2026-02-22, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceGayAndSunshine
Vad ska vi göra med sådana som dig då? För jag och många andra vill inte ha dig i landet.

Jag är tämligen övertygad om att folkflertalet står på min sida. Folk är trötta på massimport av misär.

Detta tycks handla om import av misär. Folk i bygderna agerar när staten vägrar ta sitt ansvar.

Agerar de snyggt? Nej, slödder är slödder, men de skyddar åtminstone sitt eget.
Citera
2026-02-22, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du skriver hemlöshet ja. Och ändå handlar resten av din text om hemlösa.

Vad vill du göra för att hjälpa hemlösa?

Det har jag skrivit. Tråden handlar inte om det, starta en tråd om saken så kommer jag dit.

Det här är uppenbarligen en utlänning. Ingen fast adress i Sverige enligt polisen. Ska vi bara öppna portarna för världens alla hemlösa luffare?

När staten inte agerar tvingas folket agera och då blir det oftast de lägre elementen som tar på sig uppgiften.
Citera
2026-02-22, 13:42
Medlem
Jag skiter i vilken bakgrund personen har som blev attackerad, dom som gjorde det här förtjänar att dö långsamt och extremt plågande. Att attackera en hemlös och förstöra dennas saker är höjden av ondska.
Extremt empatilösa människor som gjorde detta.

Hoppas verkligen man hittar dessa odjur. Jag glömmer aldrig dom 3 invandrare ungdomarna från Husqvarna som dödade han hemlösa (Rumänien?) dom slog han sönder och samman.
Citera
2026-02-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Det har jag skrivit. Tråden handlar inte om det, starta en tråd om saken så kommer jag dit.

Det här är uppenbarligen en utlänning. Ingen fast adress i Sverige enligt polisen. Ska vi bara öppna portarna för världens alla hemlösa luffare?

När staten inte agerar tvingas folket agera och då blir det oftast de lägre elementen som tar på sig uppgiften.
Varför är det uppenbarligen en utlänning? Finns det inga svenska uteliggare i din värld?
Citera
2026-02-22, 14:02
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Jag är tämligen övertygad om att folkflertalet står på min sida. Folk är trötta på massimport av misär.

Detta tycks handla om import av misär. Folk i bygderna agerar när staten vägrar ta sitt ansvar.

Agerar de snyggt? Nej, slödder är slödder, men de skyddar åtminstone sitt eget.

Skyddar sitt eget genom att misshandla och mörda hemlösa?

Vi förstår att du är tämligen övertygad. Du är också tämligen korkad och ensam rasist.

Du är mycket själv och förvirrad ung pojk att vilja ha Dnepropetrovsk maniacs i Sverige 2026.
Citera
2026-02-22, 14:03
Medlem
GiveMeHeads avatar
Säkert rumän eller annat skräp. Prygel ska dom ha så dom fattar att åka hem igen.
Citera
2026-02-22, 14:05
Medlem
Citat:
Jag skrev hemlöshet. Samtliga bör samlas i bevakade läger i Norrland och undersökas av medicinare. Icke-svenska hemlösa bör köras på porten.

Det är viktigt att inte acceptera misär. Jag misstänker att man i Ale ytterst agerat i syfte att köra importerad misär på porten. Detta är sunt om det inte handlar om sadism.
Antyder du att Ale kommun anlitat maskerade män för att utföra detta fega, bestialiska dåd?
Citera
2026-02-22, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Skyddar sitt eget genom att misshandla och mörda hemlösa?

Vi förstår att du är tämligen övertygad. Du är också tämligen korkad och ensam rasist.

Du är mycket själv och förvirrad ung pojk att vilja ha Dnepropetrovsk maniacs i Sverige 2026.

Rättfärdiga toner från någon som är för Israels massmord på palestinier.

Jag är inte för vare sig misshandel eller mord.

Jag är emot rasism. Jag är för meritokrati. Denne person har inte meriterat sig till en plats i Sverige.

Projicering om min ålder.

Mitt resonemang är logiskt och koherent, ditt babbel är bara ren känslosås.

Hade staten stoppat och kört ut sådana här personer så hade inhemskt slödder inte behövt agera.
Citera
2026-02-22, 14:20
Medlem
Vad hette han hemlösa mannen som brändes ihjäl vid Fåfängan i Stockholm för 20år sen av andra hemlösa individer? Visst var det för en skuld på 50kr?
Citera
2026-02-22, 14:24
Medlem
Citat:
Rättfärdiga toner från någon som är för Israels massmord på palestinier.

Jag är inte för vare sig misshandel eller mord.

Jag är emot rasism. Jag är för meritokrati. Denne person har inte meriterat sig till en plats i Sverige.

Projicering om min ålder.

Mitt resonemang är logiskt och koherent, ditt babbel är bara ren känslosås.

Hade staten stoppat och kört ut sådana här personer så hade inhemskt slödder inte behövt agera.

På tal om känslosås... du har ju ingen aning om nationalitet varken för gärningsmän eller offer. Men likväl sitter du och fantiserar och raljerar som nån jävla skvallertant.
Citera
2026-02-22, 14:24
Medlem
SloppySecondss avatar
Husvagns-frågan med tillhörigheter är något de 3 maskerade personerna får lösa nu.

Tänk om hen blir med ny husvagn igen
Citera
2026-02-22, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
På tal om känslosås... du har ju ingen aning om nationalitet varken för gärningsmän eller offer. Men likväl sitter du och fantiserar och raljerar som nån jävla skvallertant.

Nationalitet är sekundärt, hemlösa bör packas ihop och skickas antingen utomlands (om de inte är svenskar) eller till läger i Norrland. Logiskt och koncist, tvärtemot din känslosås.

Uppskattar jag det som hänt i detta fall? NEJ men när staten inte tar sitt ansvar så händer det prylar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in