2026-02-19, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Vet du när man får se del 15 av Chatten?
Har teori att den dröjt pga de nya uppgifter om tillökning i Lundströmsfamiljen som kommit senaste dagarna, kanske ny inspelning behövts göras? ;-)
Tror den släpps 18.00 varje kväll.
Citera
2026-02-19, 14:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Tror den släpps 18.00 varje kväll.

Efterlyser del 15, som skulle släppts igår för medlemmar :-)
Citera
2026-02-19, 14:47
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Att gå ut med graviditeten på detta sätt gjorde att dom fick publicitet i media och det är precis det dom vill speciellt hon det är uppmärksamhet 24/7.
Jag tycker situationen ser lika illa ut idag som sist dom gjorde abort men men deras val men ett tips är ju att logga ut från sociala medier och bara fokusera på barnet så slipper man hatet.

Lite lustigt att "dokumentären" kom lägligt till Tingsrätten och "babynews" lagom till Hovrätten, haha
Citera
2026-02-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Skulle inte förvåna mig dock om hon dök upp i en gravid-tunika eller nåt... 😅

Med handen på magen..
Citera
2026-02-19, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Medvikt är absolut en säker källa

Bara att kolla fyllevideon från igår med narcissisten Skillerass, där hans lågbegåvade hund Medvikt sitter bredvid med dyrkande blick och noll att tillföra ;-)
Kollade lite för att se om de hade några åsikter om Chrippa och Linnea som kanske förändrats under veckan. Men orkade inte se mer än ett par minuter, sen blev jag utbränd mentalt ;-)
Men jag antar att Skillerass fortfarande är betuttad i Linnea och tycker att Chrippa är en kul kille.
Citera
2026-02-19, 15:30
Medlem
Citat:
Efterlyser del 15, som skulle släppts igår för medlemmar :-)

Jag efterlyser också del 15, hittade inga medlems videos. Har vi tur aå kanske vi får 2 avsnitt som kompensation 🤭
Citera
2026-02-19, 15:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Bara att kolla fyllevideon från igår med narcissisten Skillerass, där hans lågbegåvade hund Medvikt sitter bredvid med dyrkande blick och noll att tillföra ;-)
Kollade lite för att se om de hade några åsikter om Chrippa och Linnea som kanske förändrats under veckan. Men orkade inte se mer än ett par minuter, sen blev jag utbränd mentalt ;-)
Men jag antar att Skillerass fortfarande är betuttad i Linnea och tycker att Chrippa är en kul kille.

Började kolla men insåg snabbt att jag inte är så pass självmordsbenägen att jag kan komma på dom där idioterna 🤮

Bölman kanske kan steppa in som styvpappa till ungen sen, han är säkert lika bra på det som Linnea är styvmamma
Citera
2026-02-19, 16:16
Medlem
Carrocks avatar
"Jag bär hans DNA".

Hör man inte själv hur avvikande ett sådant uttalande låter?
Citera
2026-02-19, 16:18
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Med handen på magen..

Ha! Ja exakt. Och behöva gå på toa för att hon är illamående..
Citera
2026-02-19, 16:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
"Jag bär hans DNA".

Hör man inte själv hur avvikande ett sådant uttalande låter?

Nja egentligen inte..

Under graviditeten vandrar celler från fostret över till mamman och kan leva kvar i hennes kropp i årtionden, ett fenomen som kallas fetala mikrochimerism. Dessa bebisceller kan finnas i mammans blod, hjärna och andra organ, vilket innebär att hon bär på en liten del av bebisens DNA. Detta biologiska utbyte kan påverka mammans hälsa positivt.

Fostrets DNA, inte hans.
Citera
2026-02-19, 16:21
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nja egentligen inte..

Under graviditeten vandrar celler från fostret över till mamman och kan leva kvar i hennes kropp i årtionden, ett fenomen som kallas fetala mikrochimerism. Dessa bebisceller kan finnas i mammans blod, hjärna och andra organ, vilket innebär att hon bär på en liten del av bebisens DNA. Detta biologiska utbyte kan påverka mammans hälsa positivt.

Tror inte du förstod riktigt. Har inte påtalat att det är ett felaktigt påstående.

Utan att det låter väldigt konstigt och avvikande.

Linnea kanske har autism? Hon försöker låta smart och skriva fina saker men det låter bara sjukt och avvikande.
Citera
2026-02-19, 16:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Tror inte du förstod riktigt. Har inte påtalat att det är ett felaktigt påstående.

Utan att det låter väldigt konstigt och avvikande.

Linnea kanske har autism? Hon försöker låta smart och skriva fina saker men det låter bara sjukt och avvikande.

Ja, hela hon är ju konstig och avvikande.
Vi får väl se hur det blir med denna graviditet.
Undrar också hur Chrippa ställer sig till detta? Ja menar.. man är ju 2 om det.
Är han Ok med att missa barnets 2 till 3 första år?
Ja kanske? Slipper vaka på nätterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in