2026-02-21, 21:39
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Struktur finns det hos oss. Det hade vi ingenting av såhär års förra säsongen, men nu finns inte det minsta frågetecken vad vi vill göra, nu handlar det enbart om hur långt våra spelare räcker.

Soumah ser ruggig ut faktiskt. Fysiskt är han långt över allsvenskan.
Sirius ser bäst ut så här långt även om man ignorerar målsiffrorna.
Citera
2026-02-21, 22:16
  #122
Medlem
Det nya Peking är ett mycket roligare Peking. Sen får vi se om de räcker till uppflyttning direkt eller inte. 2-0 idag och flera unga 16-17 åringar i startelvan. Det finns fördelar med en omstart.
__________________
Senast redigerad av Jobola 2026-02-21 kl. 22:42.
Citera
2026-02-21, 22:22
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Finns ingen riktig struktur hos Mjällby som förra året. Den enda struktur som finns är Stroud.
De flesta i förstaelvan är ju kvar och Aksum var ju med även ifjol.
Citera
2026-02-21, 22:44
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
De flesta i förstaelvan är ju kvar och Aksum var ju med även ifjol.
Det var ett ironiskt svar på mitt inlägg igår.
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Finns ingen riktig struktur som förra året. Den enda struktur som finns är Besara.
Citera
2026-02-21, 23:18
  #125
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kul att Falkenberg gjorde jobbet och gav Dif en tidig käftsmäll

Såg bara sista 10 så var resultatet rättvist eller vilseledande?

Vilseledande
Citera
2026-02-22, 00:47
  #126
Medlem
cokehyenas avatar
Lägger denna på Ladebäck och SVFF.
Citera
2026-02-22, 00:49
  #127
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Lägger denna på Ladebäck och SVFF.

How so?
Citera
2026-02-22, 00:53
  #128
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
How so?
Objektivitet och absolut inte undanflykt.
Citera
2026-02-22, 11:47
  #129
Medlem
QuantumQuills avatar
Noterbart är att snacket om att GAIS, Mjällby och Bajen inte vinner cupen då man inte har lika mycket att spela för, och insatsen som IFK och Djurgården stod för.

Blir intressant att se GAIS respektive MFF, Häcken, Börsbolaget och de andra idag.
Citera
2026-02-22, 13:39
  #130
Medlem
cokehyenas avatar
Nja, men klen insats såklart.

Tror och hoppas på förbättring när vi blir mer samspelta.
Citera
2026-02-22, 13:39
  #131
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Lägger denna på Ladebäck och SVFF.

Märklig kommentar, de riktiga dif fansen lägger det på Honsu och Bosse.
Citera
2026-02-22, 14:00
  #132
Medlem
50-Cents avatar
Precis allt talar för AIK i andra. De spelar sån sprudlande fotboll under den finske (!!) sportchefen och tiki taka spanjoren. Tempot och de individuella prestationerna skrämmer en verkligen!!!

















#glimteniögat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in