Citat:
Ursprungligen postat av
barbanice
Aha, ok, jag fick för mig att det hade med relationen att göra (de 8 åren). Men vid närmare eftertanke hade det ju varit sjukt märkligt att ge sin man en tårta med Grattis Thomas som bröllopspresent.
ja, rörigt verkar det vara. Huset han renoverade verkar inte vara det hus de bor i nu, men M verkar ha varit i huset eftersom den första bilden på henne är tagen där (tror jag). Kanske har husaffärerna något att göra med att han kallade L golddigger?
Synd att din källa inte vill skvallra mer

Undrar vad som gör att källan inte är säker på att allt är som det målats upp. Jag glömmer var jag läste saker, men någon skrev att T upplevts som oerhört obehaglig. Minns som sagt inte vem eller i vilket sammanhang. Så jag har inte haft svårt att tänka mig att han gör som han vill med det mesta.
Jag hade gärna sett bitarna falla på plas men de lär de väl göra när FUP kommer om inte förr.
Knarkare.
Åker en in så dyker lojaliteten upp och ryktet börjar försvara med att "Det var inte så egentligen... det här är en schysst kille... hon är bara en hora... ljuger och hittar på för egentligenvar hon med på allt... sätter bara dit honom för att jävlas" lite så. Det är andra förövare, sexköpare osv. De som varit inblandade i den här historien är även särskilt intresserade av att kvinnans rykte smulas sönder helt i en förtalskampanj.
Så fort en knarkare åker in för sexualbrott eller våldsbrott och har något slags värde av att behålla kvar i kretsen så kommer armén av andra knarkare till försvar och vill ivrigt berätta om hur någon annan egentligen är den skyldiga. Särskilt om det hela berör en kvinna i missbruk och ännu mindre värd blir hon om hon sålt sex eller på något vis inte räknas som den "faniljeflicka" dessa avarter anser att de förtjänar.
Det är inte en källa, det är antagligen några missbrukare som sitter och skvallrar om hur lögnaktig BO är och vilket uselt fruntimmer det är som har en karaktär som helt saknar något av värde och anseende.
Förövrigt tycker jag att det var lite väl unket att posta mer utmanande bilder i tråden på kvinnan (i lämken). Hennes kropp är förövrigt helt normal. En vanlig kvinnokropp och inte särskilt anmärkningsvärd.