2026-02-20, 00:15
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Man kan registrera donatorn som ”okänd”, vilket tydligt framgår i TS.

De här två donatorerna har över hundra barn. Självklart är det samhället, det vill säga vi skattebetalare, som står för underhållsbidragen till majoriteten av dessa barn.

Jag är OK med det. Sverige behöver fler barn.
Citera
2026-02-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Han tar ett ekonomiskt ansvar. Precis som andra pappor som inte längre bor ihop med mammorna. Underhåll ska betalas och barnen får rätt till arv från pappan en vacker dag.

Det finns ingen extra belastning för skattebetalarna i detta.
Då handlar det om män som får barn med kvinnor på ett naturligt sätt.
Citera
2026-02-20, 00:25
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Då handlar det om män som får barn med kvinnor på ett naturligt sätt.

Nej, det gäller även donatorer. Läs gärna texten i artikeln.

Om hon inte tänker uppge fadern så kommer socialtjänsten utreda. Det ligger väl också i farans riktning att om hon kategoriskt nekar att ge dem information så kan de omhänderta barnen (tänk orosanmälan), särskilt eftersom hon har så väldigt många barn varvid hennes kapacitet att kunna sörja för barnens välfärd och fostran kan ifrågasättas.
Citera
2026-02-20, 00:29
Medlem
Inkommers avatar
Hon är en satanist. Finns ingen annan förklaring. Socialen borde ta dig en närmare titt på barnens förhållanden.
Citera
2026-02-20, 01:45
Medlem
Vilket vedervärdigt själviskt beteende! Hennes barn har nu ingen aning om vem som är deras pappa. Vanlig insemination på sjukhus är illa nog men åtminstone har barnet rätt att få reda på biologisk far, här förvägras de det bara för att denns själviska kvinna ska ” fullfölja sin dröm”!

Överhuvud taget begriper jag inte de som låter sig insemineras med okända mäns sperma, vare sig ” på egen hand” eller sjukhus. Det finns ju ingen som helst möjlighet att kolla ärftlighet vad gäller psykiska och fysiska sjukdomar. Gener ger ju 50% av personligheten och än mer vad gäller adhd, autism etc.

Känner ett intellektuellt karriärdrivet lesbiskt par som inseminerade. Grattis-de fick en unge med förståndshandikapp, adhd och autism. Vilken turlott….

Nog för att jag visste att Svenska kyrkan är på ett brant sluttande plan, men detta… Är prästbristen aå stor att man accepterar en sådan självisk kvinna med uppenbart uruselt omdöme?
Citera
2026-02-20, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Nej, det gäller även donatorer. Läs gärna texten i artikeln.

Om hon inte tänker uppge fadern så kommer socialtjänsten utreda. Det ligger väl också i farans riktning att om hon kategoriskt nekar att ge dem information så kan de omhänderta barnen (tänk orosanmälan), särskilt eftersom hon har så väldigt många barn varvid hennes kapacitet att kunna sörja för barnens välfärd och fostran kan ifrågasättas.

Präster tjänar numer väldigt bra, en kyrkoherde kommer lätt upp mellan 60-80 000.
Citera
2026-02-20, 01:51
Medlem
Hoppas donatorerna är svenskar, det är det viktigaste!
Citera
2026-02-20, 01:56
Medlem
Ännu en som samlar på barn, dessutom en präst som leker Gud, denna gången en kvinnlig sådan.
Det är helt okej att leka med liv och då i synnerhet andras liv.
Citera
2026-02-20, 02:02
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Vore ju extremt komisk om de här barnen med okända fäder börjar knulla sina halvsyskon utan att veta om att de påbörjar ett generations kaos av inavlade muppar.
Med tanke på befolkningen i övrigt, så ett å annat mongo spelar nog ingen större roll.
Citera
2026-02-20, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Hon är en satanist. Finns ingen annan förklaring. Socialen borde ta dig en närmare titt på barnens förhållanden.
Du tänker att "Socialen" är "mindre satanisk"?
Ett barn är fött, vad gör "mänskligheten" då?
Citera
2026-02-20, 03:37
Medlem
Ilimitados avatar
Ännu en fejkpräst.
Citera
2026-02-20, 04:05
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Ser det endast som positivt så länge det är seriösa donatorer. Jag hade en själv men jag orkade inte kämpa med det hela då jag behövde sjukvårdsundersökningar men nekades till det.

Ska anmäla kring allt kring min situation. Men vi kvinnor måste få komma ifrån mäns makt över oss och våra liv. Att välja bort dåliga män är en rättighet.
Och hur exakt väljer barnen att få slippa kvinnliga psykfall som tror att de är guds gåva för att de har "skapat" samt tar "hand om barnen" utan sin bättre hälft??

Som en annan skrev i tråden ang sonen. Hur vet man att han inte blir misshandlad samt försummad av kvinnan innanför husets väggar då hon uppenbarligen hatar män men märkligt nog arbetar inom ett yrke där kärlek ska förmedlas till allt och alla?
Vilken jävla soppa rent ut sagt!

Kvinnor kan självklart få slippa män, inte det jag säger. Men de bör då inte heller skaffa barn heller. För dömer man ut ca 4 Miljarder män så är det något seriöst fel på personen.

Rädda grabben från henne!
Har själv växt upp en en psykiskt sjukt kvinna som gick emot alla lagar och regler för vad man får göra mot ett barn innanför husets väggar. Hon sprang till kyrkan varje söndag och renade sig och började om på nytt varje vecka om och om igen!

Har obehandlad C-ptsd, relations svårigheter, isolerat mig, lärde mig aldrig att "leka med de andra" fast jag var väldigt populär flyttat om kring nästan 1 gång per år, inte klarat av att bo eller arbeta på samma ställe då det påminde om fängelset man växte upp i med allt våld, skräck, smärta, och försöka överleva mordförsöken och tillsammans med hunden försöka skydda varandra.. Även hästarna blev slagna. Inlindad i djur el och fick inte ta mig loss och tvingad att hålla i elstängsel, samt försökte klämma ihjäl mig med hästarna. osv. Hon kom undan allt. Utåt sett var ju en jättetrevlig förmodligen såg hon väl bra ut med kanske och var alltid "glad" utåt sett mot andra.

Nej för fan.. gå inte på kvinnan överhuvudtaget enbart p ga yrkesroll. Ta bort grabben omgående från hennes makt och förmodligen våld. Samhället måste verkligen våga göra mer för att skydda försvarslösa pojkar mot livsfarliga kvinnor!
Senast redigerad av LostinDarkness 2026-02-20 kl. 04:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in