Citat:
Ursprungligen postat av
machineman
Viktiga frågor som måste ställas.
Framför allt om det är en kriminell person.
Citat:
Ursprungligen postat av
machineman
Jag deltog inte i den tråden (är emot hemlöshet i Sverige).
Det är essentiell att vi får veta vad det här är för slags människa och hur vi kan stoppa liknande att komma till Sverige.
Det måste vara hemskt att gå omkring så arg, misstänksam och pessimistisk.
Citat:
Ursprungligen postat av
tusenoring
Jag inväntar detaljer i frågan först.
Mannen hade uppenbarligen nån form av vagn. Husvagn kanske?
Vi vet inte om han gick runt och stal saker på nätterna eller antastade folk.
Vi vet inte heller om det var helt oprovocerat.
Om det nu var så då förtjänar gärningsmannen uthängning.
Stal saker om nätterna? Var kommer det ifrån??
Vi vet inte heller om han jobbade i Riksdagen om dagarna och utsatte andra för fara när han körde rattfull och med droger på fickan. 😆
Oprovocerat var det garanterat. Jag kan slå vad om det.
Och om de är så jävla balla i skydd av mörkret och grupp, träd fram och ta ett jävla ansvar. Parasiter.
Citat:
Ursprungligen postat av
machineman
Jag är tämligen övertygad om att folkflertalet står på min sida. Folk är trötta på massimport av misär.
Detta tycks handla om import av misär. Folk i bygderna agerar när staten vägrar ta sitt ansvar.
Agerar de snyggt? Nej, slödder är slödder, men de skyddar åtminstone sitt eget.
Vad har du skyddat genom att att i grupp ge dig på en ensam individ som inte kan försvara sig och som inget har? Vad har du skyddat genom att filma övergreppet?
Du har väldigt konstig syn på världen och människor men tack och lov är ni max20%. Så nej, ni är inte i majoritet och vi som tror på det goda och mänskliga rättigheter är fler.
Det enda kriminella som vi faktiskt vet har begåtts, gällande frågan i tråden är av ”beskyddarna av bygden”.