2026-02-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Sjukt dock att Jakob skrev att dom skulle kidnappa Linneas syster. Något står inte rätt till där.

Allt är så sjukt nu när man läser upp hela chatten, tänk att C var så rädd för L att han var tvungen att skicka kodord till Jocke.
Citera
2026-02-21, 16:31
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Gustav och Jacke har inte samma digitala våldskapital som Jocke och Anjo.

Haha digitalt våldskapital... sjukt skämmigt att sitta och hitta på nya termer för att beskriva folk som du avskyr.
Citera
2026-02-21, 16:42
Avslutad
Citat:
Det är de två som går från ord till handling.

Gustav och Jacke må skriva vidriga saker men de har inte kapacitet att genomföra den vidrigheter som Anjo och Jocke kan/gör.

Och rasist-Lisen bör lämna Sverige.
Sluta va nazist mot Lisen
Citera
2026-02-21, 16:57
Avstängd
Citat:
Kom med ett bättre beskrivande begrepp själv din lilla fjant.

Digitalt våldskapital beskriver exakt vad det handlar om.

Jacke hade vid den tiden youtube kanalen brödernaberg med 160k följare medans Gustav har 150k följare på instagram.

Släpp vinboxen och gör någon nytta med livet.
Citera
2026-02-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Efter att Rask sexfilmer läckte var det så uppenbart att Chrippa var så avundsjuk på Rask ballerina. Chrippa har ju visat sin också på TF och den var väldigt smal. Kukkomplex verkligen.

Ja den var verkligen smal. Bilden på hennes rövhål visar på frekventa besök där. Usch, vill glömma den bilden.
Citera
2026-02-21, 17:14
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Efter att Rask sexfilmer läckte var det så uppenbart att Chrippa var så avundsjuk på Rask ballerina. Chrippa har ju visat sin också på TF och den var väldigt smal. Kukkomplex verkligen.

Anabola steroider kan väl påverka könsorganets storlek? Med tanke på vilken torsk Chrippa är så har det säkert hänt honom.
Citera
2026-02-21, 17:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Anabola steroider kan väl påverka könsorganets storlek? Med tanke på vilken torsk Chrippa är så har det säkert hänt honom.

Nej bara kulorna som blir mindre.
Citera
2026-02-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Snälla sluta skriva böcker.
1. Jag svarade att jag är källan då jag har läst promemorian. Inlägget visade vart promerian fanns.

2. Vem som postat länken är irrelevant, det relevanta är fortfarande innehållet.

3. Den har legat ute för alla i tråden. Vem som läckte den äf troligtvis Linnea. Har jag stöd för detta? Nej men hon är ju den som kan hämta ut den utan att sekretessprövas.

4. Återigen har jag läst den i tråden då den har postats som etg foto.

Återigen Pallal påstår sig ha den, ni kallar lögnare kring vad som står i promemorian och har då bevisbördan på er.
Hajjar du?

Måste bara fråga är det på sid 51 & 61 som du tänker på?

https://pixeldrain.com/u/cAT36foo
Citera
2026-02-21, 17:40
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Kom med ett bättre beskrivande begrepp själv din lilla fjant.

Digitalt våldskapital beskriver exakt vad det handlar om.

Hahaha tönt, det behövs inte någon egen komponerad term för att beskriva dom. Herregud vad pinsamt..
Citera
2026-02-21, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
För att jag inte är insatt i vad storebror gjort eller inte, så som du verkar vara. Ska jag sitta och hitta på massa saker bara för att eller vad?
Skuldbelägger inte Linnea. Gillar henne inte bara, helt enkelt, enkom baserat på hur hon själv för sig i sociala medier. Och vad som framkommit i riktiga dokument, inte klipp o klistra och heller inte pga vad nån sagt om henne.

Tycker det är så konstigt att flera här inne var som besatta av att Jacke skulle gå ut med chattarna sen pallade inte han men nu gör Anjo det och men då är det men helt annan sak, man kan ju iaf konstatera att Jocke & Gustav var värst och Anjo är den som skrivit minst hittills.
Och Anjo har ju visat upp allt även fast vissa påstår att han klipper & klistrar.
Citera
2026-02-21, 18:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Måste bara fråga är det på sid 51 & 61 som du tänker på?

https://pixeldrain.com/u/cAT36foo

Jupp.
Citera
2026-02-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Men framkom det inte i chatten att det inte var sant?

Då ljuger Skabbe att han har kontaktat med underåriga varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in