2026-02-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad vet vi om pedofilerna? Friskolläraren?

Exakt är det ingen som vet något om friskolelären och mediemannen?

Första mannen som de gör tillslag mot i avsnitt ett vet jag.
Även Helix.
Citera
2026-02-20, 01:55
Medlem
fernebos avatar
Jag saknar ord. Det här var bara så jävla äckligt. Även om nu ingen av de inblandade själva begått övergrepp, så är det de håller på med så smutsigt och sjukt att man bokstavligen känner att man behöver ta en dusch efter att ha sett programmet. Hur fan kan människor bli så depraverade?
Citera
2026-02-20, 02:09
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Hur vet du att det inte finns pedofiler som utreder den här typen av brott och älskar sitt jobb?

Klart att det kan finnas poliser som är peddos. Men jag tror att flera som jobbar med detta ser det som en stor utmaning, det är många spänningsmoment att ta fast dem. Att stoppa dem är ju egentligen långt mer komplicerat och belönande än att ladda hem bilder. Jag tror de blir beroende av att ta pedofiler. För det verkar ju inte som att det bara är tändningen på barn som spelar in i peddosarnas beteende, utan de vill sjunka djupt, vara på samhällets utsida, leva farligt.
Citera
2026-02-20, 04:11
Medlem
Nån mer än jag som fick peddo-vibbar från den flintskallige utredaren/polisen med glasögon? Också kul hur vissa poliser sitter med pride-nyckelband vid skrivbordet. De tror på riktigt inte att priderörelsen är associerad med pedofili. Tragiskt och historielöst.
Citera
2026-02-20, 05:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Nån mer än jag som fick peddo-vibbar från den flintskallige utredaren/polisen med glasögon? Också kul hur vissa poliser sitter med pride-nyckelband vid skrivbordet. De tror på riktigt inte att priderörelsen är associerad med pedofili. Tragiskt och historielöst.
Berätta istället hur den är associerad med pedofili?
Citera
2026-02-20, 06:15
Medlem
GonerStoners avatar
Det är inte konstigt att dessa kackerlackor agerar så öppet.

Straffen är ju ett skämt. Straffskalan ligger ju på nivå med snatteri.
Citera
2026-02-20, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Jag saknar ord. Det här var bara så jävla äckligt. Även om nu ingen av de inblandade själva begått övergrepp, så är det de håller på med så smutsigt och sjukt att man bokstavligen känner att man behöver ta en dusch efter att ha sett programmet. Hur fan kan människor bli så depraverade?

Varje samhälle har en liten grupp människor med gravt avvikande drifter. Den gruppen försvinner aldrig, den kan bara begränsas eller ges utrymme. Det nya är inte människan utan tekniken. Förr satt de isolerade och hade knappt tillgång till material. Nu ligger internet öppet dygnet runt: oändligt material, anonymitet och möjlighet att hitta andra likasinnade på några sekunder.

När sådana personer möts händer något psykologiskt. Det förbjudna slutar kännas förbjudet. Man normaliserar, uppmuntrar och flyttar gränser tillsammans. Gruppdynamiken fungerar som en förstärkare, inte en orsak, men en multiplikator.

Om man ska tro uppgifterna från Helix så fungerade behandlingen tills narkotikan kom tillbaka och då kom också återfallet. Det här är egentligen inte särskilt mystiskt. Du har tre saker samtidigt: hypersexualitet, dragning till barn och missbruk. Var och en försämrar impulskontrollen. Tillsammans förstärker de varandra. Droger sänker spärrarna, hypersexualiteten driver beteendet och läggningen styr riktningen. Sedan lägger man internet ovanpå det. Förr var sådana personer isolerade. Nu kan de hitta varandra direkt, dygnet runt. När människor med samma avvikelse möts händer något psykologiskt, det sjuka normaliseras. Skammen minskar och gränser flyttas stegvis. Gruppdynamiken blir en katalysator och multiplikator.

Då pratar man inte längre om en enskild riskfaktor utan ett helt riskpaket. Flera samtidiga problem brukar i praktiken betyda sämre prognos och högre återfallsrisk. Helix är en stark kandidat för framtida förvarsstraff, om han begår nya brott. Det kommer han med största sannolikhet göra. Om han inte återfaller inom fem år efter utsläpp ska jag äta min mössa.
Citera
2026-02-20, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Det är inte konstigt att dessa kackerlackor agerar så öppet.

Straffen är ju ett skämt. Straffskalan ligger ju på nivå med snatteri.

Öppet? De agerade i sluten grupp eller såg du dem på stan agera?
Citera
2026-02-20, 07:23
Medlem
Citat:
Berätta istället hur den är associerad med pedofili?

Pride handlar i grund och botten om att göra alla pervesioner till norm och det som inte är pervesioner till icke norm. På ytan vill så klart inte Pride veta av detta men det är för att världen i kring inte tolerar pedofili, annars hade vi fått den propaganda också uppkörda i nyllet att det är en läggning att vara stolt över.

Pride är stark sammanbundet med RFSL som är rena pedofil-lobbyn. Vänder du på den stenen hittar du en jävla massa skit.

Jag är inte homofob. Finns ordentliga bögar och flator och transor och bisexuella som också sett igenom den där skiten mer än naiva straighta som gått på den dumsnälla västerländska idealismen av i dag.
Senast redigerad av Bremerlyckan 2026-02-20 kl. 07:49.
Citera
2026-02-20, 07:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bremerlyckan
Pride handlar i grund och botten om att göra alla pervesioner till norm och det som inte pervesioner till icke norm. På ytan vill så klart inte Pride veta av detta men det är för att världen i kring inte tolerar pedofili, annars hade vi fått den propaganda också uppkörda i nyllet att det är en läggning att vara stolt över.

Pride är stark sammanbundet med RFSL som är rena pedofil-lobbyn. Vänder du på den stenen hittar du en jävla massa skit.

Jag är inte homofob. Finns ordentliga bögar och flator och transor och bisexuella som också sett igenom den där skiten mer än naiva straighta som gått på den dumsnälla västerländska idealismen av i dag.
Du och islamister delar värdegrund. Tack för svar.
Citera
2026-02-20, 07:49
Medlem
Citat:
Du och islamister delar värdegrund. Tack för svar.

Dela ”värdegrund” med islamister är väl snarare du som gör. För eftersom du tar det ordet i din mun är du väl som den värdegrundförespråkare du är den som tar emot islam med hull och hår och i alla hål. Gays for Gaza, är du med där? En annan grej med Pride och pervlobbyn är deras självskadande och av dödsdriften färgade fetisch för islamism.
Senast redigerad av Bremerlyckan 2026-02-20 kl. 07:53.
Citera
2026-02-20, 08:06
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Hur vet du att det inte finns pedofiler som utreder den här typen av brott och älskar sitt jobb?

Det har jag aldrig påstått mig veta. Och det gör jag inte. Men jag tror att om det finns sådana inom poliskåren och de skulle hålla på med den här typens brottsutredningar så skulle de avslöja sig själva ganska snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in