2026-02-20, 13:50
Medlem
Tittade på bilden MP har, skulle aldrig känt igen den personen som den som jag tror är rätt person på Facebook 😳 Fotot från MP måste ju vara 20-25 år gammalt, hade ju varit bättre om de tagit ett från hans FB i stället.

Tycker hur som helst att ointresset är tragiskt, han var ju trots allt en människa. Men polisen har väl inte resurser.
Citera
2026-02-20, 20:15
Medlem
Skaraborg2s avatar
Verkligen tragiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Tittade på bilden MP har, skulle aldrig känt igen den personen som den som jag tror är rätt person på Facebook 😳 Fotot från MP måste ju vara 20-25 år gammalt, hade ju varit bättre om de tagit ett från hans FB i stället.

Tycker hur som helst att ointresset är tragiskt, han var ju trots allt en människa. Men polisen har väl inte resurser.

Ja tyvärr har du helt rätt i det du skriver.

Michaels försvinnande var så till den milda grad ointressant att ingen gjordes - åtminstone inte vad jag känner till. Även media har ansett hans försvinnande som totalt ointressant. Precis som du skriver så var han ju trots allt en människa.
Citera
2026-02-25, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Frugan är från Småland även om det var evigheter sedan hon flyttade därifrån så har hon ändå lite kontakter och koll på områden. Hon säger att det finns ganska socialt utsatta och även missanpassade som bor i mer eller mindre fallfärdiga kåkar som inte sällan hyrs av kommunen för att inhysa folk som man inte kan ha i flerbostadshus.

Nja, riktigt så är det inte. Men det var inte dyrt att köpa många av husen förr och många la inte några större pengar på renoveringar. Speciellt inte när de började bli äldre. Och där bor folk i sina hus tills någon bär ut dem ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in