Citat:
Ursprungligen postat av
subtleoak
Du får gärna återkomma till mig med vilka lögner du menar mer exakt. Är hans 3.2 miljoner röster i Mello 2025 en lögn? Eller är hans 550 000 lyssningar på Spotify en överdrift? Detta är offentlig statistik.
Att SVT och TV4 valde att sända MZ julshower och annat (repriser) i julas är ju endast det jag skriver han är ett varumärke som folk fortfarande vill se han drar tittare helt enkelt annars hade de ju valt att sätta någon annan i TV-rutan. TV-husen är ju inga välgörenhetsorganisationer precis.
Du verkar blanda ihop ”fakta du inte gillar” med lögner. Att jag och många med mig argumenterar till hans försvar är för att han fått och får oförtjänt mycket skit och det handlar inte på något sätt om att göra honom till ett helgon. Det handlar mer om att vara en schysst medmänniska i en svår tid. Att vara en motvikt till allt det hat du och dina vänner här i tråden så desperat har velat sprida.
Om verkligheten råkar se bra ut för honom så är det inte jag som ljuger det är du som har svårt att acceptera det.
Nu är vi där igen... Inget av det du säger stämmer. Här ska du få lite fakta som du inte gillar.
För det första. Jag har inte sagt ett ord om hans streams för de säger mig ingenting och därför har kommenterar jag dem inte heller.
För det andra. hans 3,2 miljoner röster är inte lögn, men det var inte DET du skrev! Se här:
"Ursprungligen postat av subtleoak
En fråga, är det de 3,2 miljoner
människorna som röstade på MZ i Mellofinalen 2025 som är den så kallade minoriteten?"
För det tredje så har det redan konstaterats att det enda som sändes var en julshow med Carola och den sändes varken i SVT eller Fyran utan den gömdes undan i TV7! Just för att tv-husen inte är några välgörenhetsorganisationer hamnade han på en C-kanal istället och anledningen till att den ens sändes borde rimligtvis vara för att det är Carola som är med. Hon är ju Julen för många.
För det fjärde. Du kan inte kalla lögner och osanningar för" fakta jag inte gillar" när det bevisligen inte är fakta.
Se, här har du några lögner som jag fick ihop av enbart ditt senaste inlägg.