Citat:
Ursprungligen postat av
cutepsycho
Asså något jag undrar över när jag ser sådant här är, hur kan det finnas så mycket övergreppsmaterial? Är det i länder med dåligt ställt (fattiga länder med mindre lagar) som materialet kommer från eller är det så här vanligt överallt att man filmar övergrepp?
För någon som ser det här som det sjukaste, vidrigaste, finns inte ord för hur äckliga människor osv. Så funderar jag över vad är det för värld som finns som man inte ser? Går min granne och våldtar och filmar? Vad är det här för människor som filmar sådant här? Jag förstår på riktigt inte. Mitt huvud får inte ihop det???
Tror det är överallt ifrån. Var en svensk förskolelärare som filmade när han antastade barnen på sitt jobb. Hans dator hade både hans egna och andras material. Kanske har han spridit sitt eget material, så att det runkas till av andra sjuka individer.
Vad jag förstått är det mest kända materialet en många år gammal inspelning av tortyr och våldtäkt av en flicka, som sprids mycket.
Så det är nog allt från gammalt "legendariskt" material till "vanliga" män som filmar med mobilen när de antastar och våldtar barn.