2026-02-20, 20:27
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Det där blev du störd av

Amanda är normal del av Berg-familjen, hon umgås som alla andra. Hon är bara inte med just tillfället i Sälen som visades på filmen jag länkade till.
Jocke däremot är aldrig med. Han vill inte, men klagar på att han är utesluten.

Nja förlåt men de de stämmer inte
Amanda vill inte vara offentlig men vet att Lunnabell har bra kontakt med sina kusiner på den sidan
Citera
2026-02-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Nja förlåt men de de stämmer inte
Amanda vill inte vara offentlig men vet att Lunnabell har bra kontakt med sina kusiner på den sidan
Jo, det stämmer att Amanda umgås med sina föräldrar, släkt, närstående osv.
Jacke såg inte heller ut att vara med där i Sälen, om jag inte missade han i den stökiga kameraföringen. Men Jacke umgås med sin släkt och Lundströms med, som normala människor och släkter gör.

Du stör dig på att två släkter, vars barn har gift sig, och som trivs tillsammans, umgås.
Normala människor beter sig så, alltid gjort.
Citera
2026-02-20, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Man kan ju hoppas det för hans egen skull. Avskärmar sig från sin egen familj vore ännu bättre.

Bästa är om han loggar ut från sin hjärna också och låter Sofia ta alla beslut. Så många dåliga beslut och som får honom att må dåligt.
Citera
2026-02-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Vilken självbiografi? Vad menar du? Har Chrippa släppt en bok?

Jag håller dock med att det är Chrippa som skrivit breven nu till Linnea, det ser likadant ut som breven han skrev i häktet, januari -2024.
Men var det inte ett gäng som hävdade att Chrippa INTE skrivit breven i häktet? Där han berättade om allt som Linnea gjort? Hmmm...

Chrippa skrev en del i häktet. Sedan lades det till sidor som andra påstod att Chrippa också skrivit trots att det syns på handstilen att någon annan skrivit det.
Senast redigerad av AbsAbs 2026-02-20 kl. 20:41.
Citera
2026-02-20, 20:36
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Jo, det stämmer att Amanda umgås med sina föräldrar, släkt, närstående osv.
Jacke såg inte heller ut att vara med där i Sälen, om jag inte missade han i den stökiga kameraföringen. Men Jacke umgås med sin släkt och Lundströms med, som normala människor och släkter gör.

Du stör dig på att två släkter, vars barn har gift sig, och som trivs tillsammans, umgås.
Normala människor beter sig så, alltid gjort.

HaHa nej jag stör mig ínte alls
Men rätt ska vara rätt varför svarande inte farmor på kortet för. ?
Rätt ska vara rätt eller hur ?
Hur tror du en 8 åring tar de när man målat en teckning o gratulerar på 65 års dagen
Rätt eller fel ?
Senast redigerad av Skattesskulder 2026-02-20 kl. 20:42.
Citera
2026-02-20, 20:45
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Hela högen bor i WT-Östergötland.

Vad ska hända i Södermanland?

Förtäckta hot igen?

Tv4 produktion
Citera
2026-02-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Tv4 produktion

Om Chrippa?

Han har väl ingen anknytning till Södermanland?
Citera
2026-02-20, 20:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Chrippa skrev en del i häktet. Sedan lades det till sidor som andra påstod att Chrippa också skrivit trots att det syns på handstilen att någon annan skrivit det.

Det syns lika väl på de senare sidorna att Kräftan inte skrivit dom som det senaste brevet till Snean 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-20, 21:03
Medlem
micke_mans avatar
Sist chrippa träffade sin dotter var den 27 december,vilken jävla pappa han är asså
Citera
2026-02-20, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Sist chrippa träffade sin dotter var den 27 december,vilken jävla pappa han är asså

Tänkte också på det, hur fan kan man inte vilja höra av sig till sitt barn??
Skäms Chrippa, fy fan.
För jag antar att han har samma möjlighet att skriva brev till henne?
Eller t o m få ringa....?
Har ingen aning, får han höra av sig?
Oavsett. Han hade ju kunnat rita fina teckningar med bin och hjärtan även till sitt barn.
Hon som redan finns.
Äcklas av karln. Och av alla som försöker försköna allt han och Linnea gör och flytta fokus.
Citera
2026-02-20, 21:11
Avstängd
Citat:
Låter som det där var menat för mig? Förvisso ligger 9an nära O på tangentbordet, men även tajmingen var ju skrämmande träffande.

Vad gäller vem som känner till släktbanden och vem som inte gör det, så kan vi kliva upp 1 trappsteg om du vill, se om du klarar av att hänga med ens ett enda trappsteg upp:

Vad heter Chrippas storebrors biologiska farfar i andranamn, och vad heter hans födelseort?

Du får 1 timme på dig att hinna först, sen säger jag vad svaret är, här i tråden.

På måndag kommer du troligast inte klara av att ringa skatteverket, för du pallar inte med offentlig bekräftelse på att jag vet vad jag talar om, och att dina beskyllningar om andras okunskap är bara luftslott och bevis för din egna.
Det här var 1 litet trappsteg upp, och inte ens det klarar du av. Jag är på ungefär trappsteg 35 typ, no bullshit.

Hur smakar vällingen?

Tror du får redigera igen. Vad svamlar du om ?
Citera
2026-02-20, 21:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man

Och inte ens ett samtal eller brev sedan dess. Men lilla frun får mängder, han borde inte få kalla sig pappa 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in