2026-02-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Fanns väl någon snöflinga här som gjorde en gigantisk tidslinje som skulle publiceras.

Max. Det är något riktigt snett i huvudet på Hinken.

Hon hade ju fått jobb härom veckan också, det rör på sig kan man säga😂
Citera
2026-02-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Sant, undrar hur det gick med kvinnojouren som Hinken skulle starta efter att ha blivit misshandlad av Dvärgen?

”Stoffe Surrhumla” leverera romantik från häktet.
Det här måste väl generera nya storartade rubriker i kvällspressen? Stoffe Surrhumla.
Senast redigerad av frason 2026-02-19 kl. 22:17.
Citera
2026-02-19, 22:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20

Det bästa man gör är att jobba så mycket som möjligt och tjäna så mycket som möjligt 6 månader i sträck, innan man söker föräldrapenning....
Man vill ju inte försöka överleva på 250 kr per dag.
Blöjor, ersättning, nya möbler till bebis, hyra och mat är dyrare än så.
Dags att börja så fort som möjligt då. Just nu verkar det mest chillas hemma.....
Citera
2026-02-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
När hon berättade att hon skulle plugga till hösten...
Var hon inte redan gravid då? Har nån gjort en tidslinje?
Hur tänkte hon lösa det? Plugga med en nyfödd bebis?

Självklart måste lilla frun plugga på distans pga Jocke och alla hatare. Och så måste hon väl ha en barnflicka också, för det har ju de som har pengar.
Citera
2026-02-19, 22:30
Medlem
Citat:
Inte "där hon kommer ifrån, där pratar man inte om ekonomi".
Är hon från Östermalm, Lidingö eller nån håla i Skåne?
Om det sistnämnda, nä då vill man nog dölja sin ekonomi.....

just fan hon är ju överklass med. glömde helt bort det. men där hon kommer ifrån så pratar man väl inte om annat än att ta sig till nästa löneutbetalning. men det vill hon inte veta om. hon är ju SÅÅ mycket bättre än alla andra. det lilla livet. hon trodde nog hon skulle kunna leva gott på sveriges fattigaste person.
Citera
2026-02-19, 22:34
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Hon gjorde två aborter förra året och ena sa hon var pga rättegången väl?
Hur fan kan det vara mer lämpligt att ha barn när puckot till pappa ska sitta inne.

Trodde dom för en sekund att hennes graviditet skulle ha någon betydelse i hennes makes häktning?
Har dom missat hur många som har barn eller väntar barn med pappor som sitter inne, kvinnor som föder när de är frihetsberövade eller får lämna en liten för att inställa sig mm.

Dum dummare tar det till ännu än ny nivå 😮

Läcka porrbilder på rövhålet, totalt utskrattad av en hel generation, Väntande fängelsestraff, Inget jobb, ingen bostad. Äger inget, har inget, sover hos andra. Medviktarna har det förfan bättre än dom, de har en svettig husbil att kalla deras åtminstone. förstå hur illa det är!! Men nu, exakt nu, ligger en graviditet perfekt i tiden. Hur stekt i huvudet är man inte då?
Citera
2026-02-20, 01:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
jag fattar inte att du pallar sitta dagarna i ända och skydda skabbe,hinken och kappvändaren jacke,usch vilket smuts du är.
Visa mig gärna när jag gjort det!
Citera
2026-02-20, 05:26
Medlem
4 timmar kvar så kör vi igång igen!
Citera
2026-02-20, 05:29
Medlem
Citat:
Så där ja.

https://www.youtube.com/watch?v=4KbkIWMn_RQ
Del 15 för alla, 20.30

Del 16 för medlemmar ute redan.

Helkväll.
Tror ingen orkar se skiten mer, anjo har inget annat content.
Citera
2026-02-20, 07:56
Medlem
Citat:
Det bästa man gör är att jobba så mycket som möjligt och tjäna så mycket som möjligt 6 månader i sträck, innan man söker föräldrapenning....
Man vill ju inte försöka överleva på 250 kr per dag.
Blöjor, ersättning, nya möbler till bebis, hyra och mat är dyrare än så.
Dags att börja så fort som möjligt då. Just nu verkar det mest chillas hemma.....

Ja det låter som en mycket bättre plan än att posta teckningar och chokladkakor i sociala medier.
Citera
2026-02-20, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror ingen orkar se skiten mer, anjo har inget annat content.

Jodå, det är rätt intressant att se hur både Jacke och Gustav skriver att de vill slå sönder sneans knäskålar, kidnappa syrran, med mera.
Hade det varit min svåger som skrivit sådär om mig hade jag haft svårt att förlåta det faktiskt.
Skulle nog vara rätt stel stämning på släktmiddagen även om han skulle tagit avstånd från det och bett om ursäkt..
Citera
2026-02-20, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jodå, det är rätt intressant att se hur både Jacke och Gustav skriver att de vill slå sönder sneans knäskålar, kidnappa syrran, med mera.
Hade det varit min svåger som skrivit sådär om mig hade jag haft svårt att förlåta det faktiskt.
Skulle nog vara rätt stel stämning på släktmiddagen även om han skulle tagit avstånd från det och bett om ursäkt..
Enligt visningarna har folk tröttnat på tjocken anjo.
Chrippen o linnea drar inte så mkt längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in