2026-02-22, 17:12
Medlem
stoppsmälls avatar
Hon är fin som fan. Inte massa tatueringar som skriker WT. Mycket vacker naken.
Faktiskt ett riktigt Fru-material. Enligt mig iaf.

Hon gifte ner sig, helt klart. Men har det framgått att det var emot hennes vilja? Hon verkar iaf väldigt sexuell. Men det kan ju varit en slags mask hon tvingats in i.
Citera
2026-02-22, 19:55
Medlem
Nån som vet någon fler torsk än N.G?
Citera
2026-02-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Hon är fin som fan. Inte massa tatueringar som skriker WT. Mycket vacker naken.
Faktiskt ett riktigt Fru-material. Enligt mig iaf.

Hon gifte ner sig, helt klart. Men har det framgått att det var emot hennes vilja? Hon verkar iaf väldigt sexuell. Men det kan ju varit en slags mask hon tvingats in i.

Jag läste att hon varit så påverkad att hon inte minns vad som hänt (DN):

Citat:
I förhör berättar kvinnan att det finns hela dagar hon inte alltid minns eftersom hon varit berusad och narkotikapåverkad. Hur många sexköp det sammanlagt rör sig om kan inte åklagare Ida Annerstedt svara på.

Och nu fick jag förklaringen till vem (eller, inte jätteförklarat, men det nämns ändå) den andre målsägande är:

Citat:
Åklagare Ida Annerstedt vill inte kommentera familjehemsverksamheten. Förutom kvinnan är ytterligare en målsägande listad i ärendet. Annerstedt vill inte svara på om det är ett barn, men säger att personen inte har några kopplingar till misstankarna om koppleri.
Senast redigerad av barbanice 2026-02-22 kl. 21:06.
Citera
2026-02-22, 21:34
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Visade inte mycket den länken
Här finns bilder på henne (hotwifestockholm) samt annonser från en rosa sajt där bland annat hennes namn och priser står med.
https://gofile.io/d/mbIlgU
Citera
2026-02-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Här finns bilder på henne (hotwifestockholm) samt annonser från en rosa sajt där bland annat hennes namn och priser står med.
Tack så mycket det var väl inte jättesexiga bilder men det finns uppenbarligen många män där ute som nöjer sig med lagom. Absolut okej om man får ligga gratis men inte betala för det
Citera
2026-02-22, 22:44
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Hon har tydligen sålt i minst 4 år.Hon blev 51 år i fjol och i en annons är hon 47 och bor nära Norrtälje.
Hur många år har hon sålt egentligen?
Började hon med sexsäljandet innan hon träffade HA-mannen?
Varför flytta från ort nära Norrtälje till Norrland och Kramfors?
Senast redigerad av olovpalme 2026-02-22 kl. 22:57.
Citera
2026-02-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Hon har tydligen sålt i minst 4 år.Hon blev 51 år i fjol och i en annons är hon 47 och bor nära Norrtälje.
Hur många år har hon sålt egentligen?
Började hon med sexsäljandet innan hon träffade HA-mannen?
Varför flytta från ort nära Norrtälje till Norrland och Kramfors?
Hon sålde innan hon träffade Thomas. Men det försvarar självklart inte Thomas agerande.
Citera
2026-02-23, 00:46
Medlem
Hur kan man vara säker på att hon inte var med på det?

Att hon inte kom på efteråt att hon bara ville ha mer av pengarna?

Hade det varit ok och inom lagen om hon gjort exakt samma sak helt på egen hand och sedan delat med sig av inkomsterna?
Citera
2026-02-23, 00:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av barbanice
Aha, ok, jag fick för mig att det hade med relationen att göra (de 8 åren). Men vid närmare eftertanke hade det ju varit sjukt märkligt att ge sin man en tårta med Grattis Thomas som bröllopspresent.

ja, rörigt verkar det vara. Huset han renoverade verkar inte vara det hus de bor i nu, men M verkar ha varit i huset eftersom den första bilden på henne är tagen där (tror jag). Kanske har husaffärerna något att göra med att han kallade L golddigger?

Synd att din källa inte vill skvallra mer Undrar vad som gör att källan inte är säker på att allt är som det målats upp. Jag glömmer var jag läste saker, men någon skrev att T upplevts som oerhört obehaglig. Minns som sagt inte vem eller i vilket sammanhang. Så jag har inte haft svårt att tänka mig att han gör som han vill med det mesta.

Jag hade gärna sett bitarna falla på plas men de lär de väl göra när FUP kommer om inte förr.
Knarkare.

Åker en in så dyker lojaliteten upp och ryktet börjar försvara med att "Det var inte så egentligen... det här är en schysst kille... hon är bara en hora... ljuger och hittar på för egentligenvar hon med på allt... sätter bara dit honom för att jävlas" lite så. Det är andra förövare, sexköpare osv. De som varit inblandade i den här historien är även särskilt intresserade av att kvinnans rykte smulas sönder helt i en förtalskampanj.

Så fort en knarkare åker in för sexualbrott eller våldsbrott och har något slags värde av att behålla kvar i kretsen så kommer armén av andra knarkare till försvar och vill ivrigt berätta om hur någon annan egentligen är den skyldiga. Särskilt om det hela berör en kvinna i missbruk och ännu mindre värd blir hon om hon sålt sex eller på något vis inte räknas som den "faniljeflicka" dessa avarter anser att de förtjänar.

Det är inte en källa, det är antagligen några missbrukare som sitter och skvallrar om hur lögnaktig BO är och vilket uselt fruntimmer det är som har en karaktär som helt saknar något av värde och anseende.

Förövrigt tycker jag att det var lite väl unket att posta mer utmanande bilder i tråden på kvinnan (i lämken). Hennes kropp är förövrigt helt normal. En vanlig kvinnokropp och inte särskilt anmärkningsvärd.
Senast redigerad av AvMedTofflorna 2026-02-23 kl. 00:53.
Citera
2026-02-23, 02:26
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Hon sålde innan hon träffade Thomas. Men det försvarar självklart inte Thomas agerande.
Då har HA-mannen inte tvingat in henne i branschen eftersom hon sålde sex innan hon träffade honom.
Är de en förmildrande omständighet?
Är de nån som vet hur länge hon har sålt?
Citera
2026-02-23, 05:49
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Då har HA-mannen inte tvingat in henne i branschen eftersom hon sålde sex innan hon träffade honom.
Är de en förmildrande omständighet?
Är de nån som vet hur länge hon har sålt?
Hon har vart fall sålt sedan 2022 på den rosa sajten.
Citera
2026-02-23, 11:10
Medlem
Han valde ju henne..imdömmet kanske är pulverskadat. Varför lämna hsn HA 2019?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in