2026-02-22, 13:54
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ich4055
Exakt så som du tänker, tänker pedofiler!
Att bara för att barn gnuggat sig på könet eller börjat utveckla bröst ex. så har de en sexualitet (något som tar LÅNG tid att utveckla och skall göras på egna villor inte vuxnas!) som de kan använda för SIN EGNA PERVERSION! Men nej! Det är
ICKE samma sak att barn vid en viss tidpunkt börjat upptäcka sin kropp, eller andras som att VUXNA med sitt sjuka simma utnyttjar detta?! Och tror det betyder att barn blir kåta på dem. Usch, jag försökte vara diplomatisk men nu är du bara äcklig, och otroligt egocentriskt som alla sjuka/empatistörda.
(Att vi tittade i porrtidningar vi hittade i skogen som små och tyckte det var läskigt/ spännande betyder INTE att vi hade velat ha gubbarna som köpte de tidningarna på våra stackars barnkroppar.) Fy farao.

Tack för ditt komplement. Viktig poäng, att även när sexualiteten börjar göra sig hörd, ska barn få utforska den utan att den styrs, störs, förstörs, av den fullt utvecklade sexualitet som vuxna har. Den är skör och tar tid för barnet att lära sig hantera. Guidning i ord av föräldrar, eller någon annan som har barnets bästa i åtanke, är som mest det vuxna bör bidra med.
Citera
2026-02-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yinyang915
Tack för ditt komplement. Viktig poäng, att även när sexualiteten börjar göra sig hörd, ska barn få utforska den utan att den styrs, störs, förstörs, av den fullt utvecklade sexualitet som vuxna har. Den är skör och tar tid för barnet att lära sig hantera. Guidning i ord av föräldrar, eller någon annan som har barnets bästa i åtanke, är som mest det vuxna bör bidra med.

Exakt, tack! Jag förstår inte varför det ofta är ett ”argument” för pedofiler och andra sjuka. Absolut att barn börjar upptäcka sin kropp som sagt vid en viss ålder, men det har fortfarande absolut ingenting med vuxen sexualitet att göra! Det GÅR inte in i de sjukas huvud, som ser absolut ALLT utifrån sin egen sadistiska störda ”njutning”, lust och konsumtion.
Citera
2026-02-22, 14:19
Medlem
Citat:
Att barn är nyfikna och utforskar varandra eller tittar på foton av vuxna som har sex med varandra, är något helt annat än att en vuxen människa är sexuell med ett barn. Jag tror att de flesta människor har någon form av sexuell upplevelse med jämnåriga som barn. Den nyfikenheten är inte grundad i sexuell drift, som du då själv kanske minns. Som en som blev tagen på opassande av en vuxen i min närhet, kan jag säga att det var något helt annat än när jag och min kompis tryckte våra kön mot varandra, som var roligt, spännande, skönt. Det min släkting gjorde fyllde mig med skam och förvirring. Detta trots att jag tidigt riktade min sexuella nyfikenhet mot vuxna.

Det är ett svårt ämne att debattera, finns så många känslor involverade att det blir svårt för en del.
Folk verkar en förutbestämd åsikt om hur det är och då är det så för alla!
Andra ämne kan folk ofta föra en klarsynt dialog och se saker ur olika perspektiv, men i detta ämnet så blir folk helt hjärndöda.
Citera
2026-02-22, 14:20
Medlem
Citat:
Att barn är nyfikna och utforskar varandra eller tittar på foton av vuxna som har sex med varandra, är något helt annat än att en vuxen människa är sexuell med ett barn. Jag tror att de flesta människor har någon form av sexuell upplevelse med jämnåriga som barn. Den nyfikenheten är inte grundad i sexuell drift, som du då själv kanske minns. Som en som blev tagen på opassande av en vuxen i min närhet, kan jag säga att det var något helt annat än när jag och min kompis tryckte våra kön mot varandra, som var roligt, spännande, skönt. Det min släkting gjorde fyllde mig med skam och förvirring. Detta trots att jag tidigt riktade min sexuella nyfikenhet mot vuxna.

Nu läser jag att du själv varit med om detta och jag beklagar, inget barn ska behöva det! Hemskt. Utnyttjande och våld.

Precis, om han tror det är något som rättfärdigar det hela att barn känner på sig sjävla och på varandra så är det bara fel.
Jag vill inte skriva för detaljerat om det, ifall det triggar någon, men som du säger har de flesta av oss såna upplevelser från barndomen men helt utan rädsla eller skräck. Utan barnslig naiv nyfikenhet. (Som äckliga vuxna översätter till sitt egna sinne.)
Så fort någon vuxen eller äldre hade makten så blir det skräck och trauma. Det ÄR inte samma sak.
(Sen att de här sjuka människorna ofta ger sig på blöjbarn och bebisar tar ju bort detta som ”argument” dessutom).
Citera
2026-02-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Det är ett svårt ämne att debattera, finns så många känslor involverade att det blir svårt för en del.
Folk verkar en förutbestämd åsikt om hur det är och då är det så för alla!
Andra ämne kan folk ofta föra en klarsynt dialog och se saker ur olika perspektiv, men i detta ämnet så blir folk helt hjärndöda.

Förutbestämd åsikt? Det är inte en politisk debatt med för eller emot. ALLA hatar er utom ni själva.
Citera
2026-02-22, 14:23
Medlem
[quote=Ich4055|94367963]
Förutbestämd åsikt? Det är inte en politisk debatt med för eller emot. ALLA hatar er utom ni själva.
Men bra att du är härinne och bekräftar, att det är outvecklade hjärnor som stannat i utvecklingen någonstans som bidrar till denna störning.
Citera
2026-02-22, 14:25
Medlem
Citat:
Exakt så som du tänker, tänker pedofiler!
Att bara för att barn gnuggat sig på könet eller börjat utveckla bröst ex. så har de en sexualitet (något som tar LÅNG tid att utveckla och skall göras på egna villor inte vuxnas!) som de kan använda för SIN EGNA PERVERSION! Men nej! Det är
ICKE samma sak att barn vid en viss tidpunkt börjat upptäcka sin kropp, eller andras som att VUXNA med sitt sjuka simma utnyttjar detta?! Och tror det betyder att barn blir kåta på dem. Usch, jag försökte vara diplomatisk men nu är du bara äcklig, och otroligt egocentriskt som alla sjuka/empatistörda.
(Att vi tittade i porrtidningar vi hittade i skogen som små och tyckte det var läskigt/ spännande betyder INTE att vi hade velat ha gubbarna som köpte de tidningarna på våra stackars barnkroppar.) Fy farao.

Tråkigt med folk som har svårt att föra en normala dialog bara för ämnet är som det är.
Somliga saknar helt förmågan att se saker för vad dom är och tänka utanför boxen.
Jag började med att kommentera en i början av tråden och nu har det spårat ut helt.
Citera
2026-02-22, 14:29
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Jag arbetar med döda och får se kroppar i alla dess stadier, men det är inget man tänker på när man går hem.
Samma lär det vara här för Poliserna. Man får distansera sig. Det är ju inte som att du går runt och tänker på ditt jobb när du är ledig.

Det ska nog vara rätt person också. Alla kan inte freda sig. Många tror jag är för känsliga och är fel för yrket. Men är man polis så får man nog tänka innan utbildningen att man kommer få se det mesta i jobbet som inte är behagligt.

Sedan om det är något som går igenom skalet så har de kollegor som säkert förstår.
Citera
2026-02-22, 14:34
Medlem
Citat:

Alla andra former av sexualitet är legitimt mer eller mindre i Sverige.
Och när muslimerna har en fru som är 13 år så har svenskar generellt inga bekymmer med det!
Så vad är svenskar då ! Jo jävla hycklare!
Min fundering från början i denna tråden var hur det kommer sig att det finns olika böjelser!
Och dom flesta samstämmiga säger att det är sjukligt att inte vara heterosexuell.
Då är minst hälften av planetens befolkning sjuka.
Citera
2026-02-22, 14:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodrigo
Det är nästan lite så man ångrar att man kollade igenom hela. Polisarbetet var intressant att följa men den där zoom-gruppen alltså, det är ju det totala mörkret.

Vämjeligt.

Men så undrar jag varför sådana som måste veta att de kan bli tagna av polisen, varför de inte använder alternativa program eller ens E2EE. Visst bra att de inte är bättre på datorer, men om detta är deras hela liv, varför lär de sig inte lite med?
Citera
2026-02-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subba.
Kan du förklara för mig då varför jag känner mig arg, ledsen och blir avtänd när jag ser barn gråta eller skrika i dom få videos jag sett om jag nu inte har känslor?

Eller menar du att jag är mer mänsklig än dom andra pedofiler/hebefiler där ute?

En pedofiler ger sig in i debatten. Spännande. Nej du är inte mänsklig.
Citera
2026-02-22, 14:45
Medlem
Jag vet inte hur stor impact denna dokumentären får men troligtvis inte mycket. Det är nog tyvärr business as usual för de flesta svinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in