2026-02-20, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Ja, Anna är både tråkig och rätt överskattad.
Och tjock
Citera
2026-02-20, 10:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Innan Angelica skulle tillbaka till torpet planerade hon att sno med sig en vass filékniv, som hon skulle kunna raka benen med. Hon gömde den i sin ryggsäck. Sedan när hon skulle iväg till torpet hade hon glömt bort att kniven fanns i väskan. Så när hon slängde på sig ryggsäcken penetrerade kniven både ryggsäck och rygg.

Ja jag har hört Steffi's LIVE på Insta häromdagen. Fast det var Steffi som lånade ut filékniven till Angelica när hon skulle tbx till Torpet, så A snodde den inte
Citera
2026-02-20, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Grattis till vinnaren av Farmen

OBS ENORM SPOILER

Grattis:

!!!

Du har varit saknad. Var det tuppen som berättade det för dig?
Citera
2026-02-20, 11:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
La hon sig verkligen då?

Citera
2026-02-20, 11:15
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja jag har hört Steffi's LIVE på Insta häromdagen. Fast det var Steffi som lånade ut filékniven till Angelica när hon skulle tbx till Torpet, så A snodde den inte
A har sagt att hon tänkte sno den, vet inte varför hon skulle ljuga om det.
Citera
2026-02-20, 11:50
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Nu måste väl alla ni andra hålla på Stephanie också. För mig obegripligt att inte göra det.

Enda värdiga vinnare.👍
Citera
2026-02-20, 12:12
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
La hon sig verkligen då?
Hon är inte så överlägsen som hon vill få det till. Titta tex när dom kulle tälja, där la hon sig inte.

Men jag tror att hon la sig i spiken.
Taktiken är kanske att ha dom 3 "klena" tjejerna (Amanda, Angelica och Nowaleya) med sig i final. Men Nowaleya blev hon tvungen att slå ut igår.
Hon vill tävla, men inte för att visa sig stark utan tvärt om för att få dom andra att tro att hon inte är så stark.
Sen tror jag inte att taktiken håller hela vägen.

Jag är nöjd så länge Vanessa och Alexander åker ut. Och så klart att gulliga Angelica får vara kvar till slutet. Klart underhållande att följa henne.
Citera
2026-02-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Jag undrar varför folk är med i Farmen om de inte är beredda att gå upp och tävla i Tinget? Som det nu är tycks alla som blir valda bli personligt förolämpande och reagerar med tårar eller ilska. Sååå omoget. Sen förstår jag mig heller inte på allt detta paktande. Förutom att det är otroligt segt för oss tittare att den mesta tiden se folk smida planer, så borde ju vara och en stå sig själv närmast om man vill vinna. Man kan ju vara bra kompisar ändå, men lita på varandra? Inte en chans. Och så detta eviga avhoppande "av personliga skäl ". Om du har t ex små barn hemma som du inte kan tänka dig att vara ifrån upp till 6 veckor, då ska du nog inte söka till Farmen. Inte heller om du har en allvarlig sjukdom som kan tvinga dig att lämna. Sen kan ju olyckor eller akuta sjukdomar uppstå, men det är ju en helt annan sak.

De här avhoppen av personliga skäl är verkligen irriterande. Har man små barn hemma kunde man ju vara ett gott föredöme genom att stanna kvar, visa att man slutför det man åtagit sig.
Citera
2026-02-20, 14:13
Medlem
Helt sjukt att det inte är med ett enda N-ord i farmen 2026?!

Trodde att vi kommit längre än så.
Citera
2026-02-20, 14:45
Medlem
Är det Ahmed eller Vanessa som sett till att det inte blir grisar på farmen i år?
Citera
2026-02-20, 15:06
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Jag undrar varför folk är med i Farmen om de inte är beredda att gå upp och tävla i Tinget? Som det nu är tycks alla som blir valda bli personligt förolämpande och reagerar med tårar eller ilska. Sååå omoget. Sen förstår jag mig heller inte på allt detta paktande. Förutom att det är otroligt segt för oss tittare att den mesta tiden se folk smida planer, så borde ju vara och en stå sig själv närmast om man vill vinna. Man kan ju vara bra kompisar ändå, men lita på varandra? Inte en chans. Och så detta eviga avhoppande "av personliga skäl ". Om du har t ex små barn hemma som du inte kan tänka dig att vara ifrån upp till 6 veckor, då ska du nog inte söka till Farmen. Inte heller om du har en allvarlig sjukdom som kan tvinga dig att lämna. Sen kan ju olyckor eller akuta sjukdomar uppstå, men det är ju en helt annan sak.
Handlar bara om att få synas I TV & andra sociala medier.
Citera
2026-02-20, 15:14
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Är det Ahmed eller Vanessa som sett till att det inte blir grisar på farmen i år?
Muslimer nyttjar inte griskött. Hbtq personer älskar avarter. Som typ Muslimer & islamister.
Därav blev det små gulliga kaniner som måste sätta livet till.
Att Wincent har ett manus han måste hålla sej till är lika uppenbart som
som att Anna Brolin tar semester mitt i säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in