2026-02-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7711
Jag tror jag fattar vad dart100 är ute efter😁. Jag dansar inte men min partner gillar att dansa.
Jag kan tycka det är konstigt att hon gör sig så vacker/fin med smink och snygga kläder för att sen gå ut och bli uppbjuden av en annan man som ska vara nära henne och ha händerna på hennes kropp.
Jag menar om jag står och håller om en annan kvinna i 3 minuter på ett intimt sätt i ett mörkt rum utan musik så hade hon nog inte varit speciellt glad. Vad är skillnaden igentligen?
Jag ser dans som en sorts speed datering. Sen är det säker bra motion men det är det på Friskis och Svettis också 😁
(Sent svar) Nu ska du inte vara sån.
Gillar man att dansa, och har turen att göra det med någon som kan (ursäkta, alla klumpedunsar), är det ett nöje som överträffar det mesta. Speciellt bugg…
Att hon gör sig fin, hör till, vem vill dansa med någon som ser ut att ha kommit direkt från jobbet? Det är roligt att göra sig fin också.

Citera
2026-02-19, 19:12
Medlem
godboys avatar
Jag dansar för att jag tycker det är kul. Nu blir det inte jätteofta, men det är ett kul sätt att umgås. Sen är det kul att dansa med någon som kan, blir mycket bättre flyt då (självklart).
Citera
2026-02-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hej varför dansar ni pardans ?

Är det för att träffa folk ?
Är det för att hitta ett ligg ?
Är det för att det är roligt ?
Är det för att få vara nära någon ?

Ös på med svar jag är nyfiken ?
Dans är ett motbjudande självupptaget kråmande.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in