2026-02-19, 00:07
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det är ju inte första gången hon fejkar en graviditet. hon är en kaninkokerska. och hon drar sig inte för något. om några veckor vill hon ha uppmärksamhet igen, då heter det att hon förlorat barnet pga stressen för allt som händer. hon har ju gjort såhär flera gånger.

Sinnessjukt om de har planerat in en graviditet och en bebis mitt i allt detta kaos med fängelsedomar och skadestånd. Bägge är arbetslösa och skuldsatta då borde de båda orosanmälas för då tänker man iaf inte på barnets bästa, så jävla ansvarslöst!
Och om hon går ut i sociala medier och ljuger ihop något sånt här, då borde hon spärras in på hispan - for life.
Citera
2026-02-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det är ju inte första gången hon fejkar en graviditet. hon är en kaninkokerska. och hon drar sig inte för något. om några veckor vill hon ha uppmärksamhet igen, då heter det att hon förlorat barnet pga stressen för allt som händer. hon har ju gjort såhär flera gånger.

Exakt hon kommer gå ut om några veckor och skylla på Jocke, Anjo för "missfallet".
Citera
2026-02-19, 00:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Du har verkligen ingen skam i kroppen.Anjo har aldrig gjort något fel trots 100 tals anmälningar jävla TÖNT.
Han har utretts för brott flera gånger och ska snart stå inför skranket igen så get your facts straight bitch!
Citera
2026-02-19, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Sinnessjukt om de har planerat in en graviditet och en bebis mitt i allt detta kaos med fängelsedomar och skadestånd. Bägge är arbetslösa och skuldsatta då borde de båda orosanmälas för då tänker man iaf inte på barnets bästa, så jävla ansvarslöst!
Och om hon går ut i sociala medier och ljuger ihop något sånt här, då borde hon spärras in på hispan - for life.

Graviditeterna som var förra året, avbröts ju pga att lilla frun inte vill föda, när Christofer sitter inne. Men nu går det tydligen bra. Hon är sjuk!

Tror inte att hon är gravid.
Citera
2026-02-19, 06:15
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Ny dag.
Vad får chrippen för frukost nu i häktet? Vilka tider gäller?
Citera
2026-02-19, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui

Ja man funderar ju på hur dessa 2 tänker försörja 2 barn plus sig själva? Att hon är på smällen är endast pga hennes sjukliga svartsjuka mot Julia.
Citera
2026-02-19, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Inte i den utsträckning chatten visar.
Du tror inte Jacke vet själv vad han har skrivit och haft tillgång till chatten om han behövt fräscha upp sitt minne.
Du tror inte heller han visat chatten för Chrippa och Linnea och de fortfarande är vänner..

Antingen är du korkad, köpt eller delaktig..
Citera
2026-02-19, 08:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Du tror inte Jacke vet själv vad han har skrivit och haft tillgång till chatten om han behövt fräscha upp sitt minne.
Du tror inte heller han visat chatten för Chrippa och Linnea och de fortfarande är vänner..

Antingen är du korkad, köpt eller delaktig..

Eller så överskattar du Jackes förmåga.

Jag tror Jacke glömt bort omfattningen av det han skrev (2 år sedan) och att han inte nära vart öppen med vad han skrivit eller hur han drivit på.

Jacke skrev mkt då han behöver förklara idag då han står på deras sida. Håller du inte med?
Citera
2026-02-19, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Min första reaktion igår var den samma. Eftersom jag inte tål henne öht.
Men, nånstans kan jag inte tro att nån kan vara så sjuk i huvudet att kunna fejka det för uppmärksamhet. Det vore ju helt sjukt.
Men vi får väl se.
Min poäng är mest att, om hon är gravid, så borde hon remove herself från att läsa och se alla kommentarer.
Och att folk slutar kommentera.
Tills vi vet hur det egentligen ligger till. För det kommer ju att visa sig.

Sorry, kanske blödig ikväll, av personliga skäl.

Det finns dokumenterade fall där kvinnor fejkat graviditeter och införskaffat rekvisita som gravidmagar och fejkade UL.

Just nu köper jag inte att hon är gravid faktiskt. Hade hon varit det hade hon visat hela bilden av UL. Nu visade hon sitt personnummer och kanten på ett UL som likagärna kan vara UL av hennes urinblåsa.
Citera
2026-02-19, 08:25
Medlem
Någon skrev datum för när förhandlingarna i HR ska va klara men kan inte hitta inlägget. När kan vi förvänta oss dom i HR?
Är Linneas dom också överklagad? Det verkar råda delade meningar om det
Citera
2026-02-19, 08:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Någon skrev datum för när förhandlingarna i HR ska va klara men kan inte hitta inlägget. När kan vi förvänta oss dom i HR?
Är Linneas dom också överklagad? Det verkar råda delade meningar om det

Sista dagar är 20 och 26e tror jag. Han är häktad till 13/3 har jag för mig. Dom kommer 21 dagar efter sista dag så dom 13/3 eller 19/3.

Linneas dom är överklagad ja.
Citera
2026-02-19, 08:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Det finns dokumenterade fall där kvinnor fejkat graviditeter och införskaffat rekvisita som gravidmagar och fejkade UL.

Just nu köper jag inte att hon är gravid faktiskt. Hade hon varit det hade hon visat hela bilden av UL. Nu visade hon sitt personnummer och kanten på ett UL som likagärna kan vara UL av hennes urinblåsa.

Jag tycker att det är jättemärkligt hela graviditeten. I normala fall hade hon tryckt upp graviditetstest och alla bevis på att hon är det.

Säger fortfarande inte att hon inte är gravid, utan att det är märkligt. Och att hon rider på vågen av uppmärksamheten hon får nu trots att hon inte skulle gå ut med något på sociala medier eller prata om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in