2026-02-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyL
Ingen som sitter på bilder etc från hennes aktiva tid, eller vet var det finns?

Googla på Red-hair hotwife in stockholm eskort så hittar du ett gäng bilder.
Citera
2026-02-20, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Ja du har rätt. Det är det de kallar traumaband/traumabond, numera. Sociala medier har även ökat förståelsen för hur olika förövare arbetar.

Det var rätt grisigt att läsa hur någon som säljer sin fru, prisat henne för att inte vara "en gold digger" medan han jämförde henne med exet. Det säger en hel del om hir han arbetat med att under sitt liv söka reda på offer utan självkänsla som ger mer ön vad de får och samtidigt kallar sig förövaren för offer. Hon är så dålig, men du är bra. Du är bättre än henne. Du bryr dig om mig på riktigt osv.

Imtresant är att män som själva tar allt de kommer över olovligt, alltid projicerar det mot kvinnor som de som egentligen är ute efter pengar. Samma typer som också då har sådana hemska personligheter att de måste dölja vilka de är och istället använda sig av smicker och presenter (kärleksbombning) för att överhuvudtaget få någon. Problemet ligger mer i felen på deras personliga val än något annat. Svårt att ta en djupt skuldsatt person för "pengarna" att någon öever över sina tillgångar är något annat.

Väljer man att ge bort saker, middagar osv, är det inte som om folk är skyldig en något. Att utgå ifrån att andra bara utnyttjar en, säger mer om personen som påstår det än något annat. I det här fallet ser vi hur någon som endast är ute efter att exploatera sina partners, projicerar sina egna fel på dem. För jag tror knappast att han var bättre mot exfrun. Eller andra kvinnor genom åren.

Det här är nog en man med väldigt många bakom sig som råkat illa ut för honom sexuellt. Tror knappast att någon i medelåldern börjar sin brottsbana (syftar på sexuellt våld nu) när det är känt att majoriteten psykopater snarare lugnar ner sig vid högre åldrar.

Så är det. Har också reagerat på hur man kan vara en golddigger när man har en partner som inte har några pengar.
Citera
2026-02-20, 13:28
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Så är det. Har också reagerat på hur man kan vara en golddigger när man har en partner som inte har några pengar.
Projektioner.

De sämsta av människor pratar allltid illa om andra och tillskriver dem de egna egenskaperna.

De mest klandervärda, är de som klandrar andra på rutin. Det ligger en agenda bakom det utöver att "straffa" någon som väcker avund, svartsjuka eller hämndbegär. Generellt sett så är det för att andra ska tro att det de säger som är erkännanden av vad de själva gör, egentligen handlar om att de moraliskt är bättre än det de ljuger ihop om andra.

Även när saker stämmer om den som pekas ut så fyller det funktionen av att andra människor inte ska få en minsta misstanke om vad de också håller på med.

Labila mödrar pratar gärna om hur hemska mödrar andra kvinnor är.

Män som slår och våldtar, pratar gärna om hur fel sådant är.

Människor och då oftast män, som begår brott och bedrägerier för att stjäla och komma över andras tillgångar påstår ofta att kvinnor är golddiggers.

Det handlar om att förminska vad de själva gör och underförstått dra en gräns Vad de andra gör är väldigt fel men jag slår/våldtar/kränker/stjäl/bedrar dig inte egentligen. Överdramatsiera inte det här, som inte är som du tänker, jag är en av de goda.
Gaslighting.

Manipulativa människor reflekterar inte över egna gel och brister för att göra bättre ifrån sig, de anklagar isandra görnatt undkomma ansvar. Om du pekar på någon annan, riktas uppmärksamheten från dig till den du pekar ut som börjar försvara sig istället för att berätta vad du faktiskt är skyldig till.

Har sett dessa beteenden i hela mitt liv. Det är alltid de sämsta människorna som försöker normalisera sig själva, som aktivt pekat ut andra som särskilt klandervärda.
Citera
2026-02-20, 13:56
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigra2005
Vad är det med kvinnor och att bli ihop med dessa ”spännande” killar…

Ta ert jävla ansvar nån gång och SLUTA bli ihop med ett face som bokstavligen skriker problem.

Men vanliga män är väl tråkiga. Att bli våldtagen och slagen gör väl vardagen lite mer innehållsrik.
Bra skrivet. Ändå fascinerande på något sätt hur kvinnor gång på gång faller för dessa idioter.
Citera
2026-02-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
På tal om HA och den här mannen. Vet man hur han lämnade den klubben? Var det självmant eller fick han "sparken" av någon anledning, så att säga?

Han lämna GS
Citera
2026-02-20, 21:43
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Han lämna GS

Aha, okej. Tack för infon!
Citera
2026-02-20, 22:14
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wot
Det här är en vanlig helt felaktig spaning många gör som aldrig varit i Kramfors! Nu menar jag inte att du inte har rätt att tycka sådär eller att det inte är så många upplever det, men Kramfors är på grund av sin historia som sågverksbygd och ganska ny som stad (staden har inte funnits längre än 1947) en rätt speciell konstruktion. Jag kan inte komma på någon annan kommun som har samma struktur som Kramfors.

Hoppar du av tåget i Kramfors ser du en "stad" som mest ser ut som en stockholmsförort. Tar du bilen i bara fem minuter längs valfri väg ut ur stan så hamnar du i bullerby-samhälle efter bullerby-samhälle och det är bländande jävla vackert och underbart att vistas där. Det beror på att Kramfors är som ett nätverk av små samhällen (och många än idag inte identifierar sig som en del av kramfors, man säger bara "jag bor i xxx" istället för "jag bor i Kramfors", om man nu inte bor i själva centralorten. När bygden var välmående förr i tiden hade alla små samhällen all egen samhällsservice. Frånö som ligger ett stenkast från Kramfors hade under sina glansdagar biograf, mataffärer (i plural), tandläkare, skolor och allt möjligt. Och det är inte det enda samhället som var så. Alla byarna växte fram kring ett sågverk, som ett efter ett la ner och nu är det små byar utan service kvar. Man åker till Kramfors för ärenden, annars är min bild att många vistas ute i byarna.
Det är så många som fått en helt felaktig bild av Kramfors genom att bara ha besökt centralorten för den är, som du skriver, vansinnigt tråkig. Finns mataffärer, några butiker och ett systembolag, en bio och ett bibliotek ungefär. Men använder man fantasin kan man verkligen se framför sig vilken härlig plats många av samhällena runtomkring i kommunen måste ha varit att växa upp i
Ja det är fint där uppe.
Men redan för 20 år sedan såldes hus och gårdar för priser långt under taxeringsvärdet. Idag går det väl knappt att skänka bort en fastighet någon mil upp efter älven.

Brist på arbeten och mest äldre som bor kvar har nog gjort det till ett paradis för dom som inte haft råd att köpa ett hus någon annan stans. Så att ljusskyggt drägg från storstan hamnat där är inte så konstigt, när det finns bra kommunikationer söderut.

Tänker att det säkert inte heller är någon slump direkt, att att Leif-Ivan valde att släpa sin skrotfärdiga pråm till just Lunde...
Citera
2026-02-21, 03:09
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themiracleofsweden
Googla på Red-hair hotwife in stockholm eskort så hittar du ett gäng bilder.
Red-Haired Hotwife in Stockholm Seeking Passionate Partners for Cuckold Fantasy
Är det hon (47år) som skrivit ”Kåt rödhårig hotwife söker män som kan och vill knulla med mig inför min cuckoldman” på sin profil?
Citera
2026-02-21, 03:47
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Är det bara jag som som inte kan låta bli att instinktivt korrigera efternamnet till Runstedt? Runsten är för fan inget namn, det är som att kalla sig Tomas Blomvas, Tomas Granbarr, eller Tomas Strömkabel. Tycker det är ett tydligt sjukhetssympton eller tecken på låg IQ.
Citera
2026-02-21, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Är det hon (47år) som skrivit ”Kåt rödhårig hotwife söker män som kan och vill knulla med mig inför min cuckoldman” på sin profil?
Yes
Citera
2026-02-21, 09:07
Medlem
Swishlistan i det här fallet skulle ju vara väldigt intressant att se.
Citera
2026-02-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Nu är profilen pausad. Någon som läser här tydligen! Detta har ju faktiskt pågått jävligt länge. Idag är hon 51år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in