2026-02-19, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Finns det någonstans där det ges klarhet i hur matcherna sänds? Jag hittar att det är TV4 och Expressen. Räcker det med en av dem för att se allt eller behöver man bägge?

/Svältfödd - trots två träningsmatcher på plats

Verkar som Sv Cupen inte kommer att kunna ses på tv alls iår, vilken jävla flopp
Citera
2026-02-19, 14:53
Medlem
bananjuices avatar
Svenska cupen sänds av Expressen.

Enda frågetecknet för Bajen är huruvida Paulos Abraham kan starta redan i cupen.
Citera
2026-02-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Passar mig perfekt!

Ska bli intressant att se Mjällby. Det har varit lite upp och ner på försäsongen men senast mot Öster var det ganska bra och startelvan ser ut att ha utkristalliserat sig.
Citera
2026-02-19, 19:32
Medlem
AIKs cuptröja. Snygg men trist med bara tre matcher.

https://www.instagram.com/p/DU8KiUJDbm7/?img_index=3&igsh=MTMwNG5wbDdybDh6Mg==
Citera
2026-02-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice

Enda frågetecknet för Bajen är huruvida Paulos Abraham kan starta redan i cupen.

Kan man strema till tven?

Bedrövligt vilket fall som helst, varför sänder inte Tv4 som vanligt? Ännu mera utgifter att punga upp 249 i månaden
Citera
2026-02-20, 06:03
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90

Bedrövligt vilket fall som helst, varför sänder inte Tv4 som vanligt? Ännu mera utgifter att punga upp 249 i månaden
Det går. Jag har använt +Allt för att se HIF:s träningsmatcher. Det är en tjänst som ingår i en rad lokaltidningar, förutom nämnda Expressen.
Citera
2026-02-20, 06:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
AIKs cuptröja. Snygg men trist med bara tre matcher.

https://www.instagram.com/p/DU8KiUJDbm7/?img_index=3&igsh=MTMwNG5wbDdybDh6Mg==
Stör mig enormt på konceptet med begränsad upplaga som vi kört på senare tid för om det är en tröja man verkligen vill ha och dom tar ockerpriser så släpps dem bara i nåt 100-tal exemplar och det ska dessutom lottas... Bara att gratulera nån random tjomme med andra ord.

-

Anyway fyfan vad kul att tävlingssäsongen drar igång nu! Äntligen!
Citera
2026-02-20, 08:57
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90

Äh 149 för en månad för att se svenska cupen kan jag leva med. Bör gå att streama till teven ja givet att du har en smart tv eller annan lösning
Citera
2026-02-20, 11:42
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Vanligtvis är det väl någon obskyr kommunistlektyr med stockholmsfokus som sänder? Nu är det en bredare allmänhet som får tillgång via sina lokala mediakällor. Och så dyrt är det inte.

Förstår att man kan bojkotta sin tidning pga fientlighet mot supportrar iofs. Många HIFare bojkottar HD t ex och så verkar det se ut på många platser. Sirius kör någon flagga med FUCK UT tror jag. Liknande i Jönköping va?
Citera
2026-02-20, 15:00
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vanligtvis är det väl någon obskyr kommunistlektyr med stockholmsfokus som sänder? Nu är det en bredare allmänhet som får tillgång via sina lokala mediakällor. Och så dyrt är det inte.

Förstår att man kan bojkotta sin tidning pga fientlighet mot supportrar iofs. Många HIFare bojkottar HD t ex och så verkar det se ut på många platser. Sirius kör någon flagga med FUCK UT tror jag. Liknande i Jönköping va?

ST jagar också supportrar. Måste vara direktiv uppifrån eftersom alla lokalblaskor ägda av Bonnier gör samma sak.
Citera
2026-02-20, 16:44
Medlem
skogsburkans avatar
Ge mig fucking söndag nu.
Citera
2026-02-20, 18:06
Medlem
skogsburkans avatar
Noterar att Hammarby spelar redan ikväll. Så lite abstinens lindras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in