Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Jag upplever exakt samma sak (och har gjort alla år, under alla kurer) som du. Jag är lugn, stabil och trygg som person. Jag får inga som helst känningar av aggressivitet, tvärtom. Jag blir bara ännu mer harmonisk. Vilket rimmar med min (och många andras) tes att ASS förstärker ens grundpersonlighet. Precis som att folk som är psykfall och aggressiva utan alkohol, lätt får dåligt ölsinne efter att ha druckit för mycket.
Känslan av att vara "Mer" (av allt) och med en rejält ökat Mojo upplevde jag också under mina allra första kurer. Skön känsla so just enjoy!

När du jämför det med alkohol känns det logiskt. Jag är också den person som blir lugn och social av alkohol. Jag sitter faktiskt redan nu och funderar min nästa kur. Lite inne på om man ska köra testo och primo nästa tillfälle, och efter det masteron och testo. Nu när jag insett vad AAS kan göra så vill jag nog gå mot grekiska gud kroppen

Och denna känsla är ju också underbar haha, har naturligt högt testo (får se hur det blir efter pct....) men det går inte ens att jämföra naturligt mot att sticka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zantori
Jag började tidigt med prepp, precis som du. Så skit i vad folk säger. Har man bestämt sig så har man bestämt sig.
Du verkar börja lugnt precis som jag gjorde vilket är moget och bra tänkt. Jag låg på 350mg ew i 24 veckor som första kur men höjde omkring i mitten till 500. Det fungerade utmärkt för mig.
Jag vill slänga ett getöga åt dig angående alkohol. Rör inte det under tiden du vill bygga, speciellt inte om du använder steroider. Håll koll på din kost till 110% och glöm inte att det är kosten som avgör dina resultat.
PCT skulle jag vilja säga är individuellt vilket kan vara en kontroversiell take men - jag hade noll problem att kliva av. Förutom att jag förlorade runt 50-60% av mina gains, men det ingår att man tappar, oavsett vad. Bra att du införskaffat nolva, klokt. Jag köpte det men kom aldrig till användning av olika orsaker.
Bra rapporter och lycka till!
Z
Tack för input! Alkoholen har jag slutat totalt med nu, får bli cola zero när man är ute. Kosten har jag också ställt om så nu kör jag mycket mer protein och kolhydrater, vanligtvis försöker jag få i mig en del fett men nu känns det bättre med mer kolhydrater och protein. Jag har också införskaffat hcg i förebyggande syfte för fertiliteten, det är nog min största oro med detta. Men men, som jag skrev ovanför så håller jag redan på att planera för nästa kur

, var stensätter på att jag bara skulle göra en men det får jag svälja att jag sa... Ska också ta ett till blodprov snart för att hålla koll.
Till sist så känner jag att styrkan ökat väldigt mycket på gymmet, som tidigare vågar jag inte lasta på för mycket då jag är orolig att paja någon led, men ska nog testa nytt PB snart
Over and out och god kväll!