2026-02-21, 12:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Jörgen astonson säger på Instagram att det inte är humant att kastrera pedofiler….?
Det beror på att sprutan gör så att man blir deppig och nere.
En sorts pro-depressiv medicin..
Citera
2026-02-21, 13:00
Avstängd
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det beror på att sprutan gör så att man blir deppig och nere.
En sorts pro-depressiv medicin..

Spara pengarna istället och bara klipp av kottarna ?

Dom används ändå bara i vidriga syften.
Citera
2026-02-21, 13:04
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Jörgen astonson säger på Instagram att det inte är humant att kastrera pedofiler….?

Vet inte vad jag ska säga riktigt.
Det är för du tänker oerhört smalt. Ingen fara, vanligt fenomen.
Citera
2026-02-21, 13:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Spara pengarna istället och bara klipp av kottarna ?

Dom används ändå bara i vidriga syften.
Det skulle ge staten rätten att kunna kontrollera vem som får föröka sig och inte.
Den rätten är det nog ingen i tråden som vill att staten skall ha.
Citera
2026-02-21, 13:09
Avstängd
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Det är för du tänker oerhört smalt. Ingen fara, vanligt fenomen.

Förklara då. Vad är alternativet?
Citera
2026-02-21, 13:24
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Dumpen har fått upp detta på agendan, utan Dumpen hade inte uppdrag granskning gjort sitt avsnitt.
Var framgick det?
Citera
2026-02-21, 13:27
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Härligt att du är så nyanserad.
Det är just detta ni brukar beskylla "sektmedlemmarna" för att vara.
Vad jag tycker och känner är en sak, vad organisationer, stat rättsväsende sköts är en helt annan.
Citera
2026-02-21, 13:29
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Var framgick det?
I hans huve. Men han har rätt, hela den stora polisorganisationen som jobbar heltid med detta, infiltrera nätverk m.m. sedan många många år, det beror på Dumpen (även innan dom fanns).

Sen att Polisen är kritiska mot Dumpen som förstör för just nämnda avdelning - det hör givetvis inte hit.
Citera
2026-02-21, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Hon såg ut som en ko också. Antagligen har hon daddy issues och andra psykiska besvär.

Det är just dessa tjejer som pedofilerna siktar in sig på. Har hon trasslig uppväxt och bor på nått specialboende så är det jackpot för gäddorna.
Då är dom lätta att groma och manipulera.
Visst är det så att tjejerna har någon form av asperger eller autism och ofta bor på HVB-hem. Jag tänkte för mig själv om jag hittar tio tjejer som har varit med om detta, då existerar problemet. Det tog mig en vecka, så hade jag hittat tio tjejer som hade varit med om att gubbar förgripit sig på dem. Man kan säga att cigaretter och Red Bull är hårdvaluta för dessa tjejer. Jag hittade flera 14-åringar som berättar om gubbar som tagit dem i rumpan.
Citera
2026-02-21, 13:45
Medlem
Citat:
Det skulle ge staten rätten att kunna kontrollera vem som får föröka sig och inte.
Inte bara, det finns stora problem med ALI mer än bara rätten att föröka sig.
Tar vi hormonella så minskar de testo som i långa ändan bidrar till sämre sömn och depression tillsammans med massa andra problem.
Det kan också ses som en form utav stympning, lite som att man på medeltiden högg handen av tjuvar.
En form utav tortyr när det erbjuds eller är tvång till "Fri givning" ifrån fängelse. Det blir inte frivilligt utan det blir ett tvång att ta dessa preparat som stympar dig. Det finns inget "Frivilligt" med att erbjuda det istället för fängelse.

Det finns också de som argumenterar att ALI är mer fokus på hämnd än rehabilitering.
Mänskliga rättigheter menar också att man reducerar en person.

Ur rättsväsendets synpunkt anser jag att man inte bör erbjuda detta då det inte fokuserar på rehabiliteringen utav individen utan blir en fortgående process där individen inte räknas som helt mänsklig.
Samma med mänskliga rättigheter där man reducerar en persons värdighet. Om vi börjar stympa för ett straff, så kan det utökas till andra. Så först är det sexualförbrytare eller sexualförbrytare mot barn. Sedan våldtäkt, sedan blir det en hand för snattare.
Citera
2026-02-21, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Nej, så är det inte. Hon åkte på förtal därför att grisen aldrig tog kontakt med barnet IRL bara chattade (under dennes rikiga ID)

Du missförstår mig på en punkt - En åklagare på hugget skulle kunna , med hjälp av chatloggarna, initierat en husrannsakan .

Men du som någon rättshaverist ska inte misströsta, det finns ingen brist på peddon som ska håvas in i framtiden.

Nej hon åkte på förtal för att hon ljög och hängde ut någon som det inte var försvarligt att hänga ut. Läs domen.

Om du inte tror den officiella dokumentationen prova att lyssna på samtliga poddar/intervjuer osv som hon gjort på senaste tiden och notera att hon aldrig har ett klart och direkt svar på frågorna utan att dom hela tiden förändras.

Nej en åklagare hade inte kunnat göra någonting för det finns varken ett brott/misstanke eller en målsägande. De där är knarkhorans fria fantasier. Och även om det hade funnits ett brott/misstanke så hade knarkhoran fortfarande åkt dit för förtal. Ganska så lätt inte så svårt, sluta va en åsna.
Citera
2026-02-21, 13:52
Medlem
Citat:

Såna lagar finns ju redan men dessa skall helst inte se dagsljus men om nån jävel drar fram så får man skylla på SD. Blossade upp för något årtionde sen där efterblivna foster skulle aborteras automatiskt och det var lite känsligt i skitnödiga Sverige.

Var står Dumpen i frågan? Dom här gamla feta vraken som befruktar fjortisar utav helvete (enligt Dumpen) är i bästa fall endast dementa när ungen skall börja i mellanstadiet. Blir lite konstigt på släktmiddagarna skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in