2026-02-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Fan vad han gladiatorn har tappat fysik .innan va han ju rätt bitig
Han tränar nog inte på samma sätt nu som då, han har nog inte samma hjälpmedel heller.

Men för vara 50+ är hans fysik otroligt imponerande, har svårt se någon av männen ta honom i styrka
Citera
2026-02-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vanessa är ett koncentrat av väldigt mycket av det som är dåligt i Sverige 2026. Offermentalitet, intrigmakare, respekterar inte äldre, ortenmentalitet, identitetsvänster. Hennes dissande av Bosse, när han berättar en historia som faktiskt har allmänintresse för väldigt många svenskar visar detta med all tydlighet.

Hade det varit mer intressant att höra henne berätta om alla fruktansvärda mikroagressioner som hon får utstå dagligen?

Vanessa är en typisk HBTQare, kräver ständigt att själv bli respekterad men visar själv ingen respekt för övriga människor.
Citera
2026-02-18, 15:06
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Varför tror man att han är beräknande? Tror inte han kan tänka särskilt långt. Verkar vara en hämmad träbock.
Vet inte hur du tänker men när man lyssnar på vad han hela tiden säjer i synkarna så hör man tydligt hur beräknande han är. Likaså när han erkänner dubbel/trippelspel. Träbock javisst...möjligtvis en sociopatisk sådan då.
Citera
2026-02-18, 15:11
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackordet
Hahah de har väl genomskådat henne? Ingen verkar orka med henne iaf 😅 Helt sjukt att hon kan vara så naiv. Jag vill gärna ha henne kvar i TV-rutan, vill gärna se hennes reaktion när hon förstår att alla har blåst henne.

Jag förstår vad du menar med strutsen Alex haha. Han är verkligen dödstråkig som person dessutom.. noll karisma.

Men den som jag har börjat störa mig på enormt mycket är Jenny. Fy fan vilken jobbig människa.. Klämkäck och babblar konstant. Ut med henne NU, snälla.
Ja Alex har ett kvastskaft uppkört i "avloppet". Jenny tror jag har en liten sk hysterisk personlighet. Visar den nu på Torpet tack vare att produktionen har valt detta.
Citera
2026-02-18, 15:13
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Precis, inte första gången det händer. Har tex sett deltagare i Halv åtta hos mig som man sett i nåt annat program eller tvärt om.
Ingen aning om varför de ställer upp gång på gång, måste vara som du säger att de älskar att visa upp sig.
Ett genomgående fenomen när det gäller TV4 och deras värdelösa prod team.
Citera
2026-02-18, 15:15
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
En sak att säga vad man tycker och tänker, en annan sak när man maler om och om igen.
Fast det är ju prod.teamet på TV4 som klipper & klistrar hej vilt. Har du inte förstått det?
Citera
2026-02-18, 15:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Vanessa är en typisk HBTQare, kräver ständigt att själv bli respekterad men visar själv ingen respekt för övriga människor.
Exaktemento! Hon är urtypen av hur en vänsteridiot representerar samhället idag. Feg, konflikträdd, skitpratare och fullständigt hjärntvättad.
Citera
2026-02-18, 15:28
Medlem
Tydlig trend senaste åren är att deltagare med lägre bilding och sämre uppförande ges legitimitet av produktionen och därmed presenteras att utgöra normen. Medan de som är vanliga svenssons baktalas, ses som varande stort problem. Tydligt exempel dennna säsong är gnället på Bosse. Som antagligen är vettigast. Visst, han är lite självgod men jag tvivlar på att han kör över övriga deltagare.
Citera
2026-02-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tydlig trend senaste åren är att deltagare med lägre bilding och sämre uppförande ges legitimitet av produktionen och därmed presenteras att utgöra normen. Medan de som är vanliga svenssons baktalas, ses som varande stort problem. Tydligt exempel dennna säsong är gnället på Bosse. Som antagligen är vettigast. Visst, han är lite självgod men jag tvivlar på att han kör över övriga deltagare.

Håller med Bosse är nog en av de vettigaste som är kvar.
Fast rolig tv gör han ju knappast.
Citera
2026-02-18, 15:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Vad är Skansen?
Det är ett herrklubbs-terrarium där Lars Berghagen med gäster praktiserade allsång ifrån i svt, där en av höjdpunkterna under åren var när en vegetarisk gavialhona tränad av Bosse vart så ivrig på att få sjunga i micken att hon råka få med sig hela Lars hand i gapet innan ränteavdraget släppte taget https://www.expressen.se/nyheter/krokodilen-bet-av-lars-arm-fruktansvard-smarta/ vilket utmynnade i den spontana duett-allsången https://www.youtube.com/watch?v=I8EzwYBoDO8

Det här var ett annat exempel på en rövarhistoria som Vanessa inte hade tagit sig tid att lystra till om Bosse hade dratt den också
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-18 kl. 16:19.
Citera
2026-02-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langtranggang
Alex verkar bara ha ett ton och känsloläge.
Som en robot.
Har han varit glad eller skrattat nån gång under hela tiden?
Dialekten på det gör honom ännu stelare.
Han är obehaglig.

Ja har har lite seriemördare vibbar.
Citera
2026-02-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Farmen har blivit tråkig när man bara ser taktiksnack.

Ja det är inte jättekul. Är det bara jag som undrar om Amanda alltid är kissnödig, dålig snippmuskel, så fort hon skrattar så korsar hon benen. Knipövning Amanda knipövning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in