Citat:
Ursprungligen postat av
Moentos
Uppmanar du till fysiskt sabotage av vindkraftverk?
Du behöver kanske gå till doktorn och kolla ditt huvud.
Jag skrev haverier. Senare skrev jag kortfattat att de har strukturella svagheter...d.v.s. de går sönder av de dåliga vilkåren de står på.
Att miljöpartister är toxiska horor råder det ingen som helst tvekan om.
Att ta ut det på strukturer redan försvagade av det egna horeriet blir lika svagt i sig.
Skall jag läsa in dina fantasier, så är du den personen som kräver redan försvagade offer och sedan projicerar din destruktiva svaghet på andra. Vekt.
Min personliga väg frammåt är redan utstakad i denna värld saturerad av hederslöst hor och själadöd.
Jag har motsvarande en egen solfarm och jag äger väldigt mycket lagring av egenproducerad kraft. Dessutom har jag egen ved och 4 eldstäder. 2 brunnar. Mark att odla på. Guld.
Jag är "all set" och har så varit länge. Redan 2012 förstod jag att situationen var på väg i en ohållbar riktning.
Jag behöver inte sabotera någonting. Jag är precis där jag vill vara i livet och vill njuta frukterna av min egen strategi. Bara denna kalla och dyra vinter har varit helt fantastisk, för mig. Inte alls dyr.
Lönen som kommer nu... 50% går direkt till aktieportföljen och där är det rea för tillfället. Nice för mig, antagligen inte för er som har nästa elräkning att se fram emot.