2026-02-18, 22:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Mumsbulle har begärt ut den och det är på inget sätt olagligt eller omöjligt för att den ligger under sekretess. Innan utlämnadet görs en sekretessprövning.

Mumsbulle varken delade den eller skrev om dess innehåll innan .kungen77 delade länken.

Det var .kungen77 som delade den och med det kan ni skrota er desperata desinformationskampanjer mot Linnea och Mumsbulle.
Är du dum på riktigt? Mumsbulle delade den inte.

Vem fan bryr sig vem som delade den? Det intressanta är vad jag säger det står i den, något du säger inte stämmer samt påstår ha bevis för.

Dela eller håll käften.
Citera
2026-02-18, 22:13
Medlem
Är det ingen som har frågat Linnea på Snap vilken vecka hon är i? Det får man väl alltid veta när man tar ultraljud, eller?
Citera
2026-02-18, 22:15
Avstängd
Citat:
Erkänn först att du hade fel och ljög om Mumsbulle och Linnea.

Anjo högläger ur den i en video. Happy fishing.

Jag har ju läst skiten själv då den tidigare har länkats.
Ladda upp filen du påstår dig ha.
Citera
2026-02-18, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Kanske jag lägger in en icke så populär åsikt nu.
Men.
Oavsett hur sjukt man tycker att Linneas (och Chrippas?) beslut om att skaffa ett barn tillsammans är.
Och oavsett vad man tycker om henne och honom.
Jag känner att jag inte är bekväm med allt hån, kritik och momshaming osv. som sker just nu, till en gravid kvinna.
OM hon är gravid, vilket jag faktiskt tror hon är, så känner jag att fy fan att, förutom alla hormoner som rusar genom kroppen, blandat med förväntningar, lycka, panik mm..... Att också behöva utstå alla kommentarer och åsikter, videos som "nån" gör. Hon borde få vara ifred just nu, att folk taggar ner.
Och med det sagt, för hennes egen skull, borde hon också sluta posta allt online.
Ta hand om sig och inte utsätta sig själv och bebis för all stress.
Sen får framtiden utvisa hur det går.

Måste Hinken läsa här och kolla YT?
Citera
2026-02-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Måste Hinken läsa här och kolla YT?

Nope. Lite av min poäng.... Hon borde också logga ut från Snapchat.

Som sagt. Är man gravid, så har man 711 andra saker att fokusera på än sociala medier.
Hämta stöd hos kompisar IRL. Inte online.
Citera
2026-02-18, 22:35
Avstängd
Citat:
Jag tvivlar på att du läst den.

Erkänn att du hade fel (eller ljög om) att det var Mumsbulle som delade den så kan jag tänka på saken och leta i mitt arkiv.

Du kan förmodligen fråga Anjo om vad videon heter, han har högläsning från hennes förhör.

Jag hade absolut fel i att det var mumsbulle som länkade hon skrev enbart ut målnummer sakt vilken aktbilaga. Svårt att komma ihåg exakt vilken användare som skrivit vad efter 2 år.

Vem som länkat är dock helt oviktigt, jag har absolut läst och står fast vid vad som står i den. Du påstår att jag ljuger så upp till dig nu.
Citera
2026-02-18, 22:40
Medlem
Citat:
Tack för ett (ovanligt ) vettigt inlägg av dig. Jag anser att man kan tycka vad man vill om människor utan att behöva gå på någon av dom till dessa extrema nivåer. Linnea har aldrig varit en drivande faktor, den drivande faktorn har alltid varit Joakim Lundell och pengar.

Jag tror att Linnea är här för att stanna. Hon är omtyckt av dom flesta förutom Jockes fans. Rask, Anjo och Jocke har lämnat henne utan andra alternativ än att tjäna pengar online. Jag tror att hon har många följare som hejar på henne och ger henne stöd i vardagen.

Hon har ingen möjlighet att ta ett vanligt jobb så länge förtalsprofilerna aktivt uppbådar Hat mot henne, håller koll på henne, avslöjar hennes planer, arbetsgivare och när galna Flashbackare kontaktar hennes arbetsplatser.

Det är vidare brutalt att gå från att hitta på att hon har psykiska sjukdomar (400Ben) till att andra försöker ge det ryktet legitimitet genom att peka på en gravid tjejs reaktion när hon får nog av all yttre press, mom shaming, spekulationer och förnedring. Hon sköter det bra tycker jag, det är normalt att reagera och ännu mer i hennes skor. Hon är en gravid, ensamstående blivande mamma som har en man och bästa vän som har fått ett långt fängelsestraff, en lillebrorsa som mår dåligt, en familj som är oroliga för henne och hennes lillebror. Hon ska inte behöva tyngas av att oroa sig och förbereda sig för något annat än hennes dom och att bli en bra mamma.

Tack för att du visar att du kan ha medkänsla. ❤️

Haha du var bara tvungen att blanda in Joakim Lundell
Citera
2026-02-18, 22:44
Avstängd
Citat:
Nope. Lite av min poäng.... Hon borde också logga ut från Snapchat.

Som sagt. Är man gravid, så har man 711 andra saker att fokusera på än sociala medier.
Hämta stöd hos kompisar IRL. Inte online.

Då håller jag med dej helt 🙂
Citera
2026-02-18, 22:48
Medlem
Citat:
Kanske jag lägger in en icke så populär åsikt nu.
Men.
Oavsett hur sjukt man tycker att Linneas (och Chrippas?) beslut om att skaffa ett barn tillsammans är.
Och oavsett vad man tycker om henne och honom.
Jag känner att jag inte är bekväm med allt hån, kritik och momshaming osv. som sker just nu, till en gravid kvinna.
OM hon är gravid, vilket jag faktiskt tror hon är, så känner jag att fy fan att, förutom alla hormoner som rusar genom kroppen, blandat med förväntningar, lycka, panik mm..... Att också behöva utstå alla kommentarer och åsikter, videos som "nån" gör. Hon borde få vara ifred just nu, att folk taggar ner.
Och med det sagt, för hennes egen skull, borde hon också sluta posta allt online.
Ta hand om sig och inte utsätta sig själv och bebis för all stress.
Sen får framtiden utvisa hur det går.

det är väl 17:e gången hon är gravid? såfort hon vill ha uppmärksamhet så är hon gravid. hon försöker manipulera sig fram vad hon än gör. hon är en sjuk individ. aldrig i mitt liv hon är gravid.
Citera
2026-02-18, 22:48
Medlem
Citat:
Tack för ett (ovanligt ) vettigt inlägg av dig. Jag anser att man kan tycka vad man vill om människor utan att behöva gå på någon av dom till dessa extrema nivåer. Linnea har aldrig varit en drivande faktor, den drivande faktorn har alltid varit Joakim Lundell och pengar.

Jag tror att Linnea är här för att stanna. Hon är omtyckt av dom flesta förutom Jockes fans. Rask, Anjo och Jocke har lämnat henne utan andra alternativ än att tjäna pengar online. Jag tror att hon har många följare som hejar på henne och ger henne stöd i vardagen.

Hon har ingen möjlighet att ta ett vanligt jobb så länge förtalsprofilerna aktivt uppbådar Hat mot henne, håller koll på henne, avslöjar hennes planer, arbetsgivare och när galna Flashbackare kontaktar hennes arbetsplatser.

Det är vidare brutalt att gå från att hitta på att hon har psykiska sjukdomar (400Ben) till att andra försöker ge det ryktet legitimitet genom att peka på en gravid tjejs reaktion när hon får nog av all yttre press, mom shaming, spekulationer och förnedring. Hon sköter det bra tycker jag, det är normalt att reagera och ännu mer i hennes skor. Hon är en gravid, ensamstående blivande mamma som har en man och bästa vän som har fått ett långt fängelsestraff, en lillebrorsa som mår dåligt, en familj som är oroliga för henne och hennes lillebror. Hon ska inte behöva tyngas av att oroa sig och förbereda sig för något annat än hennes dom och att bli en bra mamma.

Tack för att du visar att du kan ha medkänsla. ❤️

Detta var inte riktat till dig.
Synd att du tog tillfället i akt att ranta om annat skit i din kommentar. Den sista meningen hade räckt.
Citera
2026-02-18, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det är väl 17:e gången hon är gravid? såfort hon vill ha uppmärksamhet så är hon gravid. hon försöker manipulera sig fram vad hon än gör. hon är en sjuk individ. aldrig i mitt liv hon är gravid.

Min första reaktion igår var den samma. Eftersom jag inte tål henne öht.
Men, nånstans kan jag inte tro att nån kan vara så sjuk i huvudet att kunna fejka det för uppmärksamhet. Det vore ju helt sjukt.
Men vi får väl se.
Min poäng är mest att, om hon är gravid, så borde hon remove herself från att läsa och se alla kommentarer.
Och att folk slutar kommentera.
Tills vi vet hur det egentligen ligger till. För det kommer ju att visa sig.

Sorry, kanske blödig ikväll, av personliga skäl.
Citera
2026-02-18, 23:58
Medlem
Citat:
Min första reaktion igår var den samma. Eftersom jag inte tål henne öht.
Men, nånstans kan jag inte tro att nån kan vara så sjuk i huvudet att kunna fejka det för uppmärksamhet. Det vore ju helt sjukt.
Men vi får väl se.
Min poäng är mest att, om hon är gravid, så borde hon remove herself från att läsa och se alla kommentarer.
Och att folk slutar kommentera.
Tills vi vet hur det egentligen ligger till. För det kommer ju att visa sig.

Sorry, kanske blödig ikväll, av personliga skäl.

det är ju inte första gången hon fejkar en graviditet. hon är en kaninkokerska. och hon drar sig inte för något. om några veckor vill hon ha uppmärksamhet igen, då heter det att hon förlorat barnet pga stressen för allt som händer. hon har ju gjort såhär flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in