Citat:
Suck... Jag bygger verkligen inte hela min argumentation på en felskrivning, den var som sagt en av alla dina tokigheter. Jag länge sakligt redovisat för en mängd felaktigheter som jag bygger min argumentation på i den här tråden.
Jag vet inte vilken värld du lever i men fakta kan du inte hålla dig till iaf. Sedan att beskriva honom som en av Sveriges mest folkkära artister julen 2025 är lika världsfrånvänt som att fortfarande hålla fast vid de där 3.2 miljoner rösterna från förra mello, när vi nu är inne i 2026 och efter skandalerna 2025, som ett argument för att han fortfarande skulle vara folkkär. Förstår du inte hur tokigt det låter?
Jag vet inte vilken värld du lever i men fakta kan du inte hålla dig till iaf. Sedan att beskriva honom som en av Sveriges mest folkkära artister julen 2025 är lika världsfrånvänt som att fortfarande hålla fast vid de där 3.2 miljoner rösterna från förra mello, när vi nu är inne i 2026 och efter skandalerna 2025, som ett argument för att han fortfarande skulle vara folkkär. Förstår du inte hur tokigt det låter?
Jag upplever nog mer att det är du som är världsfrånvänd om du tror att 550 000 unika lyssnare per månad på Spotify NU 2026 tyder på något annat än att han är fortsatt omtyckt av alla de som uppskattar honom.
Du pratar om efter skandalerna som att de skulle ha raderat hans karriär, faktum är att han streamar bättre än artister som är aktiva just nu medans han har tagit en paus. För att nämna några så har Danny Saucedo ca 370 000 och Timbuktu har ca 450 000 lyssningar per månad. Hur förklarar du det om han är så bortglömd och icke folkkär enligt dig?
Du skriker upprepande om fakta men kommer bara med dina egna åsikter och personliga gissningar om vad folk tycker.
Jag håller mig till mätbara data, vem av oss är det egentligen som har svårt med verkligheten?