2026-02-21, 15:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Till er andra....

Candace var vid tiden en kristen konservativ och som nu har konverterat till katolicism = konservativt kristna värderingar = anser att homosexualitet, könsbyte, etc, strider mot kristen tro = anser att det är fel att två homosexuella varav en har bytt kön från man till kvinna, är presidentpar i Frankrike.

Jag personligen delar inte Candaces religiösa tro och värderingar därvidlag.

Däremot så anser jag som sagt att det franska folket självklart har rätt att veta vem de verkligen röstar på som landets president/presidentpar. Och ja, sexualitet och könstillhörighet utgör definitivt grundpelare i varje människas identitet och därmed vilka de är.

Att OM nu Candace, Possard, m.fl., har rätt så har paret Macron berövat det franska folket deras demokratiska rätt att veta vem de faktiskt röstar på i landets konstitutionella demokratiska val, givet att de i så fall har hemlighållit ovan.

En kupp (2 ggr) mot fransk demokrati.
Så då var det ju inte ”i egenskap av katolik” som hon gav sig på Macron - bra att du rättade dig (även om det krävdes en tillrättavisning först).
Citera
2026-02-21, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så då var det ju inte ”i egenskap av katolik” som hon gav sig på Macron - bra att du rättade dig (även om det krävdes en tillrättavisning först).

Katolik = kristen konservativ = konservativa värderingar.

Till er andra.

Döm själva
Citera
2026-02-21, 16:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Katolik = kristen konservativ = konservativa värderingar.

Till er andra.

Döm själva

Vilket hon konverterade till månad innan hon började ansätta Brigitte.
Knappast långsökt att gissa att det berodde på att hennes man är katolik…

Till er andra.

Döm själva
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-21 kl. 16:39.
Citera
2026-02-21, 18:01
Medlem
Citat:
Du hävdar att Candace påstår att Brigitte Macron är Emmanuel Macrons biologiska fader.

Igen, Candace har aldrig påstått det.

Sluta upp med att ljuga sida upp och sida ner, Piii...!
Candace har ställt frågan.
Insinuerat att så kan vara fallet.
https://x.com/RealCandaceO/status/1892680741172941033
Citat:
Candace Owens
@RealCandaceO
Today is the #BecomingBrigitte Finale where we do our best to answer your lingering questions.

“Is Brigitte Macron his father?!”
“What happened to the real Brigitte?”

Join us LIVE in one hour.
https://t.co/05Y6776mru
10:00 em · 20 feb. 2025

Ljuga? Har du problem med åsikter och fakta som inte tillmötesgår dig?
Citera
2026-02-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Candace har ställt frågan.
Insinuerat att så kan vara fallet.
https://x.com/RealCandaceO/status/1892680741172941033

Ljuga? Har du problem med åsikter och fakta som inte tillmötesgår dig?
Att lyfta frågan är knappast att påstå att så är fallet. Som sagt, hon utesluter inte att så är fallet, men det är knappast kritiskt för kärnan i hennes anklagelser.

Så jo, du ljuger mot bättre vetande när du anklagar Candace för att vara 'galen eftersom att hon påstår att Brigitte är Emmanuel Macrons biologiska pappa'.

Något som hon bevisligen aldrig har gjort.
Citera
2026-02-21, 18:50
Medlem
Citat:
Vilket hon konverterade till månad innan hon började ansätta Brigitte.
Knappast långsökt att gissa att det berodde på att hennes man är katolik…

Till er andra.

Döm själva

Till er andra...

Poängen är att ett av skälen till att Owens så passionerat driver Brigitte-frågan är, tyvärr, hennes konservativt kristna värderingar. Så, även om hon fortfarande inte formellt hade konverterat till katolicism när hon började rapportera i ämnet, så fanns värderingarna där.

Varför "tyvärr"? Därför att knappast delar sagda värderingar.

De värderingar jag däremot "delar" med henne är hennes sanningspatos.
Citera
2026-02-21, 18:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra...

Poängen är att ett av skälen till att Owens så passionerat driver Brigitte-frågan är, tyvärr, hennes konservativt kristna värderingar.
Till de delar av onoponos hjärna som eventuellt ännu är aktiva - och er andra: Hur vet du det? Hur vet du att det inte är girighet som får henne att tramsa om sånt?
Källa och citat tack!

Citat:
Så, även om hon fortfarande inte formellt hade konverterat till katolicism när hon började rapportera i ämnet, så fanns värderingarna där.
Hur vet du det? Källa och citat tack!

Citat:
Varför "tyvärr"? Därför att knappast delar sagda värderingar.

De värderingar jag däremot "delar" med henne är hennes sanningspatos.
Hur vet du det? Källa och citat tack!
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-21 kl. 19:20.
Citera
2026-02-21, 21:19
Medlem
Citat:
Att lyfta frågan är knappast att påstå att så är fallet. Som sagt, hon utesluter inte att så är fallet, men det är knappast kritiskt för kärnan i hennes anklagelser.

Så jo, du ljuger mot bättre vetande när du anklagar Candace för att vara 'galen eftersom att hon påstår att Brigitte är Emmanuel Macrons biologiska pappa'.

Något som hon bevisligen aldrig har gjort.
Var säger jag att Candace Owens är galen eftersom denne påstår att Brigitte är Emmanuel Macrons biologiska pappa?
Citering, tack.

Eller har du totalt misstolkat min teori att Candace Owens ska försöka undkomma Brigitte Macrons åtal via "Insanity defense" ?
Citera
2026-02-22, 00:33
Medlem
Citat:
Var säger jag att Candace Owens är galen eftersom denne påstår att Brigitte är Emmanuel Macrons biologiska pappa?
Citering, tack.

Eller har du totalt misstolkat min teori att Candace Owens ska försöka undkomma Brigitte Macrons åtal via "Insanity defense" ?
Och hur översätter du "insanity"?
Citera
2026-02-22, 02:03
Medlem
Citat:
Citering, tack.

Citat:
Och hur översätter du "insanity"?
Så, du hittade inte var jag enligt dig, skulle sagt det.
Och du har misstolkat.
Citera
2026-02-22, 06:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra.

Nej, användaren har inte förklarat varför han bestrider det han vill se källa på. Jag har aldrig tidigare stött på någon som bestrider det.

Psykotisk stalker...
Till de delar av onoponos hjärna som eventuellt ännu är aktiva - och er andra: Varför i hela friden tror du man måste bestrida det man ber om källa för?
Seså, fram med citat och källa nu - eller hittar du bara på dina argument lite som det passar din agenda?

Iofs - det är ju en ganska tydlig förklaring till varför du så okritiskt accepterar påståenden från konspirationsteoretiker och personer som Candace - du bestrider inte deras påhitt och därför blir de sanningar som inte behöver beläggas med bevis i din värld… vad kunde vara mer fel??
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-22 kl. 06:04.
Citera
2026-02-22, 12:57
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Till de delar av onoponos hjärna som eventuellt ännu är aktiva - och er andra: Varför i hela friden tror du man måste bestrida det man ber om källa för?
Seså, fram med citat och källa nu - eller hittar du bara på dina argument lite som det passar din agenda?

Iofs - det är ju en ganska tydlig förklaring till varför du så okritiskt accepterar påståenden från konspirationsteoretiker och personer som Candace - du bestrider inte deras påhitt och därför blir de sanningar som inte behöver beläggas med bevis i din värld… vad kunde vara mer fel??
Enligt onopono är det att "kasta om bevisbördan" [sic!] om "Candace" skulle behöva bevisa någonting öht av sina stolliga anklagelser mot andra, t ex om Brigitte Macron.

(FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in