2026-02-22, 12:04
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Väldigt fegt och fult gjort. Man måste verkligen vara en lågnivåmänniska om man ger sig på en hemlös.
Citera
2026-02-22, 12:19
Medlem
sykkelpumps avatar
Det hände väl något liknande i Jönköping för något år sedan? Som till slut fick dödlig utgång.
Jävla snorisar!
Citera
2026-02-22, 12:39
Medlem
karlinges avatar
Dom här 3 personerna ser jag fram emot en uthängning på.
Citera
2026-02-22, 12:56
Medlem
Saxat:

– Det känns som ett oerhört hjärtlöst agerande, säger polisens presstalesperson Johan Håkansson och fortsätter:

– Det här är en man som saknar fast adress i Sverige. Allt han hade i sin vagn är uppeldat.
Gärningsmännen ska ha filmat allt.

– Vi är förstås intresserade om någon ser den här filmen publiceras någonstans, säger Johan Håkansson.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lnVpPk/skulle-sova-attackerades-av-maskerade-man?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2026-02-22, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Saxat:

– Det känns som ett oerhört hjärtlöst agerande, säger polisens presstalesperson Johan Håkansson och fortsätter:

– Det här är en man som saknar fast adress i Sverige. Allt han hade i sin vagn är uppeldat.
Gärningsmännen ska ha filmat allt.

– Vi är förstås intresserade om någon ser den här filmen publiceras någonstans, säger Johan Håkansson.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lnVpPk/skulle-sova-attackerades-av-maskerade-man?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Signal till andra att inte komma till Sverige med sina vagnar.

Hjärtlöst eller konstruktivt?

En del vill visst öppna portarna på vid gavel.
Citera
2026-02-22, 13:00
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Viktiga frågor som måste ställas.

Framför allt om det är en kriminell person.

Nej, det är bara om man vill skuldbelägga offer och visa hela Flashback vilken rutten liten fitta man är.
Se tråden om mordet på den hemlöse i Husqvarna 2018. Då var ni också där till en början och gjorde precis samma sak.
Senast redigerad av karlinge 2026-02-22 kl. 13:03.
Citera
2026-02-22, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nej, det är bara om man vill skuldbelägga offer och visa hela Flashback vilken rutten liten fitta man är.
Se tråden om mordet på den hemlöse i Husqvarna 2018. Då var ni också där till en början och gjorde precis samma sak.

Jag deltog inte i den tråden (är emot hemlöshet i Sverige).

Det är essentiell att vi får veta vad det här är för slags människa och hur vi kan stoppa liknande att komma till Sverige.
Citera
2026-02-22, 13:16
Medlem
Citat:
Jag deltog inte i den tråden (är emot hemlöshet i Sverige).

Det är essentiell att vi får veta vad det här är för slags människa och hur vi kan stoppa liknande att komma till Sverige.
Är du emot hemlöshet eller hemlösa.
Citera
2026-02-22, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Är du emot hemlöshet eller hemlösa.

Jag skrev hemlöshet. Samtliga bör samlas i bevakade läger i Norrland och undersökas av medicinare. Icke-svenska hemlösa bör köras på porten.

Det är viktigt att inte acceptera misär. Jag misstänker att man i Ale ytterst agerat i syfte att köra importerad misär på porten. Detta är sunt om det inte handlar om sadism.
Citera
2026-02-22, 13:22
Medlem
Vad är det för fel på er?

En stackars man i 30års åldern som går runt med allt han äger i en vagn blir attackerad och folk undrar om han är kriminell som om det är någon slags gängkriminell becknare som går runt där och försöker hitta någonstans att sova där han inte fryser ihjäl.

Låter mer som en svensk som kanske fått problem med alkoholen eller liknande och diverse andra mentala problem.

Fruktansvärt.
Citera
2026-02-22, 13:30
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Jag skrev hemlöshet. Samtliga bör samlas i bevakade läger i Norrland och undersökas av medicinare. Icke-svenska hemlösa bör köras på porten.

Det är viktigt att inte acceptera misär. Jag misstänker att man i Ale ytterst agerat i syfte att köra importerad misär på porten. Detta är sunt om det inte handlar om sadism.

Återkommer till dig när vi vet offer och gärningsmän. Hej så länge.
Citera
2026-02-22, 13:36
Medlem
Citat:

Du skriver hemlöshet ja. Och ändå handlar resten av din text om hemlösa.

Vad vill du göra för att hjälpa hemlösa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in