2026-02-18, 21:37
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Håller med dig till 100%
Avskyr hennes fula tryne.

Ja fy fan så patetisk människa. Hon har tjänat en jävla massa pengar på att vara fet och ”vacker” för att sedan ta sprutor för att bli smal. När följarna ifrågasätter denna grova dubbelmoral så lipar hon och tycker synd om sig själv.
Citera
2026-02-18, 21:58
Medlem
Tervulls avatar
Felpost
Citera
2026-02-18, 22:00
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Ja fy fan så patetisk människa. Hon har tjänat en jävla massa pengar på att vara fet och ”vacker” för att sedan ta sprutor för att bli smal. När följarna ifrågasätter denna grova dubbelmoral så lipar hon och tycker synd om sig själv.

Smal? Hon är ju fortfarande smällfet.
Citera
2026-02-19, 02:31
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Smal? Hon är ju fortfarande smällfet.

Ja smal var en grov överdrift men hon har åtminstone nog gått ner 5 storlekar och börjar se mer ”vanligt tjock” ut jämfört när hon var sjukligt fet.

Det är just detta jag äcklar mig på, att hon i så många år tjänat grova pengar på andra med sjuklig fetma som liksom hon inte orkar ta tag i sina liv. Men hoppsan, plötsligt kom en spruta och då är det ingenting värt att vara fet. Hon älskade alltså inte sin feta kroppshydda och det gav alltså medicinska problem. Allt hon spottat ur sig om hur mycket hon älskat sin kropp har varit lögner, allt handlar enbart om hon inte har någon karaktär för att gå ner i vikt och för att utnyttja andra likasinnade.

Jag förstår att hennes följare är förbannade. Men snart är hon lika fet igen, man kan inte gå på dessa sprutor för länge och då kommer vikten tillbaka. Det är bara ett luftslott. Hoppas då att folk inte köper nåt mer av den där stora feta bluffen!
Senast redigerad av Tervull 2026-02-19 kl. 02:35.
Citera
2026-02-19, 22:56
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:

Precis.
Jag vart blockad när jag frågade om vikten
Ska skratta den dagen hon blir fet igen.
Synd bara att alla inte ser hur falsk hon är .
Att hon dessutom skrattar åt allt hela tiden gör att jag vill ge henne en smäll.
Citera
2026-02-20, 12:19
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Precis.
Jag vart blockad när jag frågade om vikten
Ska skratta den dagen hon blir fet igen.
Synd bara att alla inte ser hur falsk hon är .
Att hon dessutom skrattar åt allt hela tiden gör att jag vill ge henne en smäll.

Ja jag fattar inte hur folk kan vara så korkade att de går på hennes skitsnack. Det är ju så jävla genomskinligt.
Citera
2026-02-20, 19:49
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ja jag fattar inte hur folk kan vara så korkade att de går på hennes skitsnack. Det är ju så jävla genomskinligt.

Hahaha, ja det är sjukt.
Livet var inte så kul som tjock när viktsprutor dök upp och blev poppis.
Ungefär som operationen.
Vet folk som gjort den i hennes dåvarande storlek men var ju hennes ursäkt att börja med sprutor.
Då kunde liksom ingen dömma henne.
Hon är så jäkla falsk.
Citera
2026-02-23, 22:43
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Hahaha, ja det är sjukt.
Livet var inte så kul som tjock när viktsprutor dök upp och blev poppis.
Ungefär som operationen.
Vet folk som gjort den i hennes dåvarande storlek men var ju hennes ursäkt att börja med sprutor.
Då kunde liksom ingen dömma henne.
Hon är så jäkla falsk.
Ja operationen var århundradets sämsta ursäkt. Ingen har givetvis krävt att hon ska rasa i vikt för en ryggoperation. Hon skriver också upprepade gånger att läkarna jagat henne pga hennes övervikt. Det tror jag inte på, skulle väl vara om hon höll på att utveckla diabetes typ 2 (vilket inte vore så underligt när hon var så fet och orörlig). Men hennes budskap att hon älskar sin fetma var bullshit från början till slut. Hon älskar att vräka i sig och orkar inte träna, men när man kan sätta en spruta i låret och gå ner då är det en helt annan sak. Vekt och falskt!
Citera
2026-03-12, 20:31
Medlem
Dramat hon visar upp på Instagram är fan otroligt, storgrinar när hon ska göra övningar… men det gick väldigt bra att gå på melloefterfesten för 4 dagar sedan… just sayin…
Då är det nog inte så illa om man kan göra sånt anser jag…
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in