2026-02-20, 18:32
  #97
Medlem
Sändninen tar jävla reklam innan sändningn hinner börja....
Citera
2026-02-20, 18:33
  #98
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Sändninen tar jävla reklam innan sändningn hinner börja....
Via Expressen? Ska köra via Sydsvenskan tror den ingår i mitt abg.

Edit: Den kör via Expressen ändå.
__________________
Senast redigerad av skogsburkan 2026-02-20 kl. 18:38.
Citera
2026-02-20, 19:53
  #99
Medlem
Jävlar vad iskallt dte ser ut i Hammarby.

Att de kunde vara så här dåliga mot ett Brage, hade man inte kunnat tänka sig .
Citera
2026-02-20, 19:56
  #100
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Jävlar vad iskallt dte ser ut i Hammarby.

Att de kunde vara så här dåliga mot ett Brage, hade man inte kunnat tänka sig .
Finns en matchtråd.
Citera
2026-02-20, 21:24
  #101
Medlem
cokehyenas avatar
Darrig start av Bajen.
Citera
2026-02-20, 21:39
  #102
Medlem
skogsburkans avatar
BP inleder bra och lär vinna gruppen.
Citera
2026-02-20, 21:48
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Darrig start av Bajen.
Finns ingen riktig struktur som förra året. Den enda struktur som finns är Besara.
Citera
2026-02-21, 07:19
  #104
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Finns ingen riktig struktur som förra året. Den enda struktur som finns är Besara.
Enig.

Statiskt mittfält som Brage lätt kunde spela sig igenom.
Citera
2026-02-21, 16:41
  #105
Medlem
50-Cents avatar
Falkenberg vilket härligt fotbollslag hahaha

Apdjävlar gå på hockey och fixa egen arena
Ni bor inte här. Och det märks djävla soffpotatisar


”Guldkandidaten” Bananer i pyjamas Not
__________________
Senast redigerad av 50-Cent 2026-02-21 kl. 16:49.
Citera
2026-02-21, 16:46
  #106
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Darrig start av Bajen.

Classic kukräven jinx. Bara avsluta kontot already.
Citera
2026-02-21, 16:47
  #107
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Enig.

Statiskt mittfält som Brage lätt kunde spela sig igenom.

Sett ett par riktigt läckra ingripanden från guldgossarna som lånar mattan på nya söderstadion idag!
Citera
2026-02-21, 16:54
  #108
Medlem
skogsburkans avatar
Tänka sig att någon här på FB förutspådde att nordens just nu formstarkaste lag åker ut redan i december.


Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan


Har redan stålsatt mig att det ska tjatas om Europarankningen och Chelsea matchen när Stockholms heif åker ut i svenska cupen redan i gruppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in