Citat:
Ursprungligen postat av
DeekinTT
Ja ni som firar för varje dag som mer ryssar dör. Samtidigt dör lika många ukrainare. Men det är inget ni bryr er om.
Finns inget "ert". Lägg ner det snacket. Fascism är väl det EU och Nato driver. Ingen får ha andra uppfattningar eller göra annorlunda än dem.
Namnet jag hittade på är ett hån mot "Den fullskaliga invasionen" som woke-vänstern använder i rapporteringen.
Ni vill inte ha fred. Ni vill att kriget fortsätter så länge ryssar dör. Till varje pris. Dör alla ukrainare så är det en godkänd uppoffring för er.
Nu är du ute och cyklar. Att Ryssland är en fascistisk stat är klarlagt sedan länge. Det är ingen fråga längre. Sen, om Ryssland vill ha fred, varför anföll man Ukraina i en fullskalig invasion? Det är inget ”woke-vänster” begrepp utan ren fakta. Ryssland anföll Ukraina i ett storskaligt försök att invandera.
Och apropå det du skrev, det finns inget ni. Lägg ner det snacket.
Men jag, och många med mig, vill ha fred och att vare sig ryssar eller ukrainare dör. Vill ryssarna också det kan de få slut på kriget imorgon. Bara dra sig tillbaka till 1994 års erkända gränser. Men det vågar inte Putin, ty hans fasciststat vilar på kriget. För att bevara sin regim offrar han hundratusentals ryssar. Känns det bra för dig?