Citat:
Ursprungligen postat av
East.Clintfood
Vad fasen?
Jag läser här nu att Finland får möta Kanada i semifinal. Då stämmer det inte vad andra sagt, samt slutspelsträd jag kollade på.
Nåja..
Nej jag fattar det inte heller, men det har väl med att Sverige inte vann sin match antagligen.
Den stora frågan är ju varför i helvete de går ut med slutspelsträd innan det är klart med vilka lag som går vidare i så fall, har sett det på massa olika ställen.
Nästan så man tror att det är något lurt här med mutor osv nu istället, så att de får sin drömfinal mellan Can-Usa.
Att finnarna ska kunna vinna mot kanadensarna finns ju inte på kartan som de spelade idag, ger dem 2% chans.
Vilket är synd för jag brukar ju hålla på dem om Sverige åkt ut då jag gillar att de nordiska länderna kan hota stornationerna, skulle gärna se att danskarna och norrmännen skulle vara med och hota där också.
Dessutom är det tråkigt att höra alla kommentatorer babbla om hur bra Canada är och hur de kommer att vinna månader i förväg innan turneringarna, visst de är bra eller bäst det vet alla, men man behöver inte upphöja dem till gudar bara därför. Så jag får väl hålla på USA i finalen antar jag även om de är nr 2 av gudarna..