2026-02-20, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jodå, det är rätt intressant att se hur både Jacke och Gustav skriver att de vill slå sönder sneans knäskålar, kidnappa syrran, med mera.
Hade det varit min svåger som skrivit sådär om mig hade jag haft svårt att förlåta det faktiskt.
Skulle nog vara rätt stel stämning på släktmiddagen även om han skulle tagit avstånd från det och bett om ursäkt..

Tycker chatten blev lite tråkig kring del 11 till 13 men när Skabbe gick tillbaka till Linnea drog den igång igen. Men Anjo bör spice det lite. Bjuda in gäster som läser osv. Sedan blir en timme om dagen mkt. Speciellt under OS nu.

Borde bjuda in Jocke, Lisen, Rask, Motvikt, Simon och ja varför inte Jacke och Gustav 😆🙂
Citera
2026-02-20, 09:00
Medlem
Devilapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror ingen orkar se skiten mer, anjo har inget annat content.
Äntligen så är den hela officiella bilden ute…
Bara jobbigt för dem som fortfarande inte accepterat att Chrippa bara har sig själv att skylla.

Nu ser man hur ALLA försökte varna honom och hjälpa till på olika sätt.

Ännu roligare är att han var inlåst pga av hennes fejkade anmälan.
Helt sjukt kul faktiskt att Linnea fick honom inlåst IGEN nu och har riktiga rättsliga konsekvenser pga att hon anmält honom för skattefusk
Vilken dröm fru alltså!
Han hade ändå hamnat här såklart för han hade aldrig betalat sina skulder, men hon skyndade på det med att kontakta skattemyndigheten.
Bra där Linnea!
Citera
2026-02-20, 09:03
Medlem
Citat:
Jodå, det är rätt intressant att se hur både Jacke och Gustav skriver att de vill slå sönder sneans knäskålar, kidnappa syrran, med mera.
Hade det varit min svåger som skrivit sådär om mig hade jag haft svårt att förlåta det faktiskt.
Skulle nog vara rätt stel stämning på släktmiddagen även om han skulle tagit avstånd från det och bett om ursäkt..

Tycker man ser vad alla är för personer i chatten. Jacke och Gustav är som barn. Bidrar Jacke med nåt i chatten utöver hat mot Linnea? Jacke verkar vara en väldigt hatisk och arg person. Konstigt. Han har ju haft världens bästa uppväxt enligt sig själv. Ändå drogmissbruk, psykiskt ohälsa osv.
Citera
2026-02-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilapa
Äntligen så är den hela officiella bilden ute…
Bara jobbigt för dem som fortfarande inte accepterat att Chrippa bara har sig själv att skylla.

Nu ser man hur ALLA försökte varna honom och hjälpa till på olika sätt.

Ännu roligare är att han var inlåst pga av hennes fejkade anmälan.
Helt sjukt kul faktiskt att Linnea fick honom inlåst IGEN nu och har riktiga rättsliga konsekvenser pga att hon anmält honom för skattefusk
Vilken dröm fru alltså!
Han hade ändå hamnat här såklart för han hade aldrig betalat sina skulder, men hon skyndade på det med att kontakta skattemyndigheten.
Bra där Linnea!

Ja chatten visar verkligen vad som hände. Inte den bild Christopher Linnea Medvikt Skilleras Jacke osv vill måla upp nu.
Citera
2026-02-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilapa
Flashbackanvändare tipsade om Chrippas skattefusk före Linnea, så Skatteverket visste redan om det.

Inlägg från 2023-10-03:
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Uppmanar alla att anmäla Chrippa för misstänkt skattefusk:

Går att göra helt anonymt.
Telefon: 077-156 75 67
Eller på länk:https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html

Skatteverket är enligt lag skyldiga att följa upp alla anmälningar.
Citera
2026-02-20, 09:36
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Kräftans fru måste känna sig ensam när hon kallar sina följare på snap för sin familj vilket underbart liv hon måste ha
Hur ofta får kräftis ta emot besök?
Citera
2026-02-20, 09:47
Medlem
Ingen live från corren, har de tröttnat på chrippen
Citera
2026-02-20, 09:49
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

”Men bröllopet var bra?”

Så sjukt hur just dom två hållit på i chatten, skrämmande. Men tydligen räcker ett förlåt för att allt ska glömmas 🤷🏻‍♀️

Fällde en liten tår när Kräftan gick tillbaka till Linnea första gången efter allt grabbarna gjort för honom. Fy fan vilket svek, så hjärtskärande 🤮
Citera
2026-02-20, 09:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ingen live från corren, har de tröttnat på chrippen

Hörde någon säga att det var endast hovrättsfolk som skulle närvara idag, så inga åtalade osv. Kanske därför? Kan ha fattat fel dock!
Citera
2026-02-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hörde någon säga att det var endast hovrättsfolk som skulle närvara idag, så inga åtalade osv. Kanske därför? Kan ha fattat fel dock!
Ingen aning står bara huvudförhandling 09:15-12 20 feb
Citera
2026-02-20, 10:17
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
”Men bröllopet var bra?”

Så sjukt hur just dom två hållit på i chatten, skrämmande. Men tydligen räcker ett förlåt för att allt ska glömmas 🤷🏻‍♀️

Fällde en liten tår när Kräftan gick tillbaka till Linnea första gången efter allt grabbarna gjort för honom. Fy fan vilket svek, så hjärtskärande 🤮

MYCKET underligt att en Guldspade-murvel utelämnade informationen om all hjälp Chrippa fått i sin s.k "dokumentär". Hela upptakten till chattens existens har han ju utelämnat. Inte ett dugg vinklat hörrni! Han har ju själv sagt att han har hela chatten menar jag....
Citera
2026-02-20, 10:26
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han behöver komma bort länge. Under tiden kan han jobba med sig själv och sedan söka vanligt jobb som han säger sig vilja ha nu.
Jag tror iofs att det var ljug för att ev kunna slippa häktet.

Han kan ju bara drömma om att få ett vanligt jobb. Chrippa kommer aldrig kunna jobba igen. Han kommer vara bränd överallt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in