2026-02-20, 21:34
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Hon är en kille men omopererad till tjej

produktionen gör allt för en hbtq ska vinna tävlingen
Jag måste säga att det missade jag och det är jag glad för. Den enda behållningen med betoning på Ända i Farmen, är Nowaleyas häck.
Citera
2026-02-20, 21:35
Medlem
Citat:
Hon är en kille men omopererad till tjej

produktionen gör allt för en hbtq ska vinna tävlingen
Det är väl tvärtom. Hon är tjej som vill bli kille, hon väntar på att få göra könskorrigering och hon säger att hon blir glad när folk tror att hon är en kille.
Men än så länge är hon fortfarande tjej.
Citera
2026-02-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Det är väl tvärtom. Hon är tjej som vill bli kille, hon väntar på att få göra könskorrigering och hon säger att hon blir glad när folk tror att hon är en kille.

Hon resonerar som en tjej. Blir inte bra det där.
Citera
2026-02-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Avundsjuk på stenen som fick känna på säsongens hunk.
Citera
2026-02-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Nej för er hjärntvättade är det så.

Hon är en kille som ska könskorrigera sig för bli tjej.

Det här är produktionenss sista chans få en HBTQ vinna farmen.

Falska och äckliga kevin visste dem han inte skulle ha en chanss personen kunde ju för fan inte ens skillnaden på höger och vänster.

Vinner vanessa jackpott både hbtq och en arab vinner
Citera
2026-02-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Jag måste säga att det missade jag och det är jag glad för. Den enda behållningen med betoning på Ända i Farmen, är Nowaleyas häck.
håller med dig angående nowaleias häck, den räddade hela säsongen, och jag påpekade det tidigt även för crapmagic, som fortfarande är avundsjuk för jag såg det först.
Citera
2026-02-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Sexbomben Jenny, jag kom just på att jag har sätt henne förut i Emil I Lönneberga från 1973 där hon spelade en undanskymd roll, jag hoppas ni vet vem jag talar om?
med stora inslag av en framtida Tova Magnusson Norling på ålderns höst
Ja det var Figge som sabbade hennes karriär.
Citera
2026-02-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
De här avhoppen av personliga skäl är verkligen irriterande. Har man små barn hemma kunde man ju vara ett gott föredöme genom att stanna kvar, visa att man slutför det man åtagit sig.
Produktionen lade ju ut ledtrådar till vad "personliga skäl" var.
Master Yoda hade ju vänslats med Kosmetika och fick så'n ågren att han drog. Obegripligt i sig. Att ha lägrat Kosmetika är ju en nåd för varje man att stilla bedja om. Och ett jävla jack i kolven!
Fast han hade väl satsat på att bli guldmunk men så sprack det redan första natten på Farmen...
Senast redigerad av GregersWerle 2026-02-20 kl. 22:07.
Citera
2026-02-20, 22:33
Medlem
Italos avatar
Alexander påminner om Arne Anka. Så förbannat torr människa. Har han skrattat en enda sekund i Farmen ? Vanessa är väl vad man kallar för en Bull dyke. Vem som helst får vinna farmen utom dessa två. Tror ni att det är nån mer som lämnar Farmen i förtid ?
Citera
2026-02-20, 22:38
Medlem
Citat:
Nej för er hjärntvättade är det så.

Hon är en kille som ska könskorrigera sig för bli tjej.

Det här är produktionenss sista chans få en HBTQ vinna farmen.

Falska och äckliga kevin visste dem han inte skulle ha en chanss personen kunde ju för fan inte ens skillnaden på höger och vänster.

Vinner vanessa jackpott både hbtq och en arab vinner

En kille som ska könskorrigera sig för att bli tjej, som vill bli kille?

Du är nog ännu mer förvirrad än Vanessa.
Citera
2026-02-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
En kille som ska könskorrigera sig för att bli tjej, som vill bli kille?

Du är nog ännu mer förvirrad än Vanessa.
har jag sagt det sista där?

Nej det har jag inte.

den där avarten är solklart en kille är du blind eller?
Det är ju en sjukdom/avart. Sen att det inte är deras fel är en annan femma men något har ju gått fel någonstans. Lite som att födas med astma eller med 3 fingrar. Det är också en sjukdom/avart pga felaktigheter under ”produktion” så att säga.

Sen visst är det otroligt icke PK att säga detta högt men det ändrar inte faktum.

Sen är väl samtliga religoner emot homosexualitet, bara att Islam har bollarna att faktiskt stå fast vid det?
Citera
2026-02-20, 22:59
Medlem
Citat:
har jag sagt det sista där?

Nej det har jag inte.

den där avarten är solklart en kille är du blind eller?
Det är ju en sjukdom/avart. Sen att det inte är deras fel är en annan femma men något har ju gått fel någonstans. Lite som att födas med astma eller med 3 fingrar. Det är också en sjukdom/avart pga felaktigheter under ”produktion” så att säga.

Sen visst är det otroligt icke PK att säga detta högt men det ändrar inte faktum.

Sen är väl samtliga religoner emot homosexualitet, bara att Islam har bollarna att faktiskt stå fast vid det?

Nä, Vanessa sa det i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in