Citat:
Ursprungligen postat av
yinyang915
Att barn är nyfikna och utforskar varandra eller tittar på foton av vuxna som har sex med varandra, är något helt annat än att en vuxen människa är sexuell med ett barn. Jag tror att de flesta människor har någon form av sexuell upplevelse med jämnåriga som barn. Den nyfikenheten är inte grundad i sexuell drift, som du då själv kanske minns. Som en som blev tagen på opassande av en vuxen i min närhet, kan jag säga att det var något helt annat än när jag och min kompis tryckte våra kön mot varandra, som var roligt, spännande, skönt. Det min släkting gjorde fyllde mig med skam och förvirring. Detta trots att jag tidigt riktade min sexuella nyfikenhet mot vuxna.
Nu läser jag att du själv varit med om detta och jag beklagar, inget barn ska behöva det! Hemskt. Utnyttjande och våld.
Precis, om han tror det är något som rättfärdigar det hela att barn känner på sig sjävla och på varandra så är det bara fel.
Jag vill inte skriva för detaljerat om det, ifall det triggar någon, men som du säger har de flesta av oss såna upplevelser från barndomen men helt utan rädsla eller skräck. Utan barnslig naiv nyfikenhet. (Som äckliga vuxna översätter till sitt egna sinne.)
Så fort någon vuxen eller äldre hade makten så blir det skräck och trauma. Det ÄR inte samma sak.
(Sen att de här sjuka människorna ofta ger sig på blöjbarn och bebisar tar ju bort detta som ”argument” dessutom).