Hon den nya tjejen, Nowa, är naturlig i tv-mediet, programledarämne. Om hon dansaren Carin Da Silva och fd. elitsoldaten Petra Malm får figuera i tv bör Nowa platsa, då hon är klockren på alla vis. Utstrålning, välverserad, söt, bra hållning.
Hon den nya tjejen, Nowa, är naturlig i tv-mediet, programledarämne. Om hon dansaren Carin Da Silva och fd. elitsoldaten Petra Malm får figuera i tv bör Nowa platsa, då hon är klockren på alla vis. Utstrålning, välverserad, söt, bra hållning.
Tycker hon låter mognare också än många andra i hennes ålder. Söt också med härlig kropp🙂
Förstod inte riktigt varför hon la sig.. För att hon ville ha kvar Amanda till finalveckan? Varför då ens välja henne som andrekämpe? Och hon borde ju ha förstått att risken var stor att Nowaleya skulle bli tredjekämpe. Varför var hon så säker på att det skulle bli Bosse? Väldigt förvirrande att förstå hur Stephanie tänkte där Är dock väldigt glad att hon är kvar!
Nu måste väl alla ni andra hålla på Stephanie också. För mig obegripligt att inte göra det.
nästa vecka hintas det om krig mellan Stephanie och Vanessa. Hoppas på underhållning.
Jag hoppas också, bara det inte är något larv om att någon ätit en halv potatis mer än den andre eller något sådant, jag har ju väntat på en explosion mellan dem. Stephanie är helt klart värd att vara i final och förmodligen den ende som skulle kunna klara av att driva en farm. Jag gillar Angelica också hoppas hon får vara kvar ett tag till.
Jag undrar varför folk är med i Farmen om de inte är beredda att gå upp och tävla i Tinget? Som det nu är tycks alla som blir valda bli personligt förolämpande och reagerar med tårar eller ilska. Sååå omoget. Sen förstår jag mig heller inte på allt detta paktande. Förutom att det är otroligt segt för oss tittare att den mesta tiden se folk smida planer, så borde ju vara och en stå sig själv närmast om man vill vinna. Man kan ju vara bra kompisar ändå, men lita på varandra? Inte en chans. Och så detta eviga avhoppande "av personliga skäl ". Om du har t ex små barn hemma som du inte kan tänka dig att vara ifrån upp till 6 veckor, då ska du nog inte söka till Farmen. Inte heller om du har en allvarlig sjukdom som kan tvinga dig att lämna. Sen kan ju olyckor eller akuta sjukdomar uppstå, men det är ju en helt annan sak.