaktär på HC. Dog på första tutorial bossen och stängde ner streamen.
Citera
2026-02-09, 11:36
Medlem
HUR kan det inte vara mer liv i den här tråden - måste säga att personligen så är detta det bästa som hänt på ARPG-scenen sedan D2.

Har totalt fastnat och kommer fortsätta sitta fast en lång tid framöver som det känns trots att spelet fortfarande bara är i early access, dvs det är MASSOR som komma skall.

Kul!
Citera
2026-02-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flameboy_m
HUR kan det inte vara mer liv i den här tråden
Jag har spelat lite grann on and off och det är kul, det finns många andra bra spel där ute och tiden räcker ju inte till som förut när man var yngre.

Tiderna vi lever i gör också att spelandet känns oviktigt överlag, mycket händer i världen just nu!
Citera
2026-02-10, 16:39
Medlem
Japp, spelet är riktigt bra.

Har inte jättemycket tid att spela men har 425 timmar so far.

I POE 1 har jag 3,800 timmar men spelar inte det alls längre sen POE 2 kom.
Citera
2026-02-11, 10:37
Medlem
swebarbs avatar
Ger detta nog en chans när det släpps gratis, undrar när det kommer ?
Citera
2026-02-11, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ger detta nog en chans när det släpps gratis, undrar när det kommer ?

Tror inte tidigare än till jul.

Spelet i nuvarande skick är värt att betala för.
Citera
2026-02-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sumialic
Tror inte tidigare än till jul.

Spelet i nuvarande skick är värt att betala för.

Helt enig i att det är värt att betala för - ligger på ungefär samma antal timmar, med barn och diverse annat skrot nuförtiden så är det svårt att få ihop mer men det har å andra sidan tagit mig rätt djupt in i endgamet i alla säsonger so far så det känns väl rimligt.

Skulle det krävas ännu mindre tid för att nå dit så hade man nog gnällt över att det var för enkelt.

0.4 är jag dock färdig med nu, så det blir en paus till början på maj eller vad det kan bli när ryktet säger att 0.5 kommer och som tydligen förväntas bli rätt stor.

Kul!
Citera
2026-02-16, 16:01
Medlem
Citat:
Helt enig i att det är värt att betala för - ligger på ungefär samma antal timmar, med barn och diverse annat skrot nuförtiden så är det svårt att få ihop mer men det har å andra sidan tagit mig rätt djupt in i endgamet i alla säsonger so far så det känns väl rimligt.

Skulle det krävas ännu mindre tid för att nå dit så hade man nog gnällt över att det var för enkelt.

0.4 är jag dock färdig med nu, så det blir en paus till början på maj eller vad det kan bli när ryktet säger att 0.5 kommer och som tydligen förväntas bli rätt stor.

Kul!

Är också klar med 0.4 strax. Har lite kvar att göra då jag precis farmat ihop till en 500 div crossbow, men lär vara klar strax
Citera
2026-02-23, 09:05
Medlem
Citat:
Är också klar med 0.4 strax. Har lite kvar att göra då jag precis farmat ihop till en 500 div crossbow, men lär vara klar strax

Grattis!

Det som är lite ledsamt fortfarande är ju att du inte har något riktigt att njuta av ditt nya vapen på då endgame fortfarande lämnar en del i övrigt att önska..
Citera
2026-02-28, 16:38
Medlem
Citat:
Grattis!

Det som är lite ledsamt fortfarande är ju att du inte har något riktigt att njuta av ditt nya vapen på då endgame fortfarande lämnar en del i övrigt att önska..

Tycker ändå end-game är okej för en casual som mig. Visst, man kan alltid önska mer. Men jag har lagt 150 timmar denna ligan såg jag. Känner att det är lagom så man kan få tid att spela andra spel också haha.
Citera
2026-03-02, 08:55
Medlem
Citat:
Tycker ändå end-game är okej för en casual som mig. Visst, man kan alltid önska mer. Men jag har lagt 150 timmar denna ligan såg jag. Känner att det är lagom så man kan få tid att spela andra spel också haha.

Absolut, är nog på samma nivå ungefär - men känner alltid att det är lite tråkigt när man gjort allt och det är typ (vad det verkar) två månader till nästa liga. Man kan ju alltid köra ssf eller liknande men jag tappar lite sugen när man redan lagt så mycket tid.

Mycket vill ha mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in