Håller med!
Malak är årets psykopat på Love Island.
Hoppas att killarna inser att hon är sjuk.
Glömmer aldrig när hon sa: "Mitt hjärta sitter i fittan" på första frukosten med Sky

han såg helt chockad ut.
Ja, herre min skapare...😅🫣. I Sky:s huvud växte nog tanken om att "henne" behöver jag nog dumpa asap. för att undslippa fler tjafs och problem.
Det var komiskt!
Viktor och Malak var ju överens om att de inte kände något för varandra och ändå blir hon sur?
Antar att hon vill ha de som inte vill ha henne för när Viktor var intresserad från början så var hon totalt off.
Jo men Sky gillade väl Malak först men hennes rätta jag kom fram nästan direkt och skapade drama och skrämde bort honom.
En Klassisk reaktion för människor som bär på egenskapen "svartsjuka" i alla situationer oavsett om de blir erövrade eller erövras.
M skjuter ut sig själv om hon fortsätter vara som hon är nu. Riktigt jobbig och ser bara sig själv.
Man kan tydligt se på de andra tjejernas mimik när M drar sina hjärtekross-ramsor att de inte är särskilt imponerade.
Elin är värst, hon vill gifta sig och nu direkt och sedan bli gravid.
Hon tänker inte på att det behövs mer planering.
Ung, smått naiv och omogen.....
Kanske kan den nuvarande partnern C ge henne en utbildning i konsekvenstänk....
Ja det syns verkligen att hon tycker att det är tufft men hon har ju inte varit ärlig mot de andra och då kan de inte veta hur hon mår eller känner.