Det ryktas att barnbarnet har kommit nu. Alltså Amadeus dotter
Vilket betyder att paret hade samlag innan de var gifta... syndare där. Men skönt att Amadeus är arbetslös. Vore skönt för dem om Runkar får åka in i finkan snart, så bebisen får en lugn och harmonisk första tid i livet.
De gifte sig 6 juni så då måste dom ha tjuvstartat 😅 På Mr koll står det att han numera heter Amadeus Linderoth. Så då har han tagit sin frus namn och vill inte heta Sögaard?
Senast redigerad av Coco.noco 2026-02-20 kl. 17:54.
De gifte sig 6 juni så då måste dom ha tjuvstartat 😅 På Mr koll står det att han numera heter Amadeus Linderoth. Så då har han tagit sin frus namn och vill inte heta Sögaard?
Så otroligt pinsamt för Runar! Hans förstfödde son gör alltså ett subtilt avståndstagande, byter namn för att slippa förknippas med sin kriminella dårfink till pappa.
Så otroligt pinsamt för Runar! Hans förstfödde son gör alltså ett subtilt avståndstagande, byter namn för att slippa förknippas med sin kriminella dårfink till pappa.
Jag undrar också vad Amadeus "norskt ultrakristna" farföräldrar i Norge tycker? De är nog djupt besvikna och skyller säkert på Carola.
Bor inte Runar kvar på stora Essingen då? Han är iallafall skriven där fortfarande. Jag tänk vad Carola är duktig som har blivit farmor och det varken står något om mormor och morfar eller farfar🤣 🤔🙄
Bor inte Runar kvar på stora Essingen då? Han är iallafall skriven där fortfarande. Jag tänk vad Carola är duktig som har blivit farmor och det varken står något om mormor och morfar eller farfar🤣 🤔🙄
Den mångkriminella återfallsförbrytaren Runar bryr sig väl inte om han göra sig skyldig till folkbokföringsbrott också? Vi kan bara hålla tummarna för att han utöver det kommande fängelsestraffet på två månader för penningtvättsbrott får ytterligare några månader för detta.